quote:Hij is erg stil en natuurlijk werktie goed. Heb hem nooit op een processor gehad, weet dus niet hoe goed hij koelt, maar volgens verschillende reviews doet hij dat erg goed! Zal er een paar voor je opzoeken.
Op vrijdag 16 mei 2003 11:41 schreef Schnotl het volgende:
Issie stil en werkt ie goed
quote:Tsss, zo te zien heb je de reviews niet gelezen! En mijn post ook niet
Op vrijdag 16 mei 2003 12:20 schreef Schnotl het volgende:
ik wil em wel hebben voor € 90,-
Wat denk je dat de verzendkosten zijn? Ik woon in Velserbroek. Vlakbij IJmuiden.
Dit is wel één van m'n laatste bod.
quote:Eén van je laatste zeg je? Doe er dan nog maar een paar! Betalen in termijnen wil ik liever niet, gewoon in 1 keer.
Op donderdag 29 mei 2003 15:45 schreef Marabunta_1e het volgende:
Ik wil er wel ¤100,- voor geven en dan excl. verzendkosten.
Kan ik dan wel betalen in 2 termijnen? Wordt dan in twee maanden.Wat denk je dat de verzendkosten zijn? Ik woon in Velserbroek. Vlakbij IJmuiden.
Dit is wel één van m'n laatste bod.
quote:Hoe bedoel je als er een p4 blok bij kan? Natuurlijk kan dat maar dan zul je die zelf moeten kopen. Ik heb er iig geen.
Op vrijdag 30 mei 2003 17:06 schreef fallox het volgende:
120euro als er een p4 blok bij kan..
quote:nou, ik wil deze set wel, maar ik wil een p4 blok erbij..
Op vrijdag 30 mei 2003 17:18 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Hoe bedoel je als er een p4 blok bij kan? Natuurlijk kan dat maar dan zul je die zelf moeten kopen. Ik heb er iig geen.
en kan ik er gewoon een universeel p4 blok bijkopen?
quote:Ja, weet niet precies wat de diameter van de slangen is. Het moet natuurlijk wel aansluiten, maar dat is waarschijnlijk niet zo'n groot probleem.
Op vrijdag 30 mei 2003 17:42 schreef fallox het volgende:[..]
nou, ik wil deze set wel, maar ik wil een p4 blok erbij..
kzit net te denken, ik kan zelf ook 1 kopen maar dan bied ik als prijs _zonder_ dat amd blokje,,en kan ik er gewoon een universeel p4 blok bijkopen?
quote:o zo , ok.. nou wanneer eindigd je veiliing, want ik heb haast
Op vrijdag 30 mei 2003 17:50 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Ja, weet niet precies wat de diameter van de slangen is. Het moet natuurlijk wel aansluiten, maar dat is waarschijnlijk niet zo'n groot probleem.
quote:Zodra jij een verschrikkelijk goed bod doet! Zeg 200 euro ofzo...
Op vrijdag 30 mei 2003 18:35 schreef fallox het volgende:[..]
o zo , ok.. nou wanneer eindigd je veiliing, want ik heb haast
quote:.. hehe, en dan moet ik ook nog een p4 blok kopen
Op vrijdag 30 mei 2003 18:37 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Zodra jij een verschrikkelijk goed bod doet! Zeg 200 euro ofzo...
quote:ik zei "ofzo", niet precies 200 euro
Op vrijdag 30 mei 2003 19:23 schreef fallox het volgende:[..]
.. hehe, en dan moet ik ook nog een p4 blok kopen
quote:ohh hehe...
Op vrijdag 30 mei 2003 19:24 schreef _Abu_ het volgende:[..]
ik zei "ofzo", niet precies 200 euro
quote:Deze natuurlijk
Op vrijdag 30 mei 2003 19:36 schreef fallox het volgende:[..]
ohh hehe...
want ik zit te twijfelen tussen de thermaltake aquarius 2 of deze.. dus moet ff beslissen welk ik neem?
quote:lol.. maar moet wel snel en wil zo min mogelijk besteden
Op vrijdag 30 mei 2003 19:37 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Deze natuurlijk
quote:Dat is toch altijd zo? Maar goed, voor minder dan 150 doe ik hem echt niet weg aangezien ik er 300+ voor betaald heb. Omdat ik geen zin heb om hem te installeren nu mijn nieuwe pc goed en snel draait ligt dit setje een beetje niks te doen. Dat terwijl ik hem alleen eenmaal buiten mijn pc heb laten proefdraaien. Ik wil best accepteren dat ik een idoot ben geweest dat ik toch dit setje aangeschaft heb en dat wordt bestraft met een verlies van een 150 euro. Maar meer verlies zeker niet.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:41 schreef fallox het volgende:[..]
lol.. maar moet wel snel en wil zo min mogelijk besteden
quote:Echt zonde dat je hem dan wegdoet, is gewoon een dik verlies man
Op vrijdag 30 mei 2003 19:45 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Dat is toch altijd zo? Maar goed, voor minder dan 150 doe ik hem echt niet weg aangezien ik er 300+ voor betaald heb. Omdat ik geen zin heb om hem te installeren nu mijn nieuwe pc goed en snel draait ligt dit setje een beetje niks te doen. Dat terwijl ik hem alleen eenmaal buiten mijn pc heb laten proefdraaien. Ik wil best accepteren dat ik een idoot ben geweest dat ik toch dit setje aangeschaft heb en dat wordt bestraft met een verlies van een 150 euro. Maar meer verlies zeker niet.
quote:hmm,, ja ok ikke begrijpen..
Op vrijdag 30 mei 2003 19:45 schreef _Abu_ het volgende:[..]
Dat is toch altijd zo? Maar goed, voor minder dan 150 doe ik hem echt niet weg aangezien ik er 300+ voor betaald heb. Omdat ik geen zin heb om hem te installeren nu mijn nieuwe pc goed en snel draait ligt dit setje een beetje niks te doen. Dat terwijl ik hem alleen eenmaal buiten mijn pc heb laten proefdraaien. Ik wil best accepteren dat ik een idoot ben geweest dat ik toch dit setje aangeschaft heb en dat wordt bestraft met een verlies van een 150 euro. Maar meer verlies zeker niet.
als dat videokaart blokje het doet op een gf4ti4200 icm met dit h20 systeem bied ik 100euro excl. amd blokje..
quote:Ja kan ik inderdaad doen, maar ik doe veel aan upgraden en dan moet ik weer gaan klooien... En daar heb ik nou net geen zin in.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:56 schreef BYM het volgende:[..]
Echt zonde dat je hem dan wegdoet, is gewoon een dik verlies man
, je kan hem er toch alsnog gewoon inbouwen .....?
quote:Gaat automatisch. Wordt op de pc-voeding aangesloten.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:55 schreef Markster het volgende:
Misschien domme vraag hoor, maar is die pomp uit te zetten, ik bedoel, als je de pc uitzet, dat je de pomp dan ook uitzet, of moet je de stekker eruit halen ?
[Dit bericht is gewijzigd door _Abu_ op 30-05-2003 21:02]
quote:Dat kan inderdaad. Maar dan blijf ik zitten met een AMD blok waar ik niets mee kan. Wil ik niet.
Op vrijdag 30 mei 2003 19:56 schreef fallox het volgende:[..]
hmm,, ja ok ikke begrijpen..
als dat videokaart blokje het doet op een gf4ti4200 icm met dit h20 systeem bied ik 100euro excl. amd blokje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |