quote:hee suus!
Op donderdag 3 juli 2003 18:34 schreef safarikanarie het volgende:
[offtopic]
welke andere mensen hier behalve impreza en tara, zitten nog meer op het wt forum/chat???? me is benieuwd
ik ben daar bloempje (007)![]()
lol
[/offtopic]
edit: even weer ontopic
WT speelt dit weekend op Mera Luna... ben er helaas niet (goh, ja daarom kan ik hir nu typen)
5-6 september Huntenpop, en 12-13 september Appelpop. 2 kleine festivalletjes weer, dus supersfeer ongetwijfeld!!
Nu het album nog eens
morgenavond (woensdag 27 augustus) geeft WT een 'geheime' showcase in Amsterdam. Fans konden gratis kaarten krijgen door te mailen naar het management. Er werden 75 (x2) kaarten weggegeven...
* ImPrEzA zal er zijn, ik ben erg benieuwd, het is een lekker intiem concert met wellicht een nieuw nummer?
quote:ik kwam er vroeger wel, nu nog heel soms (de chat)
Op donderdag 3 juli 2003 18:34 schreef safarikanarie het volgende:
[offtopic]
welke andere mensen hier behalve impreza en tara, zitten nog meer op het wt forum/chat???? me is benieuwd
ik ben daar bloempje (007)![]()
lol
[/offtopic]
quote:En ik was erbij (en heb ImPrEzA dus ontmoet)
Op dinsdag 26 augustus 2003 21:29 schreef ImPrEzA het volgende:
updatemorgenavond (woensdag 27 augustus) geeft WT een 'geheime' showcase in Amsterdam. Fans konden gratis kaarten krijgen door te mailen naar het management. Er werden 75 (x2) kaarten weggegeven...
* ImPrEzA zal er zijn, ik ben erg benieuwd, het is een lekker intiem concert met wellicht een nieuw nummer?
maar voor de rest was het wel erg goed.. super intiem en sfeervol optreden, met de band strak tegen het pbliek aan te spelen. Zeker een optreden om niet snel weer te vergeten....
op www.within-temptation.com staan al wat fanreports
en idd leuk om Tara en safarikanarie eens te zien
[Dit bericht is gewijzigd door ImPrEzA op 29-08-2003 21:46]
Sharon droeg overigens de rode jurk uit de video van Running Up That Hill, wel mooi, weer eens iets anders dan wit
De setlist in willekeurige volgorde:
Deceiver of Fools, Caged, Candles, Orff, Mother Earth, Running Up That Hill, Neverending Story, Enter, The Promise, Ice Queen
en ik moet zeggen: een ERG enthousiast publiek
verslagen weer op www.within-temptation.com
inmiddels hebben ze op Aalst Rockt in België gespeeld, was erg leuk
vandaag 2 week geleden kwam in Duitsland de single Mother Earth uit, met op de 5-track & DVD-single het nog niet eerder uitgebrachte nummer Jane Doe.... geweldig
een sample van 1:06 op http://www.within-temptation.com/audio/jane_doe_380kb.mp3
door de single veel media-aandacht in Duitsland, ze hebben verschillende live-optredens op de Duitse televisie gedaan, de single komt hoog binnen in de charts en ook het Mother Earth album stijgt in de Duitse album charts
Gigs
28-10 Disneyland Parijs, Halloween Metal Fest
12-12 Paard van Troje, Den Haag, benefiet Kankerbestrijding
Mother Earth Christmas Tour
20-12 Nürnberg Löwenstaal
21-12 München New Backstage
22-12 Stuttgart Longhorn LKA
25-12 Berlin Darkstorm Festival (Columbiahalle)
26-12 Dresden Darkstorm Festival (Alter Schlachthof)
27-12 Oberhausen Schattenreich/Sonic Seducer Festival
Ik ga zelf vanmiddag richting Parijs om er morgen bij te zijn, verder natuurlijk naar 't Paard en als het kan naar Oberhausen
Album
de bandleden noemen nu zelf februari/maart 2004 als releasedatum voor het nieuwe album.... we wachten af
zo, tot zover een update
Heb meteen ff die DVD+single besteld leuk bedacht overigens.. wel Jammer dat er dan geen opdruk op zit
Het Franse publiek is voor een groot deel wat minder, erg irritant en asociaal, vergeleken met Belgie en Nederland. De line-up van het festival was ook niet echt geweldig, sterker nog, van de 5 bands waren Epica en WT super, de 3 andere (blackmetal) bands waren niet meer dan krijsende herrie.
Al met al was het erg gaaf, de band weer gesproken, en tsja idd het wordt op z'n vroegst februari voor het album er is...
voorlopig geen concerten van WT, pas op 12 december weer.
Ze staan toch ook op die goth-rock verzamelaar.. deel 3? Heeft iemand de tracklisting voor mij?
quote:klopt ja
Op woensdag 3 december 2003 14:42 schreef Sjimmie het volgende:
En ze staan ook op Noorderslag!
Ik heb gister een Mother Earth uit Brazilie binnengekregen!
In Duitsland hebben ze de picture LP nu ook uitgebracht, evenals de DVD Mother Earth Tour, maar dan zonder de live cd en met ondertiteling.
En bericht dat mei 2004 het nieuwe album kan worden verwacht
verder zijn voor 2004 al een aantal festivals bevestigd, namelijk Paaspop in Schijndel met pasen, en Borstrock op 21 mei...
de Christmas Tour is inmiddels voorbij
vanavond werd 't uitgezonden, en WT speelde 2 nummers met 't Metropole Orkest (d.w.z. Sharon zong, orkest speelde)
Mother Earth, en... Run! een nieuw nummer, erg mooi, het is een ballad!
Sowieso hoop ik wel voor ze dat ze de wereld gaan veroveren met hun muziek hoor! Dat verdienen ze echt wel, maar ik kijk verder naar andere bands.
Overigens vind ik het wel erg jammer dat ze ineens zo anti-MP3's zijn. Het is absoluut wel begrijpelijk, maar jammer is het toch wel.
quote:Topic, forum, post
Op zaterdag 14 februari 2004 16:56 schreef ImPrEzA het volgende:
dit heet een topic Wurmja het album komt er! In mei wordt ie in heel Europa gereleased
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |