abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 juni 2006 @ 14:37:28 #241
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38436694
Oh, Floris van Raaijen heeft wat gepost op zijn blog:

Ook op het officiële forum is wat te vinden.
pi_38436964
Damn wat een baggerkwaliteit. Maar het geeft wel een idee. Geweldig, dat belooft nog wat voor volgende week.
  donderdag 1 juni 2006 @ 16:14:21 #243
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38440787
Ja, het valt een beetje tegen.

Ik zag wel een profi fotograaf rondlopen, maar voor ik zijn e-mail kon vragen was hij al verdwenen. Helaas!
pi_38522966
Goldfrapp
♫ | DVD's | MSN Space | ♫
  zondag 4 juni 2006 @ 12:53:05 #245
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38526024
Ik ben nu de We Are Glitter Mix van Strict Machine aan het downloaden. Die had ik heul nog niet!
pi_38621969
Mensen! Vanavond! Whoo!
  woensdag 7 juni 2006 @ 12:55:29 #247
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38622274
Veel plezier!
pi_38642149
Ja dus geen wolvendanseresjes.
pi_38642968
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja dus geen wolvendanseresjes.
Nee, maar vanaf het begin dat Allison haar mond open trok kon me dat weinig meer schelen. Wat een stem!

De rest van de show was ook geweldig, Allisons uitstraling, de band die echt goed bezig was. Leuk om bij een rustig nummer de drummer een viool te zien pakken waarna hij rustig een stuk meespeelt.
pi_38643118
Ik vond het eigenlijk matig. Net of ik gewoon de cd luisterde. Geen kippevel, zoals ik op Pinkpop en Lowlands had. Maar Alison is een geil wijf, en zingen kan ze zeker.
pi_38646551
nou ik vond het super!! dat was nog eens live!

ik had graag nog naar voren willen kruipen voor een paar foto's, maar ik raakte verstrikt in de mensen het was zo druk, en ik voelde me erg vervelend toen ik me er doorheen probeerde te wurmen, dus liet het verder maar zitten

er zijn vast mensen die verder vooraan stonden en betere foto's hebben gemaakt
pi_38647798
Ja, ik. Ik was de enige professionele fotograaf! Dat vond ik wel apart. Ik post straks wat foto's.
pi_38649091
Ik vond het super! Vond een hoop nummers beter dan op de CD. Jammer alleen dat het zó ontzettend rumoerig was tijdens Deer Stop en Black Cherry. Meer foto's zijn welkom!
pi_38649481
Hoppakee!

Ik vind haar echt zo op Emma Bunton lijken op deze foto.

En natuurlijk: http://www.oor.nl/deruit_concertverslagen_details.asp?id=288

Het was trouwens soms echt de 'Warmoesstraat on tour' helemaal vooraan. Gillende relnichten en ik heb zelfs een tranny gezien. Fijn voor mij dat de mensen bijna allemaal weigerden een stapje opzij voor me te doen zodat ik relaxed tegen het podium geleund mijn foto's kon maken. Maar er waren ook aardige lui. Ik kreeg zelfs nog van een groepje een drankje aangeboden.
pi_38650121
vette foto's!
pi_38650180
Ja, in Paradiso waren er ook travo's enzo. Bont gezelschap, die Goldfrappfans. .
pi_38650182
Dank u dank u!
pi_38650251
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 11:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ja, in Paradiso waren er ook travo's enzo. Bont gezelschap, die Goldfrappfans. .
En bimeisjes die de hele tijd "sexy sexyyyy pretty prettyyyy" naar Alison riepen (je zag de frustratie daarover gewoon op haar gezicht ). Ik vind Alison ook een chick, maar ik sop gewoon in stilte.
pi_38650309
Leuk, die foto's van zo dicht bij! Ik stond wat verder achteraan, op de verhoging, en geen last gehad van maffe typjes. Alleen achter mij stond volgens mij een groep Duitsers en die konden echt hun mond niet houden zeg! Dat snap ik dan niet, heb je waarschijnlijk een end gereden voor een concert en dan ga je alleen maar staan "socializen".

[ Bericht 1% gewijzigd door Rosella op 08-06-2006 11:32:42 (typo) ]
pi_38650401
Ja, ga dan naar de kroeg ofzo.
pi_38650754
haha inderdaad

jammer ja dat rumoer bij rustige nrs, ik vind dat vaak juist de mooiste goldfrapp nummers, sta ik daar lekker van te genieten hoor ik allemaal geouwehoer om me heen, hou je mond! ik luister naar goldfrapp!!

al had ik trouwens al flink willen dansen, ik had er gewoonweg geen plek voor

beetje op de plaats swingen dan maar, en lekker genieten!
pi_38651731
oh, ik heb nog wat filmpjes

http://www.kukibo.nl/goldfrapp_movies.zip

niet echt geweldig ofzo, maar toch

[ Bericht 24% gewijzigd door kuki-puki op 08-06-2006 12:26:10 ]
pi_38653164
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 00:30 schreef kipknots het volgende:
Nee, maar vanaf het begin dat Allison haar mond open trok kon me dat weinig meer schelen. Wat een stem!

De rest van de show was ook geweldig, Allisons uitstraling, de band die echt goed bezig was. Leuk om bij een rustig nummer de drummer een viool te zien pakken waarna hij rustig een stuk meespeelt.
Hier sluit ik echt volledig bij aan. Die vrouw heeft zo'n ego en uitstraling. Als ze er staat dan moet je er gewoon naar kijken. Je kunt er niet omheen.
pi_38653308
Ow volgens mij heb ik je dan gezien BloodyLotte. Ik stond pal achter de man in de rolstoel en zag inderdaad dat een dame (jij waarschijnlijk) foto's aan het maken was (jij stond helemaal vooraan: waren het die kleine bimeisjes die ook vooraan het podium stonden? Hahaha!) Die foto's van jou
Kom ik met m'n HP-compactcamera (zitten wel leuke tussen maar heel veel ruis door de hoge isowaarde).
Om eerlijk te zijn vond ik de show ook wat flauwtjes. Misschien kwam het door de hoge verwachtingen na Amsterdam, want daar stonden ze echt te knallen compleet met die gave danseressen. Die had ik dus wel gemist! Waarschijnlijk was het podium ook te klein ofzo?
Volgens mij hadden ze ook veel minder nummers gespeeld, het was naar mjn gevoel echt supersnel voorbij. Hier ook weer irritant dat het rumoerig was tijdens de rustige nummers
pi_38653345
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 12:14 schreef kuki-puki het volgende:
oh, ik heb nog wat filmpjes

http://www.kukibo.nl/goldfrapp_movies.zip

niet echt geweldig ofzo, maar toch
Je gaat me toch niet vertellen dat je de all mighty kukident ben van Clubcharts

(hoi trouwens)
pi_38653959
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:00 schreef hydraulix het volgende:
Ow volgens mij heb ik je dan gezien BloodyLotte. Ik stond pal achter de man in de rolstoel en zag inderdaad dat een dame (jij waarschijnlijk) foto's aan het maken was (jij stond helemaal vooraan: waren het die kleine bimeisjes die ook vooraan het podium stonden? Hahaha!) Die foto's van jou
Kom ik met m'n HP-compactcamera (zitten wel leuke tussen maar heel veel ruis door de hoge isowaarde).
Om eerlijk te zijn vond ik de show ook wat flauwtjes. Misschien kwam het door de hoge verwachtingen na Amsterdam, want daar stonden ze echt te knallen compleet met die gave danseressen. Die had ik dus wel gemist! Waarschijnlijk was het podium ook te klein ofzo?
Volgens mij hadden ze ook veel minder nummers gespeeld, het was naar mjn gevoel echt supersnel voorbij. Hier ook weer irritant dat het rumoerig was tijdens de rustige nummers
Ja, dat was ik, het meisje met de zwart-wit gestreepte trui. Ik ben nog bijna over de man in de rolstoel gestruikeld. Zie hem heel vaak in Effenaar en op festivals trouwens. Verder ben ik het helemaal met je post eens. En nee het waren niet die kleine meisjes naast mij (daar keek ik zo overheen, minimensjes), maar wat relwijven verderop.
  donderdag 8 juni 2006 @ 14:27:37 #267
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38656467
Geweldige foto's, BloodyLotte. Wat betreft het rumoer tijdens de rustige liedjes ben ik het met je eens. Dat was werkelijk verschrikkelijk vervelend. Voor de rest gewoon een toffe show, met inderdaad een bonte stoet aan Frappers.

[ Bericht 0% gewijzigd door MadGuy op 08-06-2006 22:16:19 ]
pi_38672473
Ja, die foto's van Lotte zijn echt heel goed gelukt

Ik was er gisteren ook bij, helemaal vooraan rechts. Het was allemaal zeker de moeite waard, ondanks dat achter mij inderdaad ook een groepje meiden wat stond te roepen.
'Iets hoeft niet leuk te zijn om erom te kunnen lachen.'
  donderdag 8 juni 2006 @ 22:07:29 #269
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_38673392
Wat was de setlist eigenlijk?
pi_38673831
quote:
Op donderdag 8 juni 2006 13:01 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Je gaat me toch niet vertellen dat je de all mighty kukident ben van Clubcharts

(hoi trouwens)