Mooie foto's trouwens
Die Leon, Woessie
Jammer dat je er niet fatsoenlijk mee kunt rijden, maar als je zo'n bak hebt neem je dat voor lief
die laatste stond niet op full speed, maar die is gewoon van een vriend van mij..
komen er later nog wel een stel, heb 80 foto's
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 04-05-2003 02:18]
Het was wel aardig, maar een tweede keer hoeft van mij niet meer.
deze stond buiten:
en deze whigga stond vet te pimpen:
quote:Jaaaa die was mooi de "General lee"
Op zaterdag 3 mei 2003 21:04 schreef MrWilliams het volgende:zie ik daar nu een "getunede" auto met een trekhaak?
deze stond buiten:
[afbeelding]en deze whigga stond vet te pimpen:
[afbeelding]
en teminste geen krik nodig bij een flat
quote:Niet om iemand te dissen ofzo, maar die Civic is toch wel erg fout semi-getuned (voor zover je van tunen kan spreken)
Op zaterdag 3 mei 2003 20:08 schreef Pipo_de_Clown het volgende:die laatste stond niet op full speed, maar die is gewoon van een vriend van mij..
Een trekhaak (zeer burgelijk) met daarbij een achterspoiler en gele painting. Rare combinatie.
Bij rood zou ik kiezen voor een licht grijze painting in wat originelere ontwerpen.
16inch velgen zijn nu niet "da bomb" zeker niet als je daarbij vrij dikke spaken hebt.
Misschien nog wel de grootste fout die vaak wordt gemaakt is het niet verlagen zodra je een auto gaat tunen. Dat hoort er gewoon bij en maakt het geheel af.
Ik waardeer het als mensen de moeite nemen om hun auto te tunen en zich daardoor willen onderscheiden van de saaie grijze middenmoot, maar doe het dan wel op een juiste manier. Maar ach, dit is slechts mijn mening.
quote:een civic is überhaupt al een vrij burgerlijk boodschappenbakkie, daar doet een trekhaak + ugly paintjob niets aan af
Op zaterdag 3 mei 2003 21:11 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Niet om iemand te dissen ofzo, maar die Civic is toch wel erg fout semi-getuned (voor zover je van tunen kan spreken)
Een trekhaak (zeer burgelijk) met daarbij een achterspoiler en gele painting. Rare combinatie.
Bij rood zou ik kiezen voor een licht grijze painting in wat originelere ontwerpen.
16inch velgen zijn nu niet "da bomb" zeker niet als je daarbij vrij dikke spaken hebt.
Misschien nog wel de grootste fout die vaak wordt gemaakt is het niet verlagen zodra je een auto gaat tunen. Dat hoort er gewoon bij en maakt het geheel af.Ik waardeer het als mensen de moeite nemen om hun auto te tunen en zich daardoor willen onderscheiden van de saaie grijze middenmoot, maar doe het dan wel op een juiste manier. Maar ach, dit is slechts mijn mening.
quote:als hier nou eens wat meer topics over zouden komen, dan hebben we pas echte getunede auto's waar die broekies met hun civicjes en 626'jes nog eens een stijve plasser van kunnen krijgen
Op zaterdag 3 mei 2003 21:04 schreef MrWilliams het volgende:zie ik daar nu een "getunede" auto met een trekhaak?
deze stond buiten:
[afbeelding]en deze whigga stond vet te pimpen:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |