quote:Wat hoor ik nu, gaan we met z'n allen klonen ?
Op maandag 5 mei 2003 14:55 schreef Tigress74 het volgende:
Nog een paar klonen en dan krijgen we met 3 man binnen 10 minuten een topic vol als iedereen 1 x met zijn/haar kloon postIk heb de users echt liever gewoon onder hun eigen naam
Er is (was) 1 kloonexpert en dat is (was) Ker...en 1 is voldoendeWeet niet of ik de enige ben maar ik zie liever Ker en Nuon en andere bekenden onder hun eigen naam
quote:Vertel,,,we kunnen hier wel wat spanning gebruiken
Op maandag 5 mei 2003 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
HaiNet werkoverleg gehad, was eens een keer niet saai! Flinke ruzie in de tent!
quote:Hoe cool ... van 1 tot 10 vind jij je baan Strol?
Op maandag 5 mei 2003 15:20 schreef Strolie75 het volgende:
HaiNet werkoverleg gehad, was eens een keer niet saai! Flinke ruzie in de tent!
Ik kom denk ik nu... op een 4...
quote:3
Op maandag 5 mei 2003 15:28 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Hoe cool ... van 1 tot 10 vind jij je baan Strol?
quote:Baan: 7
Op maandag 5 mei 2003 15:28 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Zo hoog
Op maandag 5 mei 2003 15:28 schreef silver-surfer het volgende:[..]
quote:zoiets ja...op een redelijke dag tenminste...ik vind vandaag persoonlijk een 1,2
Op maandag 5 mei 2003 15:29 schreef Chocobo het volgende:[..]
3
quote:Zoals je weet moeten we eind 2004 allemaal naar Amsterdam, maar mijn collega's zien dat absoluut niet zitten. Onze twee managers gaan waarschijnlijk eerder weg en moesten een document opleveren voor de directie waarin de gevolgen beschreven stonden van dat vertrek.
Op maandag 5 mei 2003 15:28 schreef Tigress74 het volgende:
Vertel,,,we kunnen hier wel wat spanning gebruiken
We zitte hier bijna te
Een van mijn collega's heeft dat rapport in handen gekregen en er staat in dat onze afdeling na 2004 maar om Bedrijfseconomische redenen moet worden opgeheven, iedereen die niet meegaat wordt dus ontslagen. Dat wordt de managers hier nu niet in dank afgenomen!
quote:Joh?? Damn dat zuigt... en .. ga je mee? Lijkt me van wel toch?
Op maandag 5 mei 2003 15:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoals je weet moeten we eind 2004 allemaal naar Amsterdam, maar mijn collega's zien dat absoluut niet zitten. Onze twee managers gaan waarschijnlijk eerder weg en moesten een document opleveren voor de directie waarin de gevolgen beschreven stonden van dat vertrek.
Een van mijn collega's heeft dat rapport in handen gekregen en er staat in dat onze afdeling na 2004 maar om Bedrijfseconomische redenen moet worden opgeheven, iedereen die niet meegaat wordt dus ontslagen. Dat wordt de managers hier nu niet in dank afgenomen!
quote:Jawel, maar het Amsterdam-verhaal was al bekend toen ik vorig jaar hier in dienst kwam. Dus ik wist het al.
Op maandag 5 mei 2003 15:37 schreef silver-surfer het volgende:
Joh?? Damn dat zuigt... en .. ga je mee? Lijkt me van wel toch?
quote:Ok...niet echt subtiel nee...maar ja..zo gaat het overal..
Op maandag 5 mei 2003 15:34 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoals je weet moeten we eind 2004 allemaal naar Amsterdam, maar mijn collega's zien dat absoluut niet zitten. Onze twee managers gaan waarschijnlijk eerder weg en moesten een document opleveren voor de directie waarin de gevolgen beschreven stonden van dat vertrek.
quote:Baal je daar niet van dan?? Limburg is 1 van de mooiste provincies van nederland!!!
Op maandag 5 mei 2003 15:38 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Jawel, maar het Amsterdam-verhaal was al bekend toen ik vorig jaar hier in dienst kwam. Dus ik wist het al.
quote:Ik weet het. Ach, ik begin wel een beetje aan het Amsterdam verhaal gewend te raken. Daar kan mijn vriendin tenminste wel werk vinden, en met 2 inkomens springt mijn besteedbaar inkomen ook weer omhoog.
Op maandag 5 mei 2003 15:40 schreef Tigress74 het volgende:
Ok...niet echt subtiel nee...maar ja..zo gaat het overal..
Dat hebben wij hier ook...wij hebben ook geen keuze....
Wij moeten ook naarHoofddorp
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik weet het. Ach, ik begin wel een beetje aan het Amsterdam verhaal gewend te raken. Daar kan mijn vriendin tenminste wel werk vinden, en met 2 inkomens springt mijn besteedbaar inkomen ook weer omhoog.
quote:Ja en Nee, Limburg is een mooie provincie maar er is gewoon geen werk! Voor mijn carriere is een paar jaar in het noorden gaan zitten echt niet slecht. Ik blijf er zeker niet mijn hele leven.
Op maandag 5 mei 2003 15:41 schreef silver-surfer het volgende:
Baal je daar niet van dan?? Limburg is 1 van de mooiste provincies van nederland!!!
quote:Tip: Probeer in Amstelveen te gaan wonen........
Op maandag 5 mei 2003 15:42 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik weet het. Ach, ik begin wel een beetje aan het Amsterdam verhaal gewend te raken. Daar kan mijn vriendin tenminste wel werk vinden, en met 2 inkomens springt mijn besteedbaar inkomen ook weer omhoog.
Of Leidschendam
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:43 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ja en Nee, Limburg is een mooie provincie maar er is gewoon geen werk! Voor mijn carriere is een paar jaar in het noorden gaan zitten echt niet slecht. Ik blijf er zeker niet mijn hele leven.
[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 05-05-2003 15:44]
quote:Absoluut! En zeker werk waar we de hele dag betaald kunnen internetten.
Op maandag 5 mei 2003 15:43 schreef Tigress74 het volgende:dat is waar....en nu zoeken naar ander werk schiet ook niet echt op...
Dus we mogen 'blij' zijn dat we 'werk' hebben
quote:Op dit moment is dat zowat het enige 'werk' wat we doen
Op maandag 5 mei 2003 15:44 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Absoluut! En zeker werk waar we de hele dag betaald kunnen internetten.
quote:Zal we Haarlem worden of ergens anders linksboven Amsterdam! Nieuwe kantoor van het UWV komt bij station Sloterdijk.
Op maandag 5 mei 2003 15:43 schreef Chocobo het volgende:
Tip: Probeer in Amstelveen te gaan wonen........Of Leidschendam
En ik kom sowieso binnenkort een pilsje drinken in Leidschendam. Eerstvolgende keer dat ik bij mijn schoonouders op bezoek ben!
quote:Wij ook!
Op maandag 5 mei 2003 15:45 schreef Tigress74 het volgende:
Op dit moment is dat zowat het enige 'werk' wat we doen
We hebben nog steeds geen budget toebedeeld gekregen.
quote:Budget
Op maandag 5 mei 2003 15:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Wij ook!
We hebben nog steeds geen budget toebedeeld gekregen.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:46 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En ik kom sowieso binnenkort een pilsje drinken in Leidschendam. Eerstvolgende keer dat ik bij mijn schoonouders op bezoek ben!
quote:Zak geld waarmee je leuke dingen kunt doen.
Op maandag 5 mei 2003 15:48 schreef Tigress74 het volgende:
Budgetwat is dat
Volgens mij hebben wij dat al 3 jaar niet meer
We doen alleen nog systeemonderhoud (going concern), ik ben de enige die wat projecten mag doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |