quote:Waar ging dit over???
Op zondag 15 februari 2004 19:17 schreef safarikanarie het volgende:
Bij de dikke kont van Boedah, natuurlijk!
sharon als een duveltje uit dr doosje*grin*
quote:Heb Sharon in September vorig jaar nog backstage gesproken tijdens Appelpop:
Op zaterdag 14 februari 2004 16:56 schreef ImPrEzA het volgende:
dit heet een topic Wurmja het album komt er! In mei wordt ie in heel Europa gereleased
De reden dat ze (zo lijkt) lang wachten met het uitbrengen van een nieuw album, heeft te maken met het feit dat ze voor HUN gevoel er 100% achter willen staan.
Ze hebben genoeg nummers, maar van de 10 vallen er 9 af.
Sharon vergeleek het met een cd die ze kocht naar aanleiding van een uitgekomen single, welke ze gehoord had. De single vond ze zeer goed, de rest van het album viel zwaar tegen! Dat willen ze bij WT voorkomen, ze willen dat alle nummers van A-kwaliteit zijn!
Daarom duurt het ook even voordat er een nieuw album uitgebracht wordt.
hey, ik was ook backstage bij appelpop, heb je misschien wel gezien
www.hskt.nl ! *spam*
hej, mijn lijstje!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:47 schreef ImPrEzA het volgende:
nope dit jaar niet op de bevrijdingsfestivals, iig tot nu toe nog niet bevestigd...
waar ze voor zover nu bekend wel komen:
11-04 Paaspop, Schijndel (NL)
17-04 RockWeekend, America (NL)
01-05 Sunsation, Middelstum (NL)
20-05 Dauwpop, Hellendoorn (NL)
21-05 Borstrock, Nieuw-Vossemeer (NL)
12-06 Festival Forever Young, Grootebroek (NL)
19-06 Waldrock, Burgum (NL)
03-07 Rock Werchter, Werchter (B)
16/17/18-07 Zillo Festival, St. Goarshausen (Lorelei) (D)
31-07 Gates of Metal, Hultsfred (S)
07-08 M'era Luna Festival, Hildesheim (D)
20/21/22-08 A Campingflight To Lowlands Paradise, Biddinghuizen (NL)
20/21/22-08 Nirwana Tuinfeest, Lierop (NL)
veeel WT weer dus
en dat dan ook nog met nieuwe nummers als 't even meezitgeweldig
edit:
http://www.festivalinfo.nl/artist_detail.php?artist_id=66
daar meer info en links naar de verschillende festivals
kloptquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gaan ze nu een ander imago zich aanmeten? Heb zoiets gehoord dat ze nu pas in Engeland zijn doorgebroken (Mother Earth schijnt er nu pas aan te slaan) en dat ze daar nog met hun oude imago rondtouren terwijl ze zich hier voorbereiden op hun nieuwe tour met een ander gezicht.
Als je een beetje handig bent met (bijvoorbeeld) FlashGet (download programma) dan kun je de clip nu compleet downloaden. +/- 11MB overigens.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:02 schreef ImPrEzA het volgende:
Je kan de videoclip alleen dit weekend helemaal bekijken op http://www.within-temptation.com/ , vanaf maandag nog 90 seconden.
ze zingt wel beter ... minder geforceerd hoog meer op dr eigen toonhoogte !quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:22 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Sorry maar ik vind zowel het nummer als de clip echt niks aan. Ook erg gejat van Evanescene, dat ''ik ben een zielig gothic meisje'' achtige.. en ook de muziek is ineens heel anders.
Jammer..
sterker nog, mother earth is nu pas uitgekomen in Engeland. Ze stonden op de 1 na laatste cd die bij de Metal Hammer of Rock Sound (1 van die 2) zat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Gaan ze nu een ander imago zich aanmeten? Heb zoiets gehoord dat ze nu pas in Engeland zijn doorgebroken (Mother Earth schijnt er nu pas aan te slaan) en dat ze daar nog met hun oude imago rondtouren terwijl ze zich hier voorbereiden op hun nieuwe tour met een ander gezicht.
hmm ik vind dr zang juist natuurlijker klinken niet meer dat geforceerde hoge wat ze net niet haalt. (trouwens tijdens een acoustische set in het programma van isabel op 3fm ten tijden van mother earth zong ze ook zo ...mijns inzien mooier dan dat hoge "gegil" )quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:39 schreef Tranceptor het volgende:
Ik zag de video en moest denken aan Evanescence, jammer dat ze niet echt sprong. Ze zingt geforceerd hardrock-achtig, haar hele gothic/sprookjes-gebeuren is nog minder geworden. Ik vind het nummer ook niet echt denderend overigens. Jammer dat de band nog veel meer 'geaccepteerd' wil worden als mainstream hardrockband, waar naar mijn idee niet hun talent ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |