quote:Vreselijk voor je, bull
Op dinsdag 6 mei 2003 12:25 schreef bull39 het volgende:
Hallo ik was 28 april in de wolken ja ik was eindelijk zwanger na twee jaar bezig te zijn, het was onze eerste ivf poging maar het mocht niet lang duren vrijdag 2 mei kreeg ik een bloeding. We zijn meteen naar het ziekenhuis gegaan en kregen het advies plat liggen. En zondag ging het al mis het verlies van de eerste embryo en vandaag ging de tweede, nu zit ik hier met veel verdriet, heb het ziekenhuis al gebeld maar kan daar morgen komen. Wij hebben er zo veel verdriet van
Het is heel verdrietig. Ik leef met je mee.
Hoewel zelf geen ervaring met IVF, heeft het bij ons ook allemaal erg lang geduurd en hebben wij ook miskramen moeten meemaken.
Het is misschien een schrale troost, maar ons is het uiteindelijk gelukt. Houd moed! Er kan nog veel gebeuren.
quote:'
Hallo ik was 28 april in de wolken ja ik was eindelijk zwanger na twee jaar bezig te zijn, het was onze eerste ivf poging maar het mocht niet lang duren vrijdag 2 mei kreeg ik een bloeding. We zijn meteen naar het ziekenhuis gegaan en kregen het advies plat liggen. En zondag ging het al mis het verlies van de eerste embryo en vandaag ging de tweede, nu zit ik hier met veel verdriet, heb het ziekenhuis al gebeld maar kan daar morgen komen. Wij hebben er zo veel verdriet van
Het leven is soms niet eerlijk.
Jongeren die onveilig sex hebben, zwanger raken en dan maar abortus plegen, terwijl er zoveel zijn die maar niet zwanger kunnen raken.
Hopelijk komt er nog een nieuwe poging en gaat het dan gewoon van een leien dakje, met een heerlijke zwangerschap.
Of misschien lukt het toch nog een keer gewoon. Een kennis van mij had een ivf dochter, die inmiddels 8 jaar is en haar was altijd verteld dat ze niet gewoon zwanger konden raken. Tot ze twee jaar terug toch spontaan zwanger was geraakt. Een klein wondertje, maar ze waren zielsgelukkig.
Ik wens je heel veel sterkte met dit verlies en veel succes voor de toekomst.
quote:Ach, wat erg... Gelukkig zijn er veel mensen die werkelijk met je mee leven. Ik weet niet precies hoe je je voelt, maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet alleen een teleurstelling is, maar dat het al lijkt of je een kind verliest... Hopelijk doet de aandacht op FOK jullie goed!
ps: ik weet eigenlijk niet of ik dit erbij moet zetten, maar er zijn ook veel paren die geen kinderen hebben en toch gelukkig zijn; focus je geluk op die dingen die je wel hebt (positief denken) en niet op dat wat jullie niet hebben! Jullie zijn gezond, hebben het fijn met elkaar, vertrouwen elkaar, etc.! In elk geval succes!
Blijf hoop houden voor de toekomst, hoe moeilijk dit nu ook lijkt..
Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies.
Ben natuurlijk verdrietig, het doet pijn.. Eerst intense blijdschap en dan de kous op je kop... gewoon frustrerend!!
We hebben gelukkig een goede relatie, praten veel en delen alles met elkaar.. Een kind zou gewoon de aanvulling zijn van dit geluk...
Maar nu kunnen we dus opnieuw beginnen, kan m'n vrouw zich weer volspuiten met hormonen etc... En dan maar weer wachten en hopen...
Heb sterk de neiging om iets in elkaar te meppen.. zo kwaad, gefrustreerd en verdrietig....
quote:Begrijpelijk dat je je frustraties kwijt wilt maar daar niet bij machte bent! Zoals ik al had gezegd: heel veel sterkte. Ik ben wel erg blij dat jullie zo'n goede relatie hebben. Ik denk dat jullie begrijpen dat stoppen met praten in een relatie in feite het einde van de relatie betekent. Dus: blijf met elkaar in contact en ik hoop toch zo heel erg dat jullie een lief kindje zullen krijgen!
Op dinsdag 6 mei 2003 13:43 schreef WefDiNaini het volgende:
Ik ben de man van Bull39...Ben natuurlijk verdrietig, het doet pijn.. Eerst intense blijdschap en dan de kous op je kop... gewoon frustrerend!!
We hebben gelukkig een goede relatie, praten veel en delen alles met elkaar.. Een kind zou gewoon de aanvulling zijn van dit geluk...
Maar nu kunnen we dus opnieuw beginnen, kan m'n vrouw zich weer volspuiten met hormonen etc... En dan maar weer wachten en hopen...
Heb sterk de neiging om iets in elkaar te meppen.. zo kwaad, gefrustreerd en verdrietig....
Edit: dat mannen niet mogen huilen is onzin; ik zit hier met tranen in mijn ogen! Bedenk dat jullie veel steunbetuigingen hebben van de mensen hier en om jullie heen!
quote:Dank je Bright, en alle anderen voor de steun..!
Op dinsdag 6 mei 2003 14:10 schreef Bright het volgende:[..]
Begrijpelijk dat je je frustraties kwijt wilt maar daar niet bij machte bent! Zoals ik al had gezegd: heel veel sterkte. Ik ben wel erg blij dat jullie zo'n goede relatie hebben. Ik denk dat jullie begrijpen dat stoppen met praten in een relatie in feite het einde van de relatie betekent. Dus: blijf met elkaar in contact en ik hoop toch zo heel erg dat jullie een lief kindje zullen krijgen!
Edit: dat mannen niet mogen huilen is onzin; ik zit hier met tranen in mijn ogen! Bedenk dat jullie veel steunbetuigingen hebben van de mensen hier en om jullie heen!
En als ik moet huilen, huil ik gewoon hoor! Het wegstoppen van verdriet heeft geen zin! En ik weet zeker datals ik straks thuis kom (zit nu op m'n werk) we huilend in elkaars armen vallen en elkaar zullen troosten!
quote:ik hoop het ook voor jullie
Op dinsdag 6 mei 2003 15:35 schreef WefDiNaini het volgende:
Ik hoop dat ik over ongeveer 2 maanden hier bericht kan posten dat het alsnog gelukt is en ik vader word!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:55 schreef WefDiNaini het volgende:
Dank jullie wel, maar eerst dit effe verwerken..
Sterkte nogmaals
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |