abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 mei 2003 @ 13:28:29 #76
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10270075
godverdomme, zit hier gewoon te janken op kantoor

Hele dikke knuffel voor iteejer en de rest

Dag Zwart-Witje, lieve poes

doei
pi_10270402
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 09:00 schreef iteejer het volgende:
Sommigen vinden mij overdreven emotioneel te reageren.
? is dat zo?
quote:
En waarom zou je je eigen persoonlijkheid geweld aandoen door je te dwingen rationeel te reageren? Vanwaar die zelfbeperking, die vaak genoeg eindigt in een soort karakterologische zelfverminking?
Jezelf een schuldcomplex aanpraten, die ook in deze rationeel beredeneert is, vind ik wat anders dan het verdriet ontkennen.

Niet om het verdriet te bagatelliseren. Mocht dat wel zo zijn overgekomen, dan spijt me dat.

pi_10272711
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:28 schreef Bolletje... het volgende:
godverdomme, zit hier gewoon te janken op kantoor
Om je op te vrolijken: laatst was ik ergens, en daar stond een viltje tegen de muur geklemd, met daarop de tekst: 'Iteejer loves bolletje's knie forever' En dan weet jij wel waar dat was..
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:40 schreef fokje het volgende:
? is dat zo?
hier niet nee
quote:
Jezelf een schuldcomplex aanpraten, die ook in deze rationeel beredeneert is, vind ik wat anders dan het verdriet ontkennen.
nee ik voel me niet schuldig; ik reed absoluut niet te hard, en zat ook niet te suffen. tis gewoon zo klote voor het beestje, de manier waarop..
  woensdag 7 mei 2003 @ 15:44:53 #79
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_10273691
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 15:08 schreef iteejer het volgende:

[..]

Om je op te vrolijken: laatst was ik ergens, en daar stond een viltje tegen de muur geklemd, met daarop de tekst: 'Iteejer loves bolletje's knie forever' En dan weet jij wel waar dat was..
[..]

Those were the days
Ik zal de 23ste er nog eentje maken, en die ergens in Haarlem planten
doei
pi_10273751
A got zeg... Vooral dat je er zelf schuld aan hebt moet echt ondragelijk zijn... Ik wens je oprecht veel sterkte toe...

Sterkte man!

pi_10277871
Wat vréselijk naar, zeg!
Mijn kat is ook doodgereden, maar gelukkig niet door mijzelf, want ik zou me zo ontzettend schuldig voelen! O, wat erg!
Ik ben altijd vreselijk gehecht aan mijn huisdieren, ik houd zoveel van ze, en ze dan zelf vermoorden... oooh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')