quote:Een fantasy Fan en dan geen Feist gelezen.
Op dinsdag 6 mei 2003 11:16 schreef nyphai het volgende:
Ga allemaal ff lekker fietsen met topics en klassiekers lezen.... lees me rot
Heb eens wat boekjes van Feist bekeken, weet nog net zo niet of het me wel trekt...
Werik, ook een nymf wil wel eens wat anders dan boompje warpen
* Geeft Nyphai een zachtaardig trapje naar de boekenwinkel
Maar meteen een draak? Misschien is een leuk leguaantje beter geschikt?
En abbadon, ik dacht eigenlijk ook dat LD zijn avatar een soort paard moest voorstellen!
Sorry LORD DREAMER
quote:Feist schrijft idd heel goede fantasy..op het eerste boek na, dat wel goed maar nogal standaard is, zijn eigenlijk al zijn boeken zeer goed...toch maar lezen dus Nyphai!
Op dinsdag 6 mei 2003 11:31 schreef Werik het volgende:[..]
Een fantasy Fan en dan geen Feist gelezen.
Zeker de vroegere delen zijn uitermate goeie fantasy!
En abbadon, ik dacht eigenlijk ook dat LD zijn avatar een soort paard moest voorstellen!
Sorry LORD DREAMER
gelukkig heb ik geen suf rijdier nodig om me te verplaatsen....draken zijn voor mietjes!
ohja, Werik...ik hoorde van Nyphai dat jullie binnenkort met een stel bij elkaar komen....ik durf het bijna niet te vragen, maar......
quote:Wij vinden het schandalig, u krijgt nog wel met ons te maken ..
Op dinsdag 6 mei 2003 11:31 schreef Werik het volgende:En abbadon, ik dacht eigenlijk ook dat LD zijn avatar een soort paard moest voorstellen!
Sorry LORD DREAMER
quote:U weet zeker dan een geboren en getogen gevechts draak een suf rijdier is ? wat denkt u ervan als ik u als snackje tussendoor verorber ?
Op dinsdag 6 mei 2003 11:34 schreef Abbadon het volgende:gelukkig heb ik geen suf rijdier nodig om me te verplaatsen....draken zijn voor mietjes!
quote:owwwwz.... Ik heb nu al genoeg boeken liggen.... als ik er doorheen ben zal ik aan Feist beginnen
Op dinsdag 6 mei 2003 11:31 schreef Werik het volgende:[..]
Een fantasy Fan en dan geen Feist gelezen.
Zeker de vroegere delen zijn uitermate goeie fantasy!
Abbadon
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 11:24 schreef Abbadon het volgende:
weer een mysterie opgelost: LD's avatar is dus een draak, en geen misvormd geel paard zoals ik eerst dacht!overigens: goedemorgen allen!
quote:Cultuurbarbaren
Op dinsdag 6 mei 2003 11:26 schreef Jan-jaap het volgende:[..]
zie er nu ook pas een draak in
quote:Wat nou
Op dinsdag 6 mei 2003 11:43 schreef nyphai het volgende:[..]
owwwwz.... Ik heb nu al genoeg boeken liggen.... als ik er doorheen ben zal ik aan Feist beginnen
Maarruh... hoor wie het zegt, een fantasy fan en dan geen Amber hebben gelezenAbbadon
quote:Ik wacht geduldig
Op dinsdag 6 mei 2003 11:53 schreef Bar_the_Grey het volgende:
zorgen jullie er wel voor dat jullie met al dat gelees nog voldoende tijd overhouden voor enkele fantasy posts?
trouwens mooi week post topic .. ik denk wel dat ik er wat mee kan weet nog niet of ik LD inzet of wat anders
quote:ben nu bezig aan de storyteller voor een leuke post
Op dinsdag 6 mei 2003 11:56 schreef Lord Dreamer het volgende:[..]
Ik wacht geduldig
![]()
trouwens mooi week post topic .. ik denk wel dat ik er wat mee kan
weet nog niet of ik LD inzet of wat anders
quote:De draak die mij als 'snackje tussendoor' kan 'verorberen' moet nog geboren worden....maar je bent welkom om het te proberen, als je tenminste beloofd dat je achteraf niet huilend naar je mamma rent
Op dinsdag 6 mei 2003 11:40 schreef Quantarianth het volgende:[..]
U weet zeker dan een geboren en getogen gevechts draak een suf rijdier is ? wat denkt u ervan als ik u als snackje tussendoor verorber ?
quote:*kuch*testosteron*kuch*
Op dinsdag 6 mei 2003 12:11 schreef Abbadon het volgende:[..]
De draak die mij als 'snackje tussendoor' kan 'verorberen' moet nog geboren worden....maar je bent welkom om het te proberen, als je tenminste beloofd dat je achteraf niet huilend naar je mamma rent
Bar, mooie week topic post
quote:die 1xperweek-post ziet er iig goed uit!
Op dinsdag 6 mei 2003 11:57 schreef Bar_the_Grey het volgende:[..]
ben nu bezig aan de storyteller voor een leuke post
i hope
quote:Ik niet hoor ..ik lag al weken te soezen op de toren van het kasteel.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:15 schreef Werik het volgende:
Die draak was toch verdwaald?
Ik ben van Plan om 3 of 4 DM - ers te gebruiken. Klonen met namen als Beelzebub ofzo iets. Iets dat lijkt dat het hogere machten zijn.
Dus wie wil er eventueel aan meewerken?
Reacties please
*DM meldt zich!
quote:uh? ik heb iets gemist denk ik, maar ik doe ook wel mee?
Op dinsdag 6 mei 2003 12:31 schreef Werik het volgende:
Heren DM ers waarom heb ik nog geen antwoord op mijn vraag over die D&D - post?Ik ben van Plan om 3 of 4 DM - ers te gebruiken. Klonen met namen als Beelzebub ofzo iets. Iets dat lijkt dat het hogere machten zijn.
Reacties please
En waar blijft de erkenning voor de kleine onbeduidende nymf die zich rot tikt heh?!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:44 schreef nyphai het volgende:[..]
uh? ik heb iets gemist denk ik, maar ik doe ook wel mee?
En waar blijft de erkenning voor de kleine onbeduidende nymf die zich rot tikt heh?!
quote:* meldt
Op dinsdag 6 mei 2003 12:31 schreef Werik het volgende:
Heren DM ers waarom heb ik nog geen antwoord op mijn vraag over die D&D - post?Ik ben van Plan om 3 of 4 DM - ers te gebruiken. Klonen met namen als Beelzebub ofzo iets. Iets dat lijkt dat het hogere machten zijn.
Reacties please
quote:
Bar heeft even genoeg gepost nu tijd voor boodschappen en opruimen. vanmiddag komen er nog een paar als ik de tijd heb en inspiratie.
quote:Nyphai:
En ook amethist dan
En heren DM-ers hebben jullie dan voorkeuren voor een eventuele naam van jullie hogere macht wezen? Hoeft niet iets te zijn met de duivel ofzo. Was gewoon een voorbeeld van een hogere machtswezen.
Dan ga ik namelijk stoeien met een openingspost.
Oh en LD en Nyphai het is dus de bedoeling dat er vragen worden gesteld over D&D in dat topic.
[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 06-05-2003 13:27]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |