voor de mensjes die net weg zijn
start 14:01
einde 16:10
in iets meer dan 2 uur vol! is dat een record?
quote:Mja, oke..
Op maandag 5 mei 2003 16:09 schreef KrnKje het volgende:[..]
Ja, er zijn mensen die zeg maar verlamd zijn... Ok, er zal dan natuurlijk een verschil zijn... Maar die mensen blijken echt van elkaar te houden, dat vind ik dan vaak nog meer aangeven dan sex in een relatie, je bent er écht voor elkaar...
Maar normaal gesproken denk ik dat in een relatie er sowieso wel een keer seks komt. Hoe je dat precies moet omschrijven weet ik niet. Misschien is het een extra bevestiging van de relatie.
quote:da doe ge snel
Op maandag 5 mei 2003 16:12 schreef KrnKje het volgende:vervolg op: [HOMO] 317 - Vrijheid, Blijheid
OEH! dilemma!
quote:Volgens mij niet. Volgens mij hebben we ook wel es een topic volgespamt met alleen maar onzin
Op maandag 5 mei 2003 16:12 schreef XMN8R het volgende:
topic 317:start 14:01
einde 16:10in iets meer dan 2 uur vol! is dat een record?
quote:Gewoon quoten uit de vorige
Op maandag 5 mei 2003 16:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
da doe ge snel
OEH! dilemma!
quote:kom maar op met die chips
Op maandag 5 mei 2003 16:12 schreef Jerruh het volgende:[..]
da doe ge snel
OEH! dilemma!
quote:En waarom relationeel niet?
Op maandag 5 mei 2003 16:10 schreef onetouch het volgende:vriendschappelijk wel, relationeel niet
intense vriendschap + commitment = relatie? .
quote:Ik denk dat sex een extra bevestiging is van een relatie is ja. Je geeft aan dat je voor elkaar gaat zeg maar, je doet tenslotte toch iets heel intiems met elkaar.
Op maandag 5 mei 2003 16:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, oke..
Maar normaal gesproken denk ik dat in een relatie er sowieso wel een keer seks komt. Hoe je dat precies moet omschrijven weet ik niet. Misschien is het een extra bevestiging van de relatie.
quote:I agree. It just happens... Je ligt lekker tv te kijken met z'n 2-en, begint te knufflen, te zoenen or whatever en na verloop van tijd gaan toch de boxershorts uit.
Op maandag 5 mei 2003 16:12 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mja, oke..
Doen wat de natuur je ingeeft?
quote:tis nibbit enzo!!!
Op maandag 5 mei 2003 16:13 schreef onetouch het volgende:[..]
kom maar op met die chips
ik ga zow es me hare ff in de gel gooie! tis beetje duffe boel daarboven
quote:Dan zal ik ook maar eens een nutteloze post maken
Op maandag 5 mei 2003 16:13 schreef Vlarp het volgende:[..]
Volgens mij niet. Volgens mij hebben we ook wel es een topic volgespamt met alleen maar onzin
quote:Misschien dat dan bij mij weer is, maar als ik idd erg gek ben op iemand, ook op die 2 vlakken dan ontstaat na een tijd toch behoefte aan wat meer intimiteit/sex.
Op maandag 5 mei 2003 16:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En waarom relationeel niet?
intense vriendschap + commitment = relatie?
.
quote:Voortplanten? Goh
Op maandag 5 mei 2003 16:15 schreef Sunjammer het volgende:[..]
quote:Ik heb een intense vriendschap met iemand en daar hoort ook echt houden van bij. Maar ik zou geen sex met 'm kunnen hebben.
Op maandag 5 mei 2003 16:14 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En waarom relationeel niet?
intense vriendschap + commitment = relatie?
.
quote:Misschien dat dat een goeie bewoording is
Op maandag 5 mei 2003 16:15 schreef Sunjammer het volgende:[..]
I agree. It just happens... Je ligt lekker tv te kijken met z'n 2-en, begint te knufflen, te zoenen or whatever en na verloop van tijd gaan toch de boxershorts uit.
quote:ben je dan niet bang dat je partner dan een andere kijk op jullie relatie gaat krijgen? dat ie zegt van: hmzz buiten de deur is wel lekker, ik wil meer, of dat ie egvoelens gaat krijgen voor diegene met wie ie ut doet?
Op maandag 5 mei 2003 16:14 schreef KrnKje het volgende:[..]
Ik denk dat sex een extra bevestiging is van een relatie is ja. Je geeft aan dat je voor elkaar gaat zeg maar, je doet tenslotte toch iets heel intiems met elkaar.
Maar hoe dan ook... als er na een tijdje vanuit iemand de behoefte is om t een keer ergens anders te zoeken dan denk ik dat ik daar niet zo'n probleem mee heb...
enfin, jij ook chips?
*Celine Dion_Power of Love.mp3 aanzet*
quote:Tuurlijk.
Op maandag 5 mei 2003 16:15 schreef Vlarp het volgende:Misschien dat dan bij mij weer is, maar als ik idd erg gek ben op iemand, ook op die 2 vlakken dan ontstaat na een tijd toch behoefte aan wat meer intimiteit/sex.
Maar als dat (na verloop van tijd) niet meer lukt, niet meer wil, of de behoefte verdwijnt... Dan is toch niet ineens de liefde weg?
quote:dus relatie = vriendschap + commintment + intimiteit/sex
Op maandag 5 mei 2003 16:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Misschien dat dan bij mij weer is, maar als ik idd erg gek ben op iemand, ook op die 2 vlakken dan ontstaat na een tijd toch behoefte aan wat meer intimiteit/sex.
en dan is het natuurlijk ook maar de definitie van sex die je hanteert.
maar een relatie zonder zou voor mij niet gaan, denk ik nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |