Naar mijn mening klinkt haar zang nu veel geforceerder omdat ze niet haar eigen ding doet, maar zich probeert te conformeren naar zang die toegankelijk en gebruikelijk is voor mainstream hardrock.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:00 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmm ik vind dr zang juist natuurlijker klinken niet meer dat geforceerde hoge wat ze net niet haalt. (trouwens tijdens een acoustische set in het programma van isabel op 3fm ten tijden van mother earth zong ze ook zo ...mijns inzien mooier dan dat hoge "gegil" )
Omdat ze met z'n allen staan te zingen op het dak van een hoog gebouw? Dat heeft U2 al veel eerder gedaan met Where The Streets Have No Name. En zij waren vast ook niet de eerstequote:Op zondag 10 oktober 2004 19:33 schreef bartrid het volgende:
ik vind de hele video wel op bring me to life lijken.
Een zekere boyband was ze in ieder geval al wel voor.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:27 schreef Anton het volgende:
Omdat ze met z'n allen staan te zingen op het dak van een hoog gebouw? Dat heeft U2 al veel eerder gedaan met Where The Streets Have No Name. En zij waren vast ook niet de eerste
eerder qua hoe het er uitziet (hoge gebouwen, donker) dan dat ze met z'n allen op een gebouw staan te zingen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:27 schreef Anton het volgende:
[..]
Omdat ze met z'n allen staan te zingen op het dak van een hoog gebouw? Dat heeft U2 al veel eerder gedaan met Where The Streets Have No Name. En zij waren vast ook niet de eerste
Is de album cover van de band end !quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:46 schreef Eveli het volgende:
Offtopic: Bosbeetle: ik moet gewoon even zeggen dat je een geweldige avatar hebt.
zeer offtopic, geweldig album, naar aanleiding van je avatar gekochtquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Is de album cover van de band end !
dit nummer is licht bewerkt en staat nu als b-kant op Stand My Ground, als Overcomequote:Op zaterdag 14 februari 2004 20:48 schreef safarikanarie het volgende:
en gisteren was er een nieuw nummer op de radio, bij het harpengala en de conamusexportprijsuitreiking (scrabble?), genaamd 'Run' , wat een heel rustig nummer is - in elk geval in deze uitvoering in samenwerking met het metropole orkest - , met een dus niet bijster originele naam, maar opzich is het wel mooi (heb m nog niet goed gehoord, dus ga me er maar niet al te veel over uitlaten).
Moet je bij After Forever zijn, daar doen ze een wedstrijd wie die langste haren heeftquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:41 schreef Eveli het volgende:
Eigenlijk jammer dat alleen de drummer en Sharon lange haren hebben. Zou cool zijn als meer dat hadden.
Hij heeft gewoon gelijk.. dit is gewoon een schaamteloze Evanescence rip-off, zelfs het nummer heeft er wat van weg en ook het tussentijdse gebruik van een koor wat je soms hoort en wat krakerige backingvocals door het nummer heen lijken gewoon letterlijk van de manier hoe Fallen gemixed is af te komen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:27 schreef Anton het volgende:
[..]
Ik vind het (onverwacht eigenlijk) een leuk nummer! Zo'n nummer past wel bij ze, niet te moeilijk gezongen, lekker opgebouwd, en weer wat anders dan de sprookjesmuziek van Mother Earth.
Lang haar... dat is zooo clichéquote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:41 schreef Eveli het volgende:
Eigenlijk jammer dat alleen de drummer en Sharon lange haren hebben. Zou cool zijn als meer dat hadden.
die komt definitief niet meer terug, ook live niet. Ivm Robert z'n stemquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:55 schreef Dandelion het volgende:
Nou inderdaad, dit nummer bevat alles wat ik irritant vind aan WT, in een Evanescense jasje.
en potdomme. Ik vind het nog een lekker nummer ook...
Hopelijk niet te lang, ze hebben me nu vaak genoeg teleurgesteld tijdens hun concerten.
<edit>
Overigens: De Grunt moet terug bij WT, toen kon je tenminste nog om lachen
Dat is ook niet vol te houden, aan zijn grunt kan je gewoon horen dat ie geen techniek heeft, tja en dan is je stem zo naar de klote...quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:22 schreef ImPrEzA het volgende:
[..]
die komt definitief niet meer terug, ook live niet. Ivm Robert z'n stem
Vindt het een goed nr, ben blij dat de grunts ook niet terugkomen, voegt toch niks toe naar mijn mening.quote:Op zaterdag 30 oktober 2004 17:31 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat is ook niet vol te houden, aan zijn grunt kan je gewoon horen dat ie geen techniek heeft, tja en dan is je stem zo naar de klote...
Hahaha gaan ze die Basic-onzin toch nog doorzetten? Wat voor mongool koopt dat nou? Zelfs downloaden en zelf branden is dan nog mooier.quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:58 schreef ImPrEzA het volgende:
The Silent Force: Basic Version
[afbeelding]
zelfde als standaard, maar dan zonder booklet en video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |