quote:tja, op mijn katholieke opleiding werden homodingen vermeden
Op zondag 4 mei 2003 22:52 schreef LuQas het volgende:[..]
Serieus. Shit. ben ik weer niet grappig... ik had hem van meisje uit mijn jaar.
in het oude rome had je genoeg homo's hoor, in het oude Griekenland helemaal. je had zelfs een homoleger.
quote:Homo's? Of mannen die het af en toe met mannen deden, als de vrouwen niet beschikbaar waren?
Op zondag 4 mei 2003 22:52 schreef LuQas het volgende:in het oude rome had je genoeg homo's hoor, in het oude Griekenland helemaal. je had zelfs een homoleger.
quote:Homoleger? Die trokken ten strijde tegen de slechte smaak?
Op zondag 4 mei 2003 22:52 schreef LuQas het volgende:[..]
Serieus. Shit. ben ik weer niet grappig... ik had hem van meisje uit mijn jaar.
in het oude rome had je genoeg homo's hoor, in het oude Griekenland helemaal. je had zelfs een homoleger.
quote:
Op zondag 4 mei 2003 22:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Homo's = mannen die het af en toe met mannen doen, als de vrouwen niet beschikbaar zijn
quote:Volgens mij echt homos. Het was een heel klein leger van 100 man ofzo, maar ze waren supersterk. Hadden ook eens een leger van 1000 man verslagen geloof ik. Vriendinnetje van me heeft scriptie geschreven over homoseksualiteit in de oudheid, best leuk.
Op zondag 4 mei 2003 22:54 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Homo's? Of mannen die het af en toe met mannen deden, als de vrouwen niet beschikbaar waren?
quote:gewapend met slangenlederen handtassen en hanekammetjes vochten ze tegen de indringers van athene
Op zondag 4 mei 2003 22:55 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Homoleger? Die trokken ten strijde tegen de slechte smaak?
quote:Geinig
Op zondag 4 mei 2003 22:56 schreef LuQas het volgende:Volgens mij echt homos. Het was een heel klein leger van 100 man ofzo, maar ze waren supersterk. Hadden ook eens een leger van 1000 man verslagen geloof ik. Vriendinnetje van me heeft scriptie geschreven over homoseksualiteit in de oudheid, best leuk.
quote:nee,
Op zondag 4 mei 2003 22:57 schreef Jerruh het volgende:[..]
gewapend met slangenlederen handtassen en hanekammetjes vochten ze tegen de indringers van athene
quote:Die Grieken hadden het niet alleen uitgevonden. Het was standaard in die tijd dat de jongens eerst met elkaar gingen oefenen voordat ze vrouwen gingen neuken waaronder sommigen helemaal niet meer aan vrouwen begonnen natuurlijk. In het leger was het zelfs een eer om als soldaat sex te hebben met een oudere gezagvoerder.
Op zondag 4 mei 2003 22:53 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Geloof dat de oude Grieken het uitgevonden hebben... ofzoiets
quote:owja
Op zondag 4 mei 2003 22:59 schreef Driftwood het volgende:[..]
nee,
tegen de lelijke gewades van de dames
en de romeinen?
met "et tu bruto" wordt eigenlijk bedoeld: "etui bruto" wat dan moet betekenen: "brutus, geef mijn etui met make up spullen, mijn wimpers komen niet uit bij deze toga"
quote:in die tijd was de dienstplicht leuker
Op zondag 4 mei 2003 22:59 schreef Cazman het volgende:[..]
Die Grieken hadden het niet alleen uitgevonden. Het was standaard in die tijd dat de jongens eerst met elkaar gingen oefenen voordat ze vrouwen gingen neuken waaronder sommigen helemaal niet meer aan vrouwen begonnen natuurlijk. In het leger was het zelfs een eer om als soldaat sex te hebben met een oudere gezagvoerder.
quote:Niet met elkaar, maar het werd zeg maar 'geleerd' door een oudere man. Pedofilie was echt meer regel dan uitzondering.
Op zondag 4 mei 2003 22:59 schreef Cazman het volgende:[..]
Die Grieken hadden het niet alleen uitgevonden. Het was standaard in die tijd dat de jongens eerst met elkaar gingen oefenen voordat ze vrouwen gingen neuken waaronder sommigen helemaal niet meer aan vrouwen begonnen natuurlijk. In het leger was het zelfs een eer om als soldaat sex te hebben met een oudere gezagvoerder.
quote:En dan maar zeggen dat je helemaal niets van je studie opsteekt.
Op zondag 4 mei 2003 23:00 schreef LuQas het volgende:[..]
Niet met elkaar, maar het werd zeg maar 'geleerd' door een oudere man. Pedofilie was echt meer regel dan uitzondering.
quote:[oninteressant]
Op zondag 4 mei 2003 23:00 schreef Jerruh het volgende:[..]
owja
en de romeinen?
met "et tu bruto" wordt eigenlijk bedoeld: "etui bruto" wat dan moet betekenen: "brutus, geef mijn etui met make up spullen, mijn wimpers komen niet uit bij deze toga"
Ik heb 'et tu Brute' altijd als 'kai su teknon'
[/oninteressant]
quote:verhalen verschillen blijkbaar per school. maar iid de sexuele voorlichting was in die tijd best apart
Op zondag 4 mei 2003 23:00 schreef LuQas het volgende:[..]
Niet met elkaar, maar het werd zeg maar 'geleerd' door een oudere man. Pedofilie was echt meer regel dan uitzondering.
quote:om over de overhoringen en "oral exams" maar te zwijgen
Op zondag 4 mei 2003 23:01 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
En dan maar zeggen dat je helemaal niets van je studie opsteekt.
quote:das wel interessant
Op zondag 4 mei 2003 23:02 schreef LuQas het volgende:[..]
[oninteressant]
Ik heb 'et tu Brute' altijd als 'kai su teknon'
[/oninteressant]
quote:
Op zondag 4 mei 2003 23:14 schreef onetouch het volgende:
*muziek harder zet** onetouch draait lisa stanfield - change
*ook doe*
quote:wat "change" jij dan
Op zondag 4 mei 2003 23:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
.
*ook doe*
quote:gosh
Op zondag 4 mei 2003 23:22 schreef ysklontje2000 het volgende:
* ysklontje2000 draait z'n hand er niet voor om.
quote:Not a single thing!
Op zondag 4 mei 2003 23:19 schreef onetouch het volgende:wat "change" jij dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |