quote:*zoekt*
Op dinsdag 6 mei 2003 15:34 schreef jwstoop het volgende:[..]
dat heb ik vaker gehoord! foto?
quote:Je kan ook met de trein gaan. Er is vast wel iemand met een auto die je wil ophalen
Op dinsdag 6 mei 2003 15:36 schreef super_honda het volgende:
zo als het nu lijkt wordt het zeker alleen een meeting voor diegen met een auto? als dit zo'n beetje de bedoeling word kom ik niet, heb namenlijk geen auto of motor.
enne is er nu al een vaste locatie?
quote:Nee hoor, we hebben tot nu toe alleen een 2-tal steden geselecteerd. nog niets speciaals... sugesties zijn dus welkom
zo als het nu lijkt wordt het zeker alleen een meeting voor diegen met een auto? als dit zo'n beetje de bedoeling word kom ik niet, heb namenlijk geen auto of motor.
quote:waar woon je?
nog geen foto, wel d'r email...
quote:Ik heb plek genoeg.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:40 schreef ook_gek het volgende:[..]
Je kan ook met de trein gaan. Er is vast wel iemand met een auto die je wil ophalen
quote:je woont in noord west overijssel zuid west drenthe? anders kan je mischien wel meekarren
quote:Zo dan als ik hem was zou ik dat aanbod niet af slaan. Al zou ik met de trein naar de plek gaan. Maar met zo een auto mee rijden zou ik veel voor over hebben
Op dinsdag 6 mei 2003 15:42 schreef Ultimora het volgende:[..]
je woont in noord west overijssel zuid west drenthe? anders kan je mischien wel meekarren
quote:Aldeboarn, je zult er vast nog nooit van gehoord hebben denk ik.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:42 schreef LiQuiD_007 het volgende:[..]
waar woon je?
quote:mag de achterhoek ook?
je woont in noord west overijssel zuid west drenthe? anders kan je mischien wel meekarren
quote:Ik kom niet naar de meeting. Maar je mag altijd even langs scheveningen rijden. Dan rij ik wel een stukje met je mee
Zal jij sneller zijn dan die lancia delta?
quote:probeer maar in meppel te komen..(daar woon ik) dan hoef ik niet om te rijden... ik ga niet verder naar het noorden rijden eerst, dan moet ik namelijk eerder uit bed...
Op dinsdag 6 mei 2003 15:53 schreef super_honda het volgende:[..]
Aldeboarn, je zult er vast nog nooit van gehoord hebben denk ik.
ligt tussen heerenveen en leeuwarden in.(beide ongeveer 17km)
quote:
Bedankt voor je aanmelding voor de PTA meeting.Je gegevens worden met uiterste discretie behandeld en je idëen worden
bekeken door de organisatie waarvoor hartelijk dank.nadere berichtgeving volgt op de website of via het forum.
met vriendelijke groet
PTA meeting-team.
slashme is druk geweest....
quote:Meppel ligt toch aan het spoor? zo ja dan kan ik in akkrum in de trein stappen, dan hoef ik maar 4 km te fietsen.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:03 schreef Ultimora het volgende:[..]
probeer maar in meppel te komen..(daar woon ik) dan hoef ik niet om te rijden... ik ga niet verder naar het noorden rijden eerst, dan moet ik namelijk eerder uit bed...
quote:* ook_gek ook
Op dinsdag 6 mei 2003 16:38 schreef jwstoop het volgende:
* jwstoop is jaloers op super_honda
quote:* Tjabbo too
quote:ik tel voor dubbel
Op dinsdag 6 mei 2003 16:46 schreef Ultimora het volgende:
euh... nog meer jaloerse mensen?(tnx trouwens)
quote:email adres hebben?
quote:Voor aankomende donderdag.
Op dinsdag 6 mei 2003 16:59 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Hey Fokkers! aan wat voor datum zaten jullie te denken? Dan bedoel ik niet precies een dag maar een week bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |