quote:Nee dat ben je niet. Kende Orphange al sinds hun prille begin. Grunt op Enter is niet van George Oosterhoek, maar gewoon van die kale.
Op zondag 11 mei 2003 23:00 schreef ThE_ED het volgende:[..]
De grunt op "Enter" is niet eens van henzelf toch? Dat is van die gast van Orphanage, beter dan wat ze er zelf van klussen, vindik.
Ben ik trouwens de enige die Orphanage al wel kende voor WT ?
Op "Into The Electric Castle" van Ayreon, grunten ze samen een nummer. Dat is wel heel stoer!!!
The Other Half is idd het beste nummer van WT. Eins Zwei Drei Vier
quote:Sharon zingt best aardig.. de rest vind ik inderdaad heel erg
Op zondag 11 mei 2003 22:38 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nou niet doen alsof WT heel slecht is ofzo. Sharon kan bijv best heel mooi zingen, alleen op Mother Earth en zeker op de nieuwe single heb ik het idee dat ze meer wil dan ze kan, waardoor het nogal valsig gaat klinken .
quote:Ik vind dat nummer van Kate Bush niet zo best, maar er staan wel onwijs goede andere nummers op.
Op zondag 11 mei 2003 22:13 schreef BlackOrchid het volgende:[..]
![]()
quote:ik heb met astrid opgetreden
Op dinsdag 13 mei 2003 20:15 schreef ThE_ED het volgende:
ambeon is wel liev
quote:Alleen heeft Ayreon op muzikaal gebied helemaal niks met Gothic oid te maken...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:09 schreef amica het volgende:
ayreon is trouwens de godfather van de gothic in nederland, of niet?? ze zingen er echt allemaal op, de bekende gothic mensjes....
quote:ik heb de mp3tjes gebrand
Op dinsdag 13 mei 2003 20:16 schreef amica het volgende:[..]
ik heb met astrid opgetreden
in een heel groot jeugdorkest
quote:nee, nouja, niets.... maar laten we die discussie maar ergens anders weer eens doen
Op dinsdag 13 mei 2003 20:19 schreef MuadDib het volgende:[..]
Alleen heeft Ayreon op muzikaal gebied helemaal niks met Gothic oid te maken...
quote:ik wilde het alleen maar ff kwijt
Op dinsdag 13 mei 2003 20:20 schreef ThE_ED het volgende:[..]
nee, nouja, niets.... maar laten we die discussie maar ergens anders weer eens doen
zal ik hier dan ook maar verkondigen dat ik WT's uitvoering van "Running Up That Hill" een verschrikking vind?
quote:Volgens mij kunnen we met die discussie zelfs een heel apart topic vullen, MuadDib.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:22 schreef MuadDib het volgende:
zal ik hier dan ook maar verkondigen dat ik WT's uitvoering van "Running Up That Hill" een verschrikking vind?
quote:Geneer je niet Litpho...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:23 schreef Litpho het volgende:[..]
Volgens mij kunnen we met die discussie zelfs een heel apart topic vullen, MuadDib.
quote:Mag ik me hier dan volledig bij aan sluiten?
Op dinsdag 13 mei 2003 20:22 schreef MuadDib het volgende:zal ik hier dan ook maar verkondigen dat ik WT's uitvoering van "Running Up That Hill" een verschrikking vind?
quote:Dat heb je wel meer bij metal jah.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:29 schreef amica het volgende:
wat ik overigens wel een nadeel aan gothic vind is het té veelvuldig aanwezig zijn van snelle drums, iemand mee eens?
quote:Met het risico dat het al eerder gezegd is: ik ben het met je eens.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:22 schreef MuadDib het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door dwerg op 13-05-2003 20:35]
quote:Realitycheck:
wat ik overigens wel een nadeel aan gothic vind is het té veelvuldig aanwezig zijn van snelle drums, iemand mee eens?
quote:Ok, dan ben ik het wel gewoon in dit topic met je eens. De cover van Running Up That Hill is een verschrikking die ik beneden het niveau van Within Temptation achtte. Jammer genoeg verleden tijd
Op dinsdag 13 mei 2003 20:26 schreef MuadDib het volgende:
Geneer je niet Litpho...
quote:Ik hoor bij Sisters of Mercy eigenlijk helemaal geen snelle drums...
quote:* amica zucht
Op dinsdag 13 mei 2003 20:34 schreef Litpho het volgende:[..]
Realitycheck:
Ayreon ... is geen gothic Nightwish ... is geen gothic Zelfs Within Temptation ... is geen gothic
quote:The road to hell, is full of good intentions...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:36 schreef amica het volgende:[..]
* amica zucht
jongeh.. je snapt toch wat ik bedoel
quote:Nee jongedame, ik heb geen flauw idee waar je het over hebt en als je definities uit hun verband blijft rukken blijft dat zo.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:36 schreef amica het volgende:
* amica zucht
jongeh.. je snapt toch wat ik bedoel
quote:Ik net bij Deine Lakaien ook niet, maar dat is ook eigenlijk niet echt gothic meer
Op dinsdag 13 mei 2003 20:36 schreef MuadDib het volgende:[..]
Ik hoor bij Sisters of Mercy eigenlijk helemaal geen snelle drums...
but serious: Soms zijn die drums wat ovrdreven, maar ik vind het meestal wel meevallen eigenlijk? Het gaat om de totaal compositie heh. Blastbeats passen niet overal bij, maar soms wel weer... of dat echt 'gothic-metal' (wat een kutterm) is .. dat is weer een 2e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |