quote:lmao... is wel een leuke
Op dinsdag 6 mei 2003 20:43 schreef Abbadon het volgende:[..]
lastig is dat idd....misschien is smalltown wel een geschikte locatie voor:
*tromgeroffel*
Wobbe Grasmaaijer, held in opleiding!
quote:dan zou het eigenlijk 'Smallville' ipv 'Smalltown' moeten heten.....
Op dinsdag 6 mei 2003 21:29 schreef nyphai het volgende:[..]
lmao... is wel een leuke
quote:no problemo ik doe de volgende keer mee. het wordt ook anders een beetje teveel afgelopen weekend was ik DM, as vrijdag en zaterdag speler. Volgend weekend dus een keertje overslaan met D&D, maaruh de keer daarop bij nyphai ben ik present.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:06 schreef Werik het volgende:
oh en LD. Abbadon speelt volgende week ook mee. (Sorry Bar)
quote:wordt morgen ik heb vandag toch al het een en ander neergezet zo dacht ik
Op dinsdag 6 mei 2003 16:17 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Hey niet bij de pakken neer gaan zitten he .... Nergens voor nodig .. kop op , pak een biertje en schrijven maar...
quote:is dit een verkapte uitnodiging mijn beste?
Op dinsdag 6 mei 2003 21:23 schreef Asschen_sukar het volgende:
*proest* ... succes .. maar stervelingen kunnen de citadel niet in .. Alleen voor goden en genodigden
quote:dat vroeg ik ook me ook al af!
Op dinsdag 6 mei 2003 23:24 schreef Dala het volgende:[..]
is dit een verkapte uitnodiging mijn beste?
Abbadon: Elf - Roque
LD - Human fighter
Chevalric - Elf Ranger
Ik hoop van de laatste persoon vandaag door te krijgen of hij zo en zo kan en wat voor karakter hij wil spelen! Zodra ik dat weet zal ik een stukje schrijven over hoe jullie elkaar ontmoet hebben. Dat zal ik dan naar iedereen opsturen. Degene die dat dan wil kan zijn voorgeschiedenis dan ook maken. (Ik vind het voor deze keer geen verplichting, maar het is altijd wel leuk om je karakter wat uit te diepen)
En zodra die vriend van me weet of hij mee doet zal ik aan iedereen de worpen doorgeven. Daarna zal ik met LD wel even verder bomen hoe hij de rest van zijn karakter moet samenstellen.
LD. Dit kun je natuurlijk ook vragen aan Abbadon of Bar.
EIL / Taveerne de steigerende pony (voorm. Fantasy shop)
... van die wereld waren er twee machten, de destructieve ... sorry magneet, maar in mijn
fantasy shop zijn ... de magische krachten van een ondode der hogere rangen, het ...
forum.fok.nl/showtopic.php/209979/1/1000 - 101k - In cache - Gelijkwaardige pagina's
quote:\
Op woensdag 7 mei 2003 07:59 schreef Werik het volgende:
Oke. Er zijn nu 3 karakters bekend. namelijk:
Daarna zal ik met LD wel even verder bomen hoe hij de rest van zijn karakter moet samenstellen.LD. Dit kun je natuurlijk ook vragen aan Abbadon of Bar.
vanavond of zo ..zit nu op de zaak en ben nog duf van het concert van gisteren.
Heb er trouwens wel zin in
Namen: Corellon Larethian. (God van de elfen)
Bahamut. (God der goede draken)
Obad-hai (God van magie en nog wat andere dingetjes)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Bahamut of Obad-hai. Maar ik pas me aan. Maakt me verder niet uit. (En ja ik heb ze uit deities en demigods. Ik kon zelf niet zo een hele leuke naam verzinnen)
Kloontjes maken doe je toch gewoon door een nieuw profiel aan te maken?
quote:Ik vind dat jullie allemaal iets van nyphai_aanbidder moeten gebruiken
Op woensdag 7 mei 2003 10:07 schreef Werik het volgende:
Berichtje aan Abbadon en Bar. Voor dat D&D topic heb ik 3 namen gevonden die misschien wel leuk zijn om te gebruiken. Moet ik gewoon kloontjes hiervoor aanmaken, dat ik later de gegevens aan jullie doorgeef of maken jullie ze zelf aan.Namen: Corellon Larethian. (God van de elfen)
Bahamut. (God der goede draken)
Obad-hai (God van magie en nog wat andere dingetjes)Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar Bahamut of Obad-hai. Maar ik pas me aan. Maakt me verder niet uit. (En ja ik heb ze uit deities en demigods. Ik kon zelf niet zo een hele leuke naam verzinnen)
Kloontjes maken doe je toch gewoon door een nieuw profiel aan te maken?
quote:Ben jij een demi-god dan?
Op woensdag 7 mei 2003 10:08 schreef nyphai het volgende:[..]
Ik vind dat jullie allemaal iets van nyphai_aanbidder moeten gebruiken
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 07-05-2003 10:11]
quote:Nog niet.... maar ooit zal ik een nieuwe cult beginnen en dan.... World domination
Op woensdag 7 mei 2003 10:09 schreef Werik het volgende:[..]
Ben jij een demi-god dan?
quote:Hmmm, dan zul je eerst de ultieme vrijheidsstrijder Lord dreamer moeten verslaan, die waarschijnlijk samen vecht met zijn kameraad Questor en zijn onafscheidelijke draak. Vervolgens zul je de Valheru Asschen moeten verslaan. Ikzelf zal ook nog wel even met je willen knuffelen. En volgens mij ben ik nog een paar akrakters vergeten nu, maar ja.
Op woensdag 7 mei 2003 10:10 schreef nyphai het volgende:[..]
Nog niet.... maar ooit zal ik een nieuwe cult beginnen en dan.... World domination
quote:Phoenixx hoort natuurlijk ook bij de nieuwe cult dus LD heeft maar te volgen, anders echtscheiding
Op woensdag 7 mei 2003 10:19 schreef Werik het volgende:[..]
Hmmm, dan zul je eerst de ultieme vrijheidsstrijder Lord dreamer moeten verslaan, die waarschijnlijk samen vecht met zijn kameraad Questor en zijn onafscheidelijke draak. Vervolgens zul je de Valheru Asschen moeten verslaan. Ikzelf zal ook nog wel even met je willen knuffelen. En volgens mij ben ik nog een paar akrakters vergeten nu, maar ja.
maar nou weet ik nog steeds leuke personage voor dat stomme smalltown
En dit keer een wat ander karakter dan ik normaal heb of gebruik, eens kijken of ik daar een andere weg in kan slaan ipv de ultime vrijheidstrijder
vanavond post ik ook weer wat, misschien vanmiddag nog , hangt er vanaf wat bar uitspookt in het kasteel
Kl*t* FOK een beetje hotmail en dolfijn bannen grrr...
quote:nah jah zeg.. maakt die fantasy cultus dan
Op woensdag 7 mei 2003 10:28 schreef nyphai het volgende:[..]
"witte heer"
"ultieme vrijheidsstrijder"
"the dancing sword of painfull death"
leuke namen voor een kasteel heer
quote:dolfijn doet ut wel... kijk maar naar LD en Nocens
Op woensdag 7 mei 2003 10:35 schreef Werik het volgende:
Als ik ooit weer eens een e-mail adres heb dat ik hier nogmaals kan gebruiken, zal ik wel die aanbid Nyphai figuur aanmakenKl*t* FOK een beetje hotmail en dolfijn bannen grrr...
quote:Wil Phoenixx wel een orgie dan?
Op woensdag 7 mei 2003 10:36 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
nah jah zeg.. maakt die fantasy cultus dan
met bij behorende tempel en nachtelijk orgies
"witte heer"
"ultieme vrijheidsstrijder"
"the dancing sword of painfull death"leuke namen voor een kasteel heer
Hij stopte zijn zwaard in de schede
quote:Nee hoor. Alleen als je het na invoeren van de registratie doet. Bij een nieuw profiel werkt hij niet
Op woensdag 7 mei 2003 10:37 schreef nyphai het volgende:[..]
dolfijn doet ut wel... kijk maar naar LD en Nocens
quote:helemaal correct ..
Op woensdag 7 mei 2003 10:47 schreef Werik het volgende:[..]
Nee hoor. Alleen als je het na invoeren van de registratie doet. Bij een nieuw profiel werkt hij niet
quote:*gaat serieus antwoord geven.*
Op woensdag 7 mei 2003 10:45 schreef Werik het volgende:[..]
Wil Phoenixx wel een orgie dan?
Hij stopte zijn zwaard in de schede
Eilandelijk gezien heb ik geen idee wat phoenixx allemaal wil misschien wil ze het wel misschien heeft ze wel vampier neigingen. ik heb geen flauw idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |