quote:Dat plaatje zegt ook weer net niets. Waar komt dat plaatje vandaan trouwens? Uit de Kijk van 1981?
Op maandag 5 mei 2003 19:36 schreef Blaze85 het volgende:[..]
zie plaatje... en deze maand zou ie komen..... volgens de helft van de bronnen ofzo
quote:Waar komt ie? Langs de Aarde? Langs de zon? Ons zonnenstelsel binnen?
Op maandag 5 mei 2003 19:36 schreef Blaze85 het volgende:[..]
zie plaatje... en deze maand zou ie komen..... volgens de helft van de bronnen ofzo
quote:Duidelijke antwoorden zijn er blijkbaar niet.
Op maandag 5 mei 2003 19:54 schreef Frasier het volgende:[..]
Waar komt ie? Langs de Aarde? Langs de zon? Ons zonnenstelsel binnen?
[Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 05-05-2003 21:02]
quote:bekijk dit filmpje maar
Op maandag 5 mei 2003 20:53 schreef Frasier het volgende:[..]
Duidelijke antwoorden zijn er blijkbaar niet.
quote:bedankt
Op maandag 5 mei 2003 21:40 schreef Manke het volgende:[..]
bekijk dit filmpje maar
http://xfacts.com/stream/
en dit stukje over de baan
http://xfacts.com/x3.htm
quote:je moet die eerste link doen, dis is voor mplayer
Op dinsdag 6 mei 2003 09:26 schreef Blaze85 het volgende:
kep geen real playerwaar gaat het filmpje allemaal over
quote:lol, thanx
Op dinsdag 6 mei 2003 19:34 schreef Manke het volgende:[..]
je moet die eerste link doen, dis is voor mplayer
Uhm ik ga maar een bunker maken denk ik
quote:niet echt een professionele site
Op woensdag 7 mei 2003 14:31 schreef sickah het volgende:
http://www.sterrenkunde.com/ontdekkingen.htm
en dan het 2e stukjeUhm ik ga maar een bunker maken denk ik
ik dacht dat planeten worden ontdekt door te kijken naar de schommeling van de sterren, welke veroorzaakt worden door de aantrekkingskracht van de planeet.
"De planeet X (een naam heeft zij nog niet) zou zich op een afstand bevinden die 30.000 keer zo groot is als die van de aarde tot de zon. De verst bekende planeet, Pluto, is 'slechts' 40 keer verder van de zon verwijderd dan de aarde."
niks te vrezen dus, vroeg of laat komt het wel in beeld
Oftewel, geen goed plan, zo'n wereldwijde catastrofe! Loop ik al die goeie films mis, en dat kan niet hoor! Maar gelukkig krijg ik wat dit betreft gewoon m'n zin dus jullie hoeven je allemaal geen zorgen te maken hoor!
Veel plezier allemaal met Matrix Reloaded vanaf volgende week!!!
quote:beetje noob inderdaad
Op woensdag 7 mei 2003 14:31 schreef sickah het volgende:
http://www.sterrenkunde.com/ontdekkingen.htm
en dan het 2e stukjeUhm ik ga maar een bunker maken denk ik
quote:Tja dan had ie er ook niets aan.
Op woensdag 7 mei 2003 17:32 schreef paladin het volgende:
ghe, ik heb die nibiru lui al wat langer gevolgd,
althans, de lui die ik sprak hadden al 2 deadlines gelegd, waarop de aarde al vergaan had moeten zijn.
Toen ik toen maar ruimhartig aanbood om een weddenschap met een aan te gaan voor zeg.. 300 euro, dat als de wereld vergaat ik hem voedsel en andere middelen zou leveren, en omgekeerd, als deze niet verging op de afgesproken datum zou ik geld van hem krijgen
Jammer genoeg ging hij er niet op in.
Das heel lekker gewonnen als ie er in stinkt. En anders is hij neit echt overtuigd van zijn gelijk.
quote:Na alle "feiten" grondig te hebben bestudeerd, kom ik op dezelfde conclusie
Op donderdag 8 mei 2003 10:49 schreef Dezz het volgende:
Ik zal eens ff lekker ongefundeerd zeggen wat ik ervan vind! IK GELOOF ER GEEN ZAK VAN!!!!!
quote:Ik moet mij aansluiten bij deze ontzettend ongefundeerde mening.
Op donderdag 8 mei 2003 10:49 schreef Dezz het volgende:
Ik zal eens ff lekker ongefundeerd zeggen wat ik ervan vind! IK GELOOF ER GEEN ZAK VAN!!!!!
Totale maansverduistering op 15-16 mei
Gepost door Gerson (M4stermind) - vrijdag 9 mei 2003 @ 16:39 - Bron: Space.com
Op 15 mei zal de maan schaamrood worden, omdat de volle maan zich dan in de schaduw van de aarde beweegt. De donkerrood wordende maan is te zien in delen van Amerika, Europa en Afrika. De verduistering vindt plaats op 15 mei om 11:14 p.m. EDT, of 8:14 p.m. PDT, in Europa is dat 16 mei 3:14 GMT.
Het word nu wel een beetje eng niet???.....
quote:Idd, dat gebeurd nooit
Op vrijdag 9 mei 2003 16:51 schreef Tigerman het volgende:
Bericht op fok :Totale maansverduistering op 15-16 mei
Op 15 mei zal de maan schaamrood worden, omdat de volle maan zich dan in de schaduw van de aarde beweegt. De donkerrood wordende maan is te zien in delen van Amerika, Europa en Afrika. De verduistering vindt plaats op 15 mei om 11:14 p.m. EDT, of 8:14 p.m. PDT, in Europa is dat 16 mei 3:14 GMT.Het word nu wel een beetje eng niet???.....
quote:Het is een cover-up!!! Een conspiracy enzo!!
Op vrijdag 9 mei 2003 16:51 schreef Tigerman het volgende:
Bericht op fok :Totale maansverduistering op 15-16 mei
Op 15 mei zal de maan schaamrood worden, omdat de volle maan zich dan in de schaduw van de aarde beweegt. De donkerrood wordende maan is te zien in delen van Amerika, Europa en Afrika. De verduistering vindt plaats op 15 mei om 11:14 p.m. EDT, of 8:14 p.m. PDT, in Europa is dat 16 mei 3:14 GMT.Het word nu wel een beetje eng niet???.....
Het is planeet-X die 'toevallig' voor de maan verschijnd. 2 uur later knalt dat ding in de aarde.... echt waar hoor, geloof me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |