Nee, maar vanaf het begin dat Allison haar mond open trok kon me dat weinig meer schelen. Wat een stem!quote:

En bimeisjes die de hele tijd "sexy sexyyyy pretty prettyyyy" naar Alison riepen (je zag de frustratie daarover gewoon op haar gezichtquote:Op donderdag 8 juni 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, in Paradiso waren er ook travo's enzo. Bont gezelschap, die Goldfrappfans..

Hier sluit ik echt volledig bij aan. Die vrouw heeft zo'n ego en uitstraling. Als ze er staat dan moet je er gewoon naar kijken. Je kunt er niet omheen.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:30 schreef kipknots het volgende:
Nee, maar vanaf het begin dat Allison haar mond open trok kon me dat weinig meer schelen. Wat een stem!![]()
De rest van de show was ook geweldig, Allisons uitstraling, de band die echt goed bezig was. Leuk om bij een rustig nummer de drummer een viool te zien pakken waarna hij rustig een stuk meespeelt.

Je gaat me toch niet vertellen dat je de all mighty kukident ben van Clubchartsquote:Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef kuki-puki het volgende:
oh, ik heb nog wat filmpjes![]()
http://www.kukibo.nl/goldfrapp_movies.zip
niet echt geweldig ofzo, maar toch![]()

Ja, dat was ik, het meisje met de zwart-wit gestreepte trui. Ik ben nog bijna over de man in de rolstoel gestruikeld. Zie hem heel vaak in Effenaar en op festivals trouwens.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:00 schreef hydraulix het volgende:
Ow volgens mij heb ik je dan gezien BloodyLotte. Ik stond pal achter de man in de rolstoel en zag inderdaad dat een dame (jij waarschijnlijk) foto's aan het maken was (jij stond helemaal vooraan: waren het die kleine bimeisjes die ook vooraan het podium stonden? Hahaha!) Die foto's van jou![]()
Kom ik met m'n HP-compactcamera(zitten wel leuke tussen maar heel veel ruis door de hoge isowaarde).
Om eerlijk te zijn vond ik de show ook wat flauwtjes. Misschien kwam het door de hoge verwachtingen na Amsterdam, want daar stonden ze echt te knallen compleet met die gave danseressen. Die had ik dus wel gemist! Waarschijnlijk was het podium ook te klein ofzo?
Volgens mij hadden ze ook veel minder nummers gespeeld, het was naar mjn gevoel echt supersnel voorbij. Hier ook weer irritant dat het rumoerig was tijdens de rustige nummers

haha nou dat all mighty valt nogal meequote:Op donderdag 8 juni 2006 13:01 schreef hydraulix het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je de all mighty kukident ben van Clubcharts![]()
(hoi trouwens)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |