quote:Ben ik onzichtbaar
Op maandag 5 mei 2003 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
Goedemorgen allemaal!"ding dong, wegens een defecte locomotief zal deze trein vandaag niet rijden, wij adviseren reizigers om uit te stappen en de trein op perron 4b te nemen, deze vertrekt over 20 sec."
Sennaistop
Ik zie dat je SMB ook hebt gehaald!
En Chocobo, je nieuwe icon heerst!
Al heerste die vorige net ietsje pietsje meer.
Is mijn duomod al gesignaleerd? Ik lust wel een kop koffie en mijn schoenen moeten gepoetst worden.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:47 schreef Strolie75 het volgende:
Goedemorgen allemaal!En Chocobo, je nieuwe icon heerst!
Al heerste die vorige net ietsje pietsje meer.
Is mijn duomod al gesignaleerd? Ik lust wel een kop koffie en mijn schoenen moeten gepoetst worden.
Je duo mod ? Die zal zo wel verschijnen denk ik.
quote:Je drukt je voorzichtig uit, het inloggen mislukt 3 van de 4 keer en het navigeren is een ramp! Maar goed, ze hebben wel leuke goedies.
Op maandag 5 mei 2003 08:48 schreef Chocobo het volgende:
Nee hoor,...... tis een prima en leuke site met allerlei extra's en een eigen profiel page met een overzicht van al je aankopen en goodies. Het inloggen alleen geeft soms wat problemen maar verder werkt alles goed.
*Zelda wallpaper heeft*
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:48 schreef Tigress74 het volgende:
Ben ik onzichtbaar
Hi Strolliebollie
quote:Ik ben al blij dat je Tingle niet als icon hebt genomen!
Op maandag 5 mei 2003 08:49 schreef Chocobo het volgende:Misschien moet de nieuwe icon een ander achtergrond kleurtje krijgen, maar ik vind deze dude echt geweldig......
quote:Die wallpapers zijn strak he
Op maandag 5 mei 2003 08:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je drukt je voorzichtig uit, het inloggen mislukt 3 van de 4 keer en het navigeren is een ramp! Maar goed, ze hebben wel leuke goedies.
*Zelda wallpaper heeft*
quote:Tingle is gay
Op maandag 5 mei 2003 08:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik ben al blij dat je Tingle niet als icon hebt genomen!
quote:Mijn middelvinger red dat niet, die zal het conditiooneel afleggen op zo'n meet
Op maandag 5 mei 2003 08:46 schreef Tigress74 het volgende:[..]
ja het was lachen.....
Durf je er de volgende keer ook bij te zijn of na de foto's niet meer
quote:En niet zo'n klein beetje ook. Maar nog erger, hij is irritant. Is voor mij een reden om mijn GBA niet te linken.
Op maandag 5 mei 2003 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Tingle is gay
Maar er lopen wel meer gay-figuren in dat spel rond. De piraten, die danser op Windfall island, etc...
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:53 schreef Strolie75 het volgende:[..]
En niet zo'n klein beetje ook. Maar nog erger, hij is irritant. Is voor mij een reden om mijn GBA niet te linken.
Maar er lopen wel meer gay-figuren in dat spel rond. De piraten, die danser op Windfall island, etc...
quote:En jij niet
Op maandag 5 mei 2003 08:51 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tingle is gay
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:54 schreef Tigress74 het volgende:[..]
En jij niet
Goh als ik sommige van die foto's van jou met Choas zie dan zou je dat toch zo maar denken
quote:Leuk hoor SMB, 2 lijkt me trouwens ook leuk, aangemeld, ging in een keer goed, wacht op mailtje, komt net binnen ...
Op maandag 5 mei 2003 08:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Je drukt je voorzichtig uit, het inloggen mislukt 3 van de 4 keer en het navigeren is een ramp! Maar goed, ze hebben wel leuke goedies.
*Zelda wallpaper heeft*
quote:Voor Zelda... of waren het de uitnodigingen voor je huwelijk ?
Op maandag 5 mei 2003 08:54 schreef Strolie75 het volgende:
Gisteravond een uur bezig geweest om 2x 25 brieven te sorteren!
quote:Strol ?
Op maandag 5 mei 2003 08:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
of waren het de uitnodigingen voor je huwelijk ?
quote:Zelda, minigame.
Op maandag 5 mei 2003 08:56 schreef Tigress74 het volgende:
Voor Zelda... of waren het de uitnodigingen voor je huwelijk ?
Trouwen doe ik voorlopig niet aan...
quote:Speel eerst maar eens SMB1. Bij 2 heb je meer mini-games maar de single player missies zijn minder leuk.
Op maandag 5 mei 2003 08:56 schreef Sennaistop het volgende:
Leuk hoor SMB, 2 lijkt me trouwens ook leuk, aangemeld, ging in een keer goed, wacht op mailtje, komt net binnen ...
quote:Eerst eens even minigames unlokken, dat gaat nog wel even duren denk ik
Op maandag 5 mei 2003 09:04 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Speel eerst maar eens SMB1. Bij 2 heb je meer mini-games maar de single player missies zijn minder leuk.
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Zelda, minigame.
Trouwen doe ik voorlopig niet aan...
En nu blijkt de kantine ook nog dicht te zijn
Tenminste dat zeggen ze hier...niemand wist iets dus niemand heeft eten bij zich..
Duimen dat die zooi wel open is anders vallen we om hier zometeen
Zelda voor de gba kost bij mediamarkt 29.95, dit lijkt me echt een koopje !, klopt dit (dat het een koopje is), elders zie ik hem voor 45.- .
Is het heel stom om die alvast te kopen zonder dat je een gba hebt of alleen maar een beetje stom?
Of koop je hem volgend jaar ook nog voor die prijs ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |