users-kaartje:
users-icons (klik op je favoriete users voor het fotoboek):
Eindhoven verjaardagskalender:
code:En zo begint men een Eindhoven topic15 Jan - r8ality
09 Apr - BlieBlie
11 Apr - OmegaProject
12 Apr - julekes
13 Apr - Hanneke1983
19 Apr - Burning_RefleX
20 Apr - Bint
29 Apr - Mex_
05 Mei - Barb
06 Mei - BoomSmurf
09 Mei - Cybart
19 Mei - FlowDesign
28 Jun - ArTiC
04 Jul - just me
24 Jul - febster
03 Aug - Prittje.nl
19 Aug - MisterM
31 Aug - Juup©
01 Sep - DuchessX, Partygurl
21 Sep - daNpy
03 Dec - Fonz
11 Dec - Blueman
24 Dec - amaranta
26 Dec - Jerruh
29 Dec - 2x4
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 06-05-2003 13:58]
quote:echt hè, wel een beetje over een topictitel zeveren maar dan te lui zijn om ff een topic te openen
Op dinsdag 6 mei 2003 13:57 schreef r8ality het volgende:
Stelletje apen, schiet toch op mensen.
Elke minuut stilte is niet eens genoeg.
Die man, jah, naja, ik moet em niet, en daar veranderd die Volkert nix aan. Tis erg vervelend dat dit kan en tis vreselijk dat het is gebeurd, maar dat maakt Pim Foruyn als persoon in mijn ogen niet een mindere kale idioot hoor.
Dat heeft nix te maken met opvoeding, normen of waarden te maken, dat is gewoon je mening vast kunnen houden ipv. als een koe lekker hypocrietjes achter de meute aan te rennen onderwijl roepend dat je der ook helemaal mee eens bent en er ook bij wilt horen.
Ik ben overigens centrum rechts en stem en heb altijd gestemd; VVD.
quote:Stel een CP 86'er vermoord een Greenpeace activist deel je dan dezelfde mening
Op dinsdag 6 mei 2003 14:00 schreef r8ality het volgende:
Nog over Pim: Een of andere idioot d8 maar even over het leven te kunnen beschikken van iemand die em toevallig niet zinde. Reden tot moord waren niet eens de omstreden politieke ideeen, maar het "gevaar wat hij opleverde voor de dieren".Elke minuut stilte is niet eens genoeg.
Oooooooh, hij was voor het volk, vandaar dat hij opeens met zijn voornaam aangesproken mag worden?
Wat een quatsch. ...
quote:Ik deel je mening over Pim niet, want ik vond hem wel erg oke (vanwege meerdere redenen) maar iedereen noemde hem denk ik Pim omdat hij dichtbij het volk stond en voor openheid was
Op dinsdag 6 mei 2003 14:05 schreef blieblie het volgende:
en Pim hier Pim daar, we hebben het toch ook niet over Wim maar over de Heer Kok? Wie heeft die onzin bedacht dat het Pim is, en niet Meneer of de Heer Fortuyn?Oooooooh, hij was voor het volk, vandaar dat hij opeens met zijn voornaam aangesproken mag worden?
Wat een quatsch.
...
quote:zeur
Op dinsdag 6 mei 2003 13:58 schreef FlowDesign het volgende:[..]
echt hè, wel een beetje over een topictitel zeveren maar dan te lui zijn om ff een topic te openen
quote:talk to the hand...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:10 schreef Blueman het volgende:[..]
zeur
quote:Ik weet dat je mijn mening over Fortuyn niet deelt.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:07 schreef febster het volgende:[..]
Ik deel je mening over Pim niet, want ik vond hem wel erg oke (vanwege meerdere redenen) maar iedereen noemde hem denk ik Pim omdat hij dichtbij het volk stond en voor openheid was
Maar goed, Fortuyn had op sommige punten een (in mijn ogen) perfecte mening. Maar het probleem bij Fortuyn was, dattie van alles riep, de hele Nederlandse Politiek overhoop schopte maar wist dattie het eigenlijk toch niet kon waarmaken, de sancties die hij riep.
In principe relde hij riep hij vanalles maar zou hij toch nix waar kunnen maken. Dit denk ik maar hoor. En waarschijnlijk is hij op het perfecte moment overleden, hij heeft alles kunnen roepen en nix waar hoeven te maken. Resultaat, met dat slappe gezever toen, hadden we een bagger regering over een duur van 4 maanden, mochten we opnieuw stemmen, en nu zitten we helemaal zonder regering al bijna 5 maanden...
Jah, okee dan...
quote:snif snif...
Op dinsdag 6 mei 2003 14:12 schreef FlowDesign het volgende:[..]
talk to the hand...
quote:Stel dat hij het niet waar kon maken dan had ik hem wel in stijl willen zien afgaan
Op dinsdag 6 mei 2003 14:13 schreef blieblie het volgende:[..]
Ik weet dat je mijn mening over Fortuyn niet deelt.
Gelukkig maar, en gelukkig waren der meer die wel nadachten bij het stemmen vorig jaar. Anders hadden we nu met een 100% LPF regering gezeten. Dat zou wat geweest zijn...
Maar goed, Fortuyn had op sommige punten een (in mijn ogen) perfecte mening. Maar het probleem bij Fortuyn was, dattie van alles riep, de hele Nederlandse Politiek overhoop schopte maar wist dattie het eigenlijk toch niet kon waarmaken, de sancties die hij riep.
In principe relde hij riep hij vanalles maar zou hij toch nix waar kunnen maken. Dit denk ik maar hoor. En waarschijnlijk is hij op het perfecte moment overleden, hij heeft alles kunnen roepen en nix waar hoeven te maken. Resultaat, met dat slappe gezever toen, hadden we een bagger regering over een duur van 4 maanden, mochten we opnieuw stemmen, en nu zitten we helemaal zonder regering al bijna 5 maanden...
Jah, okee dan...
quote:Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:03 schreef blieblie het volgende:
nog ff over de heer Fortuyn, kan iemand mij uitleggen waarom het zo een schande is dat ik die vent een kale idioot is? Punt 1. tis een feit dattie kaal was. Punt 2. tis een mening van mij dat het een idioot was, en dat wassie al overigens ver voor zijn dood.Die man, jah, naja, ik moet em niet, en daar veranderd die Volkert nix aan. Tis erg vervelend dat dit kan en tis vreselijk dat het is gebeurd, maar dat maakt Pim Foruyn als persoon in mijn ogen niet een mindere kale idioot hoor.
Dat heeft nix te maken met opvoeding, normen of waarden te maken, dat is gewoon je mening vast kunnen houden ipv. als een koe lekker hypocrietjes achter de meute aan te rennen onderwijl roepend dat je der ook helemaal mee eens bent en er ook bij wilt horen.
Ik ben overigens centrum rechts en stem en heb altijd gestemd; VVD.
Maar het feit dat jij Fortuyn een idioot noemt slaat nergens op.
Die man was Professor in de economie. Dan ben je niet bepaald stom lijkt mij. Misschien zou je eens een paar oude Elseviers moeten openslaan en de stukken lezen die hij daarin schreef. Die getuigen nml. echtwel van intelligentie. Verder leek hhet mij ook een hele vriendelijke man. Dus houdt nu alsjeblieft even op met de mening van je vader napraten want dat komt me echt de strot uit.
quote:Ja. Maar niet als de Greenpeace-activist ultiem tot last is. Uiteraard geen reden voor moord, maar het maakt het wat aannemelijker.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:04 schreef febster het volgende:[..]
Stel een CP 86'er vermoord een Greenpeace activist deel je dan dezelfde mening
?
quote:uhhhh... hoezo?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:15 schreef Blueman het volgende:[..]
snif snif...
wat heb jij gister gedaan bij dat zusje/nichtje van die 2 hier??
quote:Idioot moet je niet ultiem beledigent opvatten zoals jij het nu doet
Op dinsdag 6 mei 2003 14:19 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.
Die man was Professor in de economie. Dan ben je niet bepaald stom lijkt mij. Misschien zou je eens een paar oude Elseviers moeten openslaan en de stukken lezen die hij daarin schreef. Die getuigen nml. echtwel van intelligentie. Verder leek hhet mij ook een hele vriendelijke man. Dus houdt nu alsjeblieft even op met de mening van je vader napraten want dat komt me echt de strot uit.
quote:ruik je vingers eens
Op dinsdag 6 mei 2003 14:21 schreef FlowDesign het volgende:[..]
uhhhh... hoezo?
quote:ik heb mijn pa nog nooit over Fortuyn horen praten, en professoren kunnen ook idioten zijn hoor. Als jij niet verder kijkt dan een titeltje kom je heel ver ja
Op dinsdag 6 mei 2003 14:19 schreef FlowDesign het volgende:[..]
Ik heb ook nooit LPF gestemd en dat was ik ook niet van plan.
quote:bla!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:12 schreef FlowDesign het volgende:[..]
talk to the hand...
yeah mogguh phun!
quote:Toevallig heb ik zo'n professor die afgestudeerd is in de economie als idioot (wel een leuke overigens) maar hij is zeg maar gewoon het prototype vrachtwagenchauffeur, doet dat ook als part time baan kan ook alles met auto's, en zijn motto is dan ook: als zelfs ik als domme lul professor in de economie kan worden dan kunnen jullie t zeker
Op dinsdag 6 mei 2003 14:23 schreef blieblie het volgende:[..]
ik heb mijn pa nog nooit over Fortuyn horen praten, en professoren kunnen ook idioten zijn hoor. Als jij niet verder kijkt dan een titeltje kom je heel ver ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |