Hele dikke knuffel voor iteejer en de rest
![]()
Dag Zwart-Witje, lieve poes
quote:? is dat zo?
Op woensdag 7 mei 2003 09:00 schreef iteejer het volgende:
Sommigen vinden mij overdreven emotioneel te reageren.
quote:Jezelf een schuldcomplex aanpraten, die ook in deze rationeel beredeneert is, vind ik wat anders dan het verdriet ontkennen.
En waarom zou je je eigen persoonlijkheid geweld aandoen door je te dwingen rationeel te reageren? Vanwaar die zelfbeperking, die vaak genoeg eindigt in een soort karakterologische zelfverminking?
Niet om het verdriet te bagatelliseren. Mocht dat wel zo zijn overgekomen, dan spijt me dat.
quote:Om je op te vrolijken: laatst was ik ergens, en daar stond een viltje tegen de muur geklemd, met daarop de tekst: 'Iteejer loves bolletje's knie forever'
Op woensdag 7 mei 2003 13:28 schreef Bolletje... het volgende:
godverdomme, zit hier gewoon te janken op kantoor
quote:hier niet nee
Op woensdag 7 mei 2003 13:40 schreef fokje het volgende:
? is dat zo?
quote:nee ik voel me niet schuldig; ik reed absoluut niet te hard, en zat ook niet te suffen. tis gewoon zo klote voor het beestje, de manier waarop..
Jezelf een schuldcomplex aanpraten, die ook in deze rationeel beredeneert is, vind ik wat anders dan het verdriet ontkennen.
quote:Those were the days
Op woensdag 7 mei 2003 15:08 schreef iteejer het volgende:[..]
Om je op te vrolijken: laatst was ik ergens, en daar stond een viltje tegen de muur geklemd, met daarop de tekst: 'Iteejer loves bolletje's knie forever'
En dan weet jij wel waar dat was..
[..]
![]()
Sterkte man!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |