Het is inderdaad verschrikkelijk zonde dat bands niet eindeloos hun debuutalbums blijven herhalen...quote:Op maandag 1 november 2004 11:06 schreef Viking84 het volgende:
In de Oor klaagde Sharon erover dat men denkt dat WT haar roots verraden heeft en mainstream gaat, en het grote geld belangrijker vindt.
Nou sorry hoor, Sharon, maar daar ben ik het eerlijk gezegd wel mee eens. Maar zo gaat het met zo'n beetje alle bands.
Ook Rammstein vond de commercie te verleidelijk om af te slaan en is nu ook poppy gegaan
Veranderen is OK, maar ga niet op de commerciele tourquote:Op maandag 1 november 2004 12:28 schreef bartrid het volgende:
ja laat bands vooral steeds hetzelfde album uitbrengen en niet veranderen.....
Daar werd Within Temptation bij het vorige album al van beticht, zodra Ice Queen ineens een hit was. Feit was echter dat het album toen al ruim een jaar uit was, en daarvoor zeker niet succesvol was. Sinds het succes van Ice Queen hebben veel van die bandjes met zangeres een kans gekregen, en nu zou Within Temptation "commercieel" zijn ondanks dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de populariteit?quote:Op maandag 1 november 2004 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veranderen is OK, maar ga niet op de commerciele tour
PRECIES:quote:Op maandag 1 november 2004 12:37 schreef Tokus het volgende:
[..]
Daar werd Within Temptation bij het vorige album al van beticht, zodra Ice Queen ineens een hit was. Feit was echter dat het album toen al ruim een jaar uit was, en daarvoor zeker niet succesvol was. Sinds het succes van Ice Queen hebben veel van die bandjes met zangeres een kans gekregen, en nu zou Within Temptation "commercieel" zijn ondanks dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor de populariteit?
dat heeft de band ook zelf meteen gezegd toen de clip uit was, hij is deels gebaseerd op die filmquote:Op maandag 1 november 2004 13:02 schreef cinnamongirl het volgende:
Gister de film Underworld gezien....het is meteen duidelijk waar WT inspi heeft opgedaan voor de nieuwe videoclip (steen die opengaat, latex pakje).
Ik heb hier een versie liggen, wat me de Premium versie lijkt (karton er rond, digipack, nog 4 fotos erbij, 2 bonustrakcs, multimedia shit). de bonustracks zijn A Dangerous Mind en The Swan Song.quote:Op donderdag 4 november 2004 15:27 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, de bonustracks die ik heb ontvangen zijn Overcome (voormalig 'Run' van de Stand My Ground single), Towards The End en The Swan Song. Die laatste twee kan ik echter niet terug vinden. De premium editie, las ik, heeft de volgende bonustracks:
-a dangerous mind
-the silence
Of zijn de bonsutracks die ik binnen heb gekregen die van die kassabon actie van de single?
En is het nu Jillian of Gillean?
Bijna elke vorm van verandering wordt altijd "op de commerciele tour gaan" genoemd. Het maakt niet uit of het harder, zachter, sneller, trager, simpeler of complexer is, het is anders dan wat er voor kwam en dan ben je "commercieel" bezig. Dit geldt voor vrijwel alle bands. Mij persoonlijk interesseert het geen fuck of het commercieel is, als het maar goed is.quote:Op maandag 1 november 2004 12:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Veranderen is OK, maar ga niet op de commerciele tour
Idemt SaintOfKillersquote:Op zondag 14 november 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Mij persoonlijk interesseert het geen fuck of het commercieel is, als het maar goed is.
Helemaal met je eens! WTF boeit het nou of het commercieel is?! Als het maar goed klinkt.quote:Op zondag 14 november 2004 20:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bijna elke vorm van verandering wordt altijd "op de commerciele tour gaan" genoemd. Het maakt niet uit of het harder, zachter, sneller, trager, simpeler of complexer is, het is anders dan wat er voor kwam en dan ben je "commercieel" bezig. Dit geldt voor vrijwel alle bands. Mij persoonlijk interesseert het geen fuck of het commercieel is, als het maar goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |