abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:22:18 #76
50087 Werik
So what
pi_10245966
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:21 schreef Amethist het volgende:

[..]

Ja maar dan nog, jij bedoelde het meer als grapje. En ik vind zo wie zo dat de begin reactie al overdreven was, want niet iedereen is even goed in bepaalde dingen, maar dat hoef je hier niet te verkondigen, ik vind dat we ons best doen en dat hoeft niet af gekraakt te worden.

Amethistje wat schreef ik nou? Gaat me soms allemaal wat te snel. Sorry
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:25:04 #77
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246039
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:35 schreef Cairon het volgende:
Als student Engels is het waarlijk gruwelijk om hier te komen lezen, schrijf of in het Engels, of in het Nederlands. Er is niets zo hinderlijk om bepaalde woorden in het Engels te zien staan als de rest in het Nederlands is geschreven.

In mijn tijd vertaalde ik "God-Emperor" ook gewoon met "God-Keizer", en ik waagde me er niet aan om een "Tavern" te bezoeken laat staan een "Lair" of een "Keep". Een taveerne, een kroeg, een schuilplaats, een burcht of een fort daarentegen, daar had ik in mijn tijd geen problemen mee.

why don't you just f........ade away. Vrijheid blijheid dus, iedereen bepaald gelukkig zelf hoe en wat hij post. Als je het niet leuk vind om te lezen dan is dat jammer. maar het is wel triest om aan anderen je mening op te dringen, laat staan te zeggen dat je niet mag gaan vertalen of woorden kruisen. Weetje talen veranderen. Hier spreekt men toch ook geen oudhollands meer? onze taal wemelt van het buitenlands vocabulair. ow een woordje frans ertussendoor excuus. oeps nog een. ahum i rest my case
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:26:45 #78
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246084
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:51 schreef Cairon het volgende:

[..]

klep dicht jij n00b...

Het gebruik van losse Engelse woorden getuigd van een puberaal niveau. Omdat mensen denken dat het beter klinkt in het Engels wil niet zeggen dat het ongelofelijk knullig klinkt in een Nederlands stuk tekst.

hoort wie spreekt met zijn engelse slogan. ik vind dat je nogal doordraaft en trouwens een fantasy post ben ik van je nog niet tegengekomen dus waar hebben we het over? ben je soms een relclown?
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:27:15 #79
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_10246097
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:22 schreef Werik het volgende:

[..]

Amethistje wat schreef ik nou? Gaat me soms allemaal wat te snel. Sorry

Jeetje en dan zeg je tegen mij dat ik beter moet lezen
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:29:13 #80
50087 Werik
So what
pi_10246149
Bar, lees eerst de posten van LD eens op de vorige pagina. Hij schijnt al vanaf het begin te posten. En ga weer een beetje ontopic. D'r is al genoeg ruimte in dit topic verpest.

Nogmaal dus Bar. Mijn complimenten met die weekpost

- edit - Dat bedoel ik dus met dat het af en toe te snel gaat

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 06-05-2003 14:30]

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:29:15 #81
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246151
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:02 schreef Lord Dreamer het volgende:
FYI Cairon, heeft een behoorlijke eiland geschiedenis. Net zo als lurky behoort hij tot de oude garde. Hij is zelfs terug geweest een tijdje terug.

Waarom hij nu zo hatelijk reageerd ? ik weet het niet. maar hij mag van mij z'n reacties in het eilandelijke input topic geven.

volgens mij is hij jaloers Omdat wij het allemaal zo leuk en gezellig hebben met schrijven samen.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:33:18 #82
50087 Werik
So what
pi_10246240
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:27 schreef Amethist het volgende:

[..]

Jeetje en dan zeg je tegen mij dat ik beter moet lezen

Ja, weet ik. Nou ja, om het goed te maken
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:33:30 #83
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246242
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:09 schreef Cairon het volgende:

[..]

Correctie, ik ben sinds het begin van het eiland al actief erop, dat houd in dat ik nog voor Lurky actief was. Ik ben degene die #fokeiland heeft opgericht. Ik heb nog met Broekie meegedacht over het wel en wee op dit forum en hoe we het aan gingen pakken.

Ik reageer helemaal niet hatelijk, en ik kanker helemaal niet op gewone spelfouten. Ik wijs op het feit dat je met een taal serieuzer overkomt dan met een mengeling. Het leest vloeiender, serieuzer, makkelijker en volwassener. Je zult geen enkel boek tegenkomen in het Nederlands dat van het een op het andere moment de noodzaak van een volkomen Engelse uitdrukking of titel inziet.

zeg kerel je doet me denken aan die zuerpiet van de reclame je weet wel die alsmaar roept: Vroeger was alles beter. Wees eens aardig en laat ons lekker plezier hebben. Dat je er van vroeger al bij bent dat intereseert me niet zo. Ik vind het leuk dat je dit allemaal mede hebt mogelijk gemaakt, maar je schept wel erg op over je daden en dat je als student engels hier van gruwelt dan zou ik zeggen ga dit jaar niet naar frankrijk op vakantie als die lui engels gaan praten dan ontplof je zeker van woede! Letterlijk dan.....
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:33:40 #84
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10246250
Bar, je eindigt in je Smalltown(fantasy1xperweektopic) met "Want ondertussen......"

Is het de bedoeling dat mensen erop doorborduren alsof ze dezelfde personage zijn? Zo komt het namelijk over. Het is toch de bedoeling dat je daar je eigen verhaallijn volgt?

GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:35:37 #85
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10246281
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:26 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

hoort wie spreekt met zijn engelse slogan. ik vind dat je nogal doordraaft en trouwens een fantasy post ben ik van je nog niet tegengekomen dus waar hebben we het over? ben je soms een relclown?

Ik geloof dat hij het ondertussen wel begrepen heeft lieverd LoL

* nyphai geeft Bar een vers glas bier

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10246294
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:33 schreef portier het volgende:
Bar, je eindigt in je Smalltown(fantasy1xperweektopic) met "Want ondertussen......"

Is het de bedoeling dat mensen erop doorborduren alsof ze dezelfde personage zijn? Zo komt het namelijk over. Het is toch de bedoeling dat je daar je eigen verhaallijn volgt?

ik denk dat hij bedoelt wat er ondertussen in smalltown gebeurdt
niet dat je met zijn personage verder gaat

maar gewoon iets anders post wat op die tijd gebeurdt in smalltown

[Dit bericht is gewijzigd door Jan-jaap op 06-05-2003 14:38]

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:37:12 #87
50087 Werik
So what
pi_10246316
Glazen doen we niet aan. Alleen pullen van minimaal een halve liter!
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:38:22 #88
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246347
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:33 schreef portier het volgende:

ahum, ow hey portier
wacht even mijn speeksel van het beeldscherm poetsen ik liet me even teveel gaan denk ik. The heat of the moment ( ) denk ik.

Tja ik heb idd met ondertussen.... de post afgesloten. Nu kan een volgende poster dus zelf bepalen wat er ondertussen op een andere plek begint, dit leek me het makelijkst om zodoende de nieuwe personages de ruimte te geven om waar dan ook in Smalltown op te duiken.

pi_10246385
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:38 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

ahum, ow hey portier
wacht even mijn speeksel van het beeldscherm poetsen ik liet me even teveel gaan denk ik. The heat of the moment ( ) denk ik.

Tja ik heb idd met ondertussen.... de post afgesloten. Nu kan een volgende poster dus zelf bepalen wat er ondertussen op een andere plek begint, dit leek me het makelijkst om zodoende de nieuwe personages de ruimte te geven om waar dan ook in Smalltown op te duiken.

de baas geeft zelf al antwoord
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:41:23 #90
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246431
natuurlijk kun je ook beginnen dat je in dezelfde herberg zit als waar ik opduik, maar misschien vind je het leuker om bv op straat die inbreker tegen het lijf te lopen, of ontsnap je net uit de gevangenis. mogelijkheden zat zo zou ik zeggen.

Nyphai dank voor het biertje. is alleen half 3 niet een beetje vroeg?

Leuk dat jullie de weektopic gaaf vinden, ik zat volop twijfel voordat ik hem startte.

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:47:39 #91
50087 Werik
So what
pi_10246624
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:41 schreef Bar_the_Grey het volgende:
natuurlijk kun je ook beginnen dat je in dezelfde herberg zit als waar ik opduik, maar misschien vind je het leuker om bv op straat die inbreker tegen het lijf te lopen, of ontsnap je net uit de gevangenis. mogelijkheden zat zo zou ik zeggen.

Leuk dat jullie de weektopic gaaf vinden, ik zat volop twijfel voordat ik hem startte.

Vanaf 12 uur mag het toch? Je beeldscherm en je woede weer een beetje opgedroogd?

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 06-05-2003 14:48]

pi_10246630
quote:

ik zou best willen posten maar ik jammer genoeg geen kloon

en ik ben met mezelf al in een ander verhaal bezig

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:47:54 #93
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10246635
quote:

Ik was van mening dat je die wel even kon gebruiken

weektopic is toch prima geeindigd zo, dan kan je er idd mooi instappen

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:53:32 #94
50087 Werik
So what
pi_10246799
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:47 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

ik zou best willen posten maar ik jammer genoeg geen kloon

en ik ben met mezelf al in een ander verhaal bezig

Het is in principe ook de bedoeling dat je het met je eigen karakter doet. Deze kan zich vast wel 1x per week even vijmaken uit zijn eigen queste
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:55:31 #95
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10246846
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:47 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ik was van mening dat je die wel even kon gebruiken

weektopic is toch prima geeindigd zo, dan kan je er idd mooi instappen

ik denk toch dat ik effe dat biertje ga pakken en eens aan mijn character voor D&D ga werken voor zaterdag moet van niets een lvl 8 rogue maken.
Dankzij een bepaald iemand(ik noem geen namen) ben ik de massa inspiratie die ik had spontaan kwijt. Geen fantasy postjes meer van mij voor vandaag ben ik bang. ik zit nu zonder(ook na het lezen van een overleden poes)
pi_10246870
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:53 schreef Werik het volgende:

[..]

Het is in principe ook de bedoeling dat je het met je eigen karakter doet. Deze kan zich vast wel 1x per week even vijmaken uit zijn eigen queste

ja daar dacht ik drie seconden later ook al aan
soms ben ik wel een beetje dom bezig
  dinsdag 6 mei 2003 @ 14:58:19 #97
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10246912
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:35 schreef nyphai het volgende:
* nyphai geeft Bar een vers glas bier

Doe mij er ook 1
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:04:08 #98
50087 Werik
So what
pi_10247087
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 14:55 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

ik denk toch dat ik effe dat biertje ga pakken en eens aan mijn character voor D&D ga werken voor zaterdag moet van niets een lvl 8 rogue maken.
Dankzij een bepaald iemand(ik noem geen namen) ben ik de massa inspiratie die ik had spontaan kwijt. Geen fantasy postjes meer van mij voor vandaag ben ik bang. ik zit nu zonder(ook na het lezen van een overleden poes)

* Geeft weer wat inspiratie aan Bar

Enne die biertjes haal ik vanavond wel in.

dinsdag 6 mei 2003 @ 15:06:09 #99
50087 Werik
So what
pi_10247166
oh en LD. Abbadon speelt volgende week ook mee. (Sorry Bar )
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:14:01 #100
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10247433
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:06 schreef Werik het volgende:
oh en LD. Abbadon speelt volgende week ook mee. (Sorry Bar )
Yep! Abbadon heeft zichzelf ook maar uitgenodigd!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')