die zuigende japanse sekte kunnen hun witte sperma kleren nu wel weer uit doen
quote:2 keer binnen 24 uur kan niet...
Op donderdag 15 mei 2003 09:23 schreef FastDevil het volgende:
Hmm.....wel erg veel overlevende.enne, volgens mij is de maansverduistering in europa morgen ipv vandaag. Amerika heeft vandaag de verduistering als ik het goed gelezen heb.
quote:
Op vrijdag 16 mei 2003 05:12 schreef Lord_Of_Darkness het volgende:[..]
woeps *gemist* nouja over 3 jaar? weer..
quote:plaats die bagger is over die 23 nieuwe manen van jupiter!
Op zaterdag 17 mei 2003 10:24 schreef M4stermind het volgende:
Nee hoor, een totale volle maan maansdverduistering als deze komt maar 1x in de 3 jaar voor.
quote:Tis maar wat je jammer vindt.
Op zaterdag 17 mei 2003 23:38 schreef Darkinforcer het volgende:
hmm nu moet ik toch nog voor de trein springen nah maar die dingen kloppen toch nooit.Beetje jammer
Als het allemaal echt zou zijn, zat je nu in het donker op een vulkaan lava te vreten terwijl je geniet van het uitzicht van een vloedgolf opgewekt door een allesvernietigende aardbeving
Dus toch ?
Misschien reizen die annunaki achtige met de NS
"De volgende armageddon heeft een vertraging van enkele weken"
quote:Zelfs Aplha Centauri staat dichterbij
Op donderdag 22 mei 2003 00:23 schreef dapluiz het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=28899Dus toch ?
Misschien reizen die annunaki achtige met de NS
"De volgende armageddon heeft een vertraging van enkele weken"
quote:Dus je verbind nu een conclusie aan iets wat totaal niet als feit geconstateerd is ?
Op woensdag 28 mei 2003 14:22 schreef Codemaster het volgende:
ik denk echter dat de aardbevingen ermee te maken hebben want er zijn er emorn veel in een week !
Zoek de term 'Argumentum ad ignorantiam' eens op...
quote:TUUUUUUUUURLIJK.....
Op woensdag 28 mei 2003 14:22 schreef Codemaster het volgende:
ik denk echter dat de aardbevingen ermee te maken hebben want er zijn er emorn veel in een week !
was laatst zo een foto hier gepost, waarbij gezegd werd dat de oorzaak van de vlek de te hoge lichtintensiteit was....
wat zeggen die koeien daar, het is een moederschip van planeet x
.
.
.
oh dank zij mijn fantasie hebben degenen die het einde van de wereld zien komen weer een streefdatum...
Heeft iemand hier verder nog iets over gehoord ?
hoi MUUS
quote:Misschien geen goed antwoord op je vraag, maar misschien ook wel. Men schreef het fenomeen toe aan de planeet Mars.
Op maandag 11 augustus 2003 19:07 schreef ChOas het volgende:
Via welke calendar was dat 15 mei ?Heeft iemand hier verder nog iets over gehoord ?
hoi MUUS
We hebben inmiddels een goede 100 planeten ontdekt buiten ons zonnestelse, m.a.w. planeten die rondom een andere ster circelen. Ze doen dit door de miniscule "wiebel" die de ster maakt op te meten omdat de zwaartekracht van de planeten die eromheen circelen de ster enigzins doen "wiebelen" ipv perfect stil te blijven staan in het midden van een stelsel. Ze zijn wetenschappelijk ver genoeg om 3 of 4 of meer planeten te ontdekken rondom verre sterren, sommigen op 70.000 lichtjaar afstand.
Als er een 10e planeet is dan zal deze in een baan rond de zon zitten. De baan kan echter zo afwijkend zijn dat het een enorme elips is geworden waardoor de planeet mischien eens in de 5000 jaar dichter bij de zon komt ofzoiets dergelijks. Als er een baan is, dan is er sprake van een zwaartekracht die deze planeet in zijn baan houdt. Maar met onze geavanceerde meetkunde kunnen we 9 zwaartekracht invloeden meten bij de zon, (nog wel wat meer - zoals extra grote kometen enzo) maar dus geen duidelijk bewijs vinden voor de 10e planeet.
Onze telescopen en radiotelescopen zijn ook sterk genoeg om planeten te ontdekken - zouden er meer zijn.
Ik denk dan ook dat de 10e planeet niet, of niet MEER bestaat. Mischien is de planeet uit haar baan geduwd door een astroide inslag en is deze onherroepelijk op koers gezet richting de rest van het heelal. Wellicht is het een grote klomp ijs geworden die in het midden van niets ergens zweeft - moeilijk te detecteren.
Het zou wel mooi zijn natuurlijk, maar gezien het feit dat er al zoveel exo-planeten zijn gevonden acht ik het erg onwaarschijnlijk.
quote:Komt van http://www.geocities.com/goldenstarlight2000/planetx-nederlands.htm
Ik zou graag wat informatie krijgen over Planeet XPlaneet X is een oorlogsschip. Gezonden door de Galactische Federatie Der Duisternis. Hun doel is om uiteindelijk de aarde te vernietigen. Maar eerst zullen zij alle natuurlijke rijkdommen uitputten, ze zullen als parasieten al het leven van de aarde opgebruiken tot er niets meer overblijft. Ze hebben totaal geen respect voor Moeder Aarde, de wezens in dit schip. Hun enige doel is gebruiken en wegsmijten.
Kunnen we ze tegenhouden?
We kunnen ze tegenhouden als we allemaal de handen in elkaar slaan. Visualiseren dat de Galactisch Confederatie van het Licht deze duisteren tegenhoud, hetzij door ze rechtsomkeer te laten maken, hetzij door vernietiging met Goddelijke toestemming.
Hoever zijn ze nog verwijderd?
Ze liggen nog op een aantal lichtjaren van hier. Maar dat zegt niks, want hun technologie verschilt met de aardse technologie. Laten we zeggen dat ze dicht genoeg zijn om in de komende maanden voor heel wat opschudding te kunnen zorgen. Het is dus tijd dat jullie de handen in elkaar slaan en actie ondernemen. Verleen aan God en de Galactische Confederatie toestemming om de aarde te redden.
Wie zijn de wezens aan boord van het schip?
Dat zijn wezens van verschillende rassen. Rassen die je kent zoals de reptielen, de Draconiėrs de greys zijn niet aanwezig in dit schip, die hebben een volledig andere vloot. Maar er zijn ook andere wezens aan boord, die jullie nog niet bekend zijn. Wezens van rassen die onder valse voorwendselen gelokt zijn door de duisternis om met hen onder 1 hoedje te spelen. Zij zijn niet op de hoogte van de ware plannen van de machthebbers op Planeet X. Dit verklaart waarom sommige channelings spreken over positieve wezens met goede bedoelingen op de planeet.
Kunnen we daar niks aan doen?
Deze wezens moeten zelf tot inkeer komen.
quote:Die zijn daar al mee bezig sinds April ofzo van dit jaar.
Op woensdag 13 augustus 2003 12:05 schreef Manke het volgende:
jaaaaa maaaaaar... hier is ie al te zien
http://www.zetatalk.com/teams/tteam342.htm
In een beetje lensflare zien zij al Planet X.
In het begin was het daar wel interresant, maar na tig foto's van overduidelijke lensflares zakt je de moed toch snel in de schoenen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |