quote:Zoiets maak ik regelmatig!!!
Op maandag 5 mei 2003 10:47 schreef Chocobo het volgende:
Eet smakelijk
Maar dan zonder Salami en met Sambal op de boterham! Ei draai ik dan wel om. Volgende keer doe ik er wat Salami bij. Broodje Sjoo
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoiest maak ik regelmatig!!!
Broodje Sjoo
![]()
quote:OK...nu heb ik weer honger
Op maandag 5 mei 2003 10:47 schreef Strolie75 het volgende:[..]
De Jalapaneos zijn het scherpst, Sambal Brandal heeft een lekkere zoete nasmaak.
Als sausje neem ik alleen maar Sambals met een smaakje! Sambal Oelek gebruik ik bij het koken.
P.S. Heb ooit een foutje gemaakt door niet op te letten en surinaamse sambal in een gerecht te verwerken zoals ik dat met Sambal Oelek doe..en daar ben ik nogal scheutig mee
De hele familie zat te zweten tijdens het eten en mijn broer zat de dag erna op de wc te gillen om een keizersnee
quote:Voorburg, Denhaag, Leiden...
Op maandag 5 mei 2003 10:48 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Succes ...we horen het wel
En dit alles in Den Haag of bij jou in de buurt ?
Ik zie het wel weer.. tis echt schaars op de markt zeg
quote:Is dat ei bakken in brood ofzo
Op maandag 5 mei 2003 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie wel eens Egg-in-basket gemaakt?
quote:Veel is er niet nee
Op maandag 5 mei 2003 10:51 schreef Bastard het volgende:[..]
Voorburg, Denhaag, Leiden...
Ik zie het wel weer.. tis echt schaars op de markt zeg
quote:Ik draai het ei altijd om en gooi er daarna pas de kaas op. Als je het ei daarna dubbelklapt smelt de kaas ook.
Op maandag 5 mei 2003 10:50 schreef Chocobo het volgende:
Jouw manier is volgens mij beter aangezien je dan meer broodjes kunt maken en het ei minder dik is. Ook smelt de kaas dan beter.
quote:Ik wil nu natuurlijk gewoon beide recepten weten he
Op maandag 5 mei 2003 10:51 schreef Magneet het volgende:
ach ja een magnetisch eitje op zijn tijd is ook lekker hoor.
quote:Zoiets, het is dé manier om een spiegel ei te maken.
Op maandag 5 mei 2003 10:51 schreef Tigress74 het volgende:
Is dat ei bakken in brood ofzo
Egg-in-a-Basket
Je pakt een snee brood, met behulp van een glas snij je daar een rondje uit. Vervolgens rooster je het brood + het rondje in een pan. Na de eerste keer omdraaien doe je in het gat een ei. Met het losse rondje kun je daarna in het eigeel soppen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 05-05-2003 11:04]
quote:is simple hoor : een gebakken ei met daarin augurken en erop kaas; de augurken net na het erin smijten van de eieren erbij gooien en de kaas pas als het ei bijna klaar is. En op de boterhammen waar het ei op komt te liggen natuurlijk eerst bedekken met een laagje kaas wat daarna ook nog een beetje smelt.
Op maandag 5 mei 2003 10:53 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Ik wil nu natuurlijk gewoon beide recepten weten he
Van jou en van Strolliebollie
quote:Is dat een ei in een balletje gahakt?
Op maandag 5 mei 2003 10:51 schreef Strolie75 het volgende:
Hebben jullie wel eens Egg-in-basket gemaakt?
Broodje bal speciaal:
klein balletje maken van satesaus (wijko uiteraard) daar gehakt omheen, bakken en dan op brood.
erg jammie.
tiggie al nog meer honger ?
quote:Mmmm...misschien dat een keer proberen maar dan ei wel door en door garen...als ik iets smerig vind is het wel een blubber ei
Op maandag 5 mei 2003 10:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zoiets, het is dé manier om een spiegel ei te maken.
Je pakt een snee brood, met behulp van een glas snij je daar een rondje uit. Vervolgens rooster je het brood + het rondje in een pan. Na de eerste keer omdraaien doe je in het gat een ei. Met het losse rondje kun je daarna in het eigeel soppen.
quote:Da's wel erg veel kaas..
Op maandag 5 mei 2003 10:57 schreef Magneet het volgende:[..]
is simple hoor : een gebakken ei met daarin augurken en erop kaas; de augurken net na het erin smijten van de eieren erbij gooien en de kaas pas als het ei bijna klaar is. En op de boterhammen waar het ei op komt te liggen natuurlijk eerst bedekken met een laagje kaas wat daarna ook nog een beetje smelt.
Dit is een standaar magnetisch ei maar je kan natuurlijk ook nog uitbreiden door er een magnetisch ei met spek van te maken maar dat wijst zichzelf wel hoe dat moet.
Je neemt een wit rond bolletje of een paar sneden geroosterd witbrood.
Hierop smeer je een ruime hoeveelheid mayo. Vervolgens doe je er wat sla op. Hierop leg je enkele plakjes gebakken ontbijtspek. Dan nog een paar schijfjes tomaat en het geheel is af!
quote:Gewoon bal gehakt met pindasaus is dan makkelijker...
Op maandag 5 mei 2003 10:58 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Is dat een ei in een balletje gahakt?
Broodje bal speciaal:
klein balletje maken van satesaus (wijko uiteraard) daar gehakt omheen, bakken en dan op brood.
erg jammie.
tiggie al nog meer honger ?
![]()
En ik kan geloof ik niet meer honger krijgen dan dat ik nu al heb
quote:Of gewoon lekker blikje tonijn....peper, zout, mayo en ketchup erbij..paar stukjes augurk en gekookt eitje...op een broodje met wat sla en tomaat
Op maandag 5 mei 2003 11:03 schreef Strolie75 het volgende:
Maken jullie wel eens een B.L.T. broodje?Je neemt een wit rond bolletje of een paar sneden geroosterd witbrood.
Hierop smeer je een ruime hoeveelheid mayo. Vervolgens doe je er wat sla op. Hierop leg je enkele plakjes gebakken ontbijtspek. Dan nog een paar schijfjes tomaat en het geheel is af!
quote:Wij niet hoor
Op maandag 5 mei 2003 11:06 schreef ChOas het volgende:
God fucking damned.... Ik krijg honger van dit topic!
quote:Wat een cool topic he
Op maandag 5 mei 2003 11:06 schreef ChOas het volgende:
God fucking damned.... Ik krijg honger van dit topic!
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:04 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Gewoon bal gehakt met pindasaus is dan makkelijker...
Ik hou niet zo van gedoeEn ik kan geloof ik niet meer honger krijgen dan dat ik nu al heb
Tosti hawaii ook altijd goed, broodje, ham erop, schijfje ananas, kaas erover, in de oven totdat kaas gesmolten is en broodje getoast.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:09 schreef Sennaistop het volgende:[..]
Op het werk wel makkelijk, bal in de tron en klaar (wij hebben geen kantine wel een tron)
Tosti hawaii ook altijd goed, broodje, ham erop, schijfje ananas, kaas erover, in de oven totdat kaas gesmolten is en broodje getoast.
Maar wel een beetje ketchup in het gaatje van de ananas schijf gooien
voor de kaas er overheen gaat~
[Dit bericht is gewijzigd door ChOas op 05-05-2003 11:13]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |