UBACH-PALENBERG/AKEN - De politie van het Duitse Ubach-Palenberg, vlak over de grens bij het Limburgse Landgraaf, heeft dinsdagmorgen een 24-jarige inwoner van die plaats gearresteerd.
De man, een Kosovaar, liep rond half tien dinsdagmorgen met een afgehakt vrouwenhoofd rond op de markt in dit grensplaatsje. In zijn andere hand had hij een mes. Dat heeft de officier van justitie in Aken dinsdagmiddag bekendgemaakt.
De man had vlak daarvoor het hoofd afgesneden van zijn 25-jarige schoonzus. Met dat hoofd in zijn hand liep hij vervolgens de Karlsplatz op, waar beiden ook woonden. Hevig geschrokken omstanders belden de politie, die de man oppakte. Ook het slachtoffer is volgens de Duitse justitie afkomstig uit Kosovo. Zowel dader als slachtoffer hebben de Joegoslavische nationaliteit.
Wat het motief van de verdachte is, weet justitie niet. Woensdag wordt sectie verricht op het stoffelijk overschot van het slachtoffer. De verdachte wordt tevens woensdag voorgeleid aan de rechtbank in Geilenkirchen.
quote:Landgraaf
Op dinsdag 6 mei 2003 16:17 schreef Tigress74 het volgende:![]()
UBACH-PALENBERG/AKEN - De politie van het Duitse Ubach-Palenberg, vlak over de grens bij het Limburgse Landgraaf, heeft dinsdagmorgen een 24-jarige inwoner van die plaats gearresteerd.
De man, een Kosovaar, liep rond half tien dinsdagmorgen met een afgehakt vrouwenhoofd rond op de markt in dit grensplaatsje. In zijn andere hand had hij een mes. Dat heeft de officier van justitie in Aken dinsdagmiddag bekendgemaakt.
De man had vlak daarvoor het hoofd afgesneden van zijn 25-jarige schoonzus. Met dat hoofd in zijn hand liep hij vervolgens de Karlsplatz op, waar beiden ook woonden. Hevig geschrokken omstanders belden de politie, die de man oppakte. Ook het slachtoffer is volgens de Duitse justitie afkomstig uit Kosovo. Zowel dader als slachtoffer hebben de Joegoslavische nationaliteit.
Wat het motief van de verdachte is, weet justitie niet. Woensdag wordt sectie verricht op het stoffelijk overschot van het slachtoffer. De verdachte wordt tevens woensdag voorgeleid aan de rechtbank in Geilenkirchen.
![]()
quote:hij had haar ook met haar aars op een paal met een scherpe punt kunnen zetten en dan wachten totdat de paal door haar heen gaat
Op dinsdag 6 mei 2003 16:17 schreef Tigress74 het volgende:
*verhaal*
quote:Ja en jij roept dan iedere keer maar weer dat jij het niet kan vinden en van niets weet...
Op dinsdag 6 mei 2003 16:18 schreef Chocobo het volgende:
Die Tiggy is de hele dag maar met die kut nieuws sites bezig
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:19 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ja en jij roept dan iedere keer maar weer dat jij het niet kan vinden en van niets weet...
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:19 schreef kepler het volgende:[..]
hij had haar ook met haar aars op een paal met een scherpe punt kunnen zetten en dan wachten totdat de paal door haar heen gaat
![]()
![]()
quote:was een straf vroeger in de middeleeuwen, net als vierendelen, verbranden enz
Op dinsdag 6 mei 2003 16:20 schreef Tigress74 het volgende:[..]
volgens mij game jij iets te vaak.... of kijkt teveel (vreemde) films
Waar haal je dit idee nou weer vandaan![]()
quote:Gatver
Op dinsdag 6 mei 2003 16:17 schreef Tigress74 het volgende:
Vies....
Tis weer eens zover
quote:ben je nu alweer zwanger
Op dinsdag 6 mei 2003 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Tis weer eens zover
quote:Wat is het Henk ?
Op dinsdag 6 mei 2003 16:24 schreef Notorious_Roy het volgende:Tis weer eens zover
AMSTERDAM - De ontvoerders van coördinator Arjan Erkel van Artsen zonder Grenzen in Dagestan, hebben contact opgenomen met lokale autoriteiten in de Russische republiek. Dat heeft de hulporganisatie van de autoriteiten vernomen, aldus een woordvoerder dinsdag.
AzG ziet dit als een positieve ontwikkeling. "Het is een hele hoopvolle aanwijzing. We moeten ervan uitgaan dat Arjan nog is leven is", aldus de zegsman. Hij kon niet zeggen wat de ontvoerders aan de lokale autoriteiten hebben verteld of gevraagd.
quote:Ben je dood bij Zelda ?
quote:Tis niet alleen de Pretender,.... ze is ook nog eens het Oracle,...... ze weet alles
Op dinsdag 6 mei 2003 16:28 schreef Tigress74 het volgende:
Eventueel positief nieuws ....AMSTERDAM - De ontvoerders van coördinator Arjan Erkel van Artsen zonder Grenzen in Dagestan, hebben contact opgenomen met lokale autoriteiten in de Russische republiek. Dat heeft de hulporganisatie van de autoriteiten vernomen, aldus een woordvoerder dinsdag.
AzG ziet dit als een positieve ontwikkeling. "Het is een hele hoopvolle aanwijzing. We moeten ervan uitgaan dat Arjan nog is leven is", aldus de zegsman. Hij kon niet zeggen wat de ontvoerders aan de lokale autoriteiten hebben verteld of gevraagd.
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tis niet alleen de Pretender,.... ze is ook nog eens het Oracle,...... ze weet alles
Dacht laat ik ook ff positief nieuws geven...
Maar ik hou mijn mond alweer
T'is echt nooit goed ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 06-05-2003 16:34]
quote:*Mee huilt*
Op dinsdag 6 mei 2003 16:32 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Dacht laat ik ook ff positief nieuws geven...
Maar ik hou mijn mond alweer
T'is echt nooit goed '(
quote:Wat denk je
Op dinsdag 6 mei 2003 16:28 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat is het Henk ?
Zelda, Cunt game
quote:Pfffff,..... amateur
Op dinsdag 6 mei 2003 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat denk je
Zelda, Cunt game
quote:Had ik gelijk
Op dinsdag 6 mei 2003 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]