Zou Lenie 't Hart hier ook naar toe gaan?
Denk van niet, het scoort niet hè?!
Nu al 8000 doden, daar kun je je geen voorstelling van maken. Het is ook een ver van ons bed show, India, duizenden kilometers hier vandaan, zou het Belgie zijn dan waren we geschokt. Nu, ik maak me er ook schuldig aan, nemen we het voor kennisgeving aan, snuiten onze neus en gaan over tot de orde van de dag.
Maar nu al 8000 ! doden.
En "de Kast" wil doneren voor de Korenwolf.
Geschatte aantal slachtoffers, 15000.
"Sic"
Beledigende en onnodig kwetsende post
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 27-01-2001 18:56]
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 27-01-2001 18:57]
Dit bericht is aan mij voorbijgegaan, d.w.z.; weet dat er een fikse aardbeving is geweest, verder niet. Het grijpt mij niet aan, ik weet ook niet waarom. Maar natuurlijk is het verschrikkelijk, alleen voel ik er niets meer bij.
Is het nou nodig dat ik keiharde beelden moet zien, opdat ik het mij wel aantrek? (ik heb geen t.v.beelden hierover gezien) Over afgestompt gesproken.
quote:HUFTER !
Op 27 januari 2001 15:37 schreef Priscella het volgende:
-quote verwijderd-
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 27-01-2001 18:57]
quote:Niet reageren dacht ik nog...
Op 27 januari 2001 15:37 schreef Priscella het volgende:
-quote verwijderd-
![]()
![]()
Moderator kan deze persoon asjeblieft worden gebanned??!! ![]()
![]()
![]()
Dit valt duidelijk in de catagorie 'onnodig kwetsen' en misschien ook nog in de catagorie 'racisme'.
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 27-01-2001 18:58]
Ik ben echt kwaad.
(hehe, kon er wel om lachen, hoewel het natuurlijk heel erg is)
edit:
Ik kon er om lachen, maar niet meer toen ik direct naar cnn heen surfde. Daar stond deze foto:
Wordt die opmerking toch wel minder lollig om...
-edit- Foto aangepast.
[Dit bericht is gewijzigd door MrBig op 27-01-2001 18:00]
15000 Indiërs, who cares.
De Galapagoseilanden zijn een uniek ecosysteem met unieke diersoorten... het is eeuwig zonde wat daar gebeurd is.
In India zijn er 15.000 mensen omgekomen, gezinnen verscheurd, tomeloos verdriet.
Dan ga ik niet zeggen: dat is erger dan dat, want...
quote:Meneer Aart heeft het weer eens bij het kaarsrechte eind. Dit soort laag-bij-de-grondse vergelijkingsdiscussietjes bij elke ramp komen ook mij de keel uit. Dat de media- publieksgerichte selecties maakt in hun berichtgeving, betekent niet dat ik politiek-correct het tegendeel moet gaan beweren. Elke ramp is ellende, laat ik het zo maar zeggen. Dood is dood en weg is weg.
Op 28 januari 2001 13:08 schreef Meneer_Aart het volgende:
Ik ga rampen niet met elkaar vergelijken.
Overigens zou ik graag willen weten wat Priscella voor lage, kwetsende dingen heeft geschreven. Kan die fucking censuur hier eens ophouden: ik bepaal zelf wel wat ik schandelijk vind en wat niet. Dat hoeft de moderator niet voor mij te regelen. Een forum is een vrijplaats voor elke mening, niet slechts voor "fatsoenlijke".
[Dit bericht is gewijzigd door Ringo op 28-01-2001 22:16]
[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 30-01-2001 06:42]
[Dit bericht is gewijzigd door BooBooSan op 30-01-2001 01:49]
quote:Ik zeg niet dat de ramp Galapagos eilanden minder erg is. ik VIND het minder erg dan India. Ik kan me nou eenmaal wat minder druk maken om dieren dan om mensen. Tuurlijk ellende is ellende en dood is dood, maar als er mensen in het spel zijn vind ik dat erger, als jij dat laag bij de grond vind, dan is dat jou probleem.
Op 28 januari 2001 18:41 schreef Ringo het volgende:
Meneer Aart heeft het weer eens bij het kaarsrechte eind. Dit soort laag-bij-de-grondse vergelijkingsdiscussietjes bij elke ramp komen ook mij de keel uit. Dat de media- publieksgerichte selecties maakt in hun berichtgeving, betekent niet dat ik politiek-correct het tegendeel moet gaan beweren. Elke ramp is ellende, laat ik het zo maar zeggen. Dood is dood en weg is weg.Overigens zou ik graag willen weten wat Priscella voor lage, kwetsende dingen heeft geschreven. Kan die fucking censuur hier eens ophouden: ik bepaal zelf wel wat ik schandelijk vind en wat niet. Dat hoeft de moderator niet voor mij te regelen. Een forum is een vrijplaats voor elke mening, niet slechts voor "fatsoenlijke".
quote:Dat de ene ramp meer indruk op je maakt dan de ander, daar is niets mis mee, heb ik zelf ook. Ik reageerde op de opmerking van iemand die Lenie 't Hart uitschold omdat zij zogenaamd heel publicitair verantwoord naar de Galapagos-eilanden afreisde in plaats van naar India. En dan denk ik, Jezus hoe durf je het op te schrijven. Kan dat mens het helpen dat ze toevallig veel van flora&fauna afweet... als mensen zo'n cynische bek over anderen durven open te zetten, laat ze dan alsjeblieft van hun eigen spaargeld de eerste vlucht naar India nemen en werkelijk goede daden verrichten, dan hoef ik niet meer mee te genieten van dit soort 'kritische' geesten.
Op 30 januari 2001 13:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik zeg niet dat de ramp Galapagos eilanden minder erg is. ik VIND het minder erg dan India. Ik kan me nou eenmaal wat minder druk maken om dieren dan om mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |