abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11506638
Album staat als een dijk Zeker een aanrader!
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
  woensdag 2 juli 2003 @ 12:25:18 #52
52704 Kirke
www.kirke.nl
pi_11506966
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 11:52 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Saturday Night Fever covertje ?

Zekers! Van de disco versie geinspireerd op Beethoven's 5e symphonie die op de soundtrack van die film staat, nummer 6 (A Fifth Of Beethoven (Based On Beethoven's Fifth Symphony) - Walter Murphy)
'T best bewaarde geheim van Nederland
  donderdag 10 juli 2003 @ 04:43:21 #53
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_11677872
quote:
-knipperdeknip-
maar hij lijkt meer op Jezus
-knip-
Jezus op een BMX fiets? Vind het liedje echt lekker in het gehoor liggen (die A+ is maar een amateur vergeleken met dit kwaliteitje)... het "mooiste" is dat "my father's plastic"-stukje :-D...

Anyhoo... relaxte clip... leuk clippie en all in all een goede combo... Keep up the good work, i'd say

When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_11706467
Sorry, maar ik vind dit echt een k*t liedje. Ik vind er echt niks aan.
Wees aardig voor anderen en zij zullen ook aardig voor jou zijn
pi_12787099
Thicke met bokkepruik in de Amsterdamse grachten met Sleth op MTV
pi_12795374
Hij ziet er nu wel wat anders uit ja
pi_13173542
Nieuwe clip (Brand New Jones, was eerder vannacht op mtv) is ook al niks bijzonders. Wat dansende naamloze fotomodellen, af en toe de naam van het liedje of de band overduidelijk in beeld, Robin Thicke zelf lijkt intussen meer op George Michael dan op Jamiroquai, nee bedankt, de commercie heeft het weer eens gewonnen.
pi_13225308
Waarom doet die Alan Thicke dit ons aan? Wat heeft de mensheid misdaan? Eerst speelt ie een vreselijk hypocriete vader in de zogenaamd grappige serie Growing Pains, en nu heeft ie ook nog deze jammerende jongen op de wereld gezet blijkt.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_16505470
Ik ben ff op zoek naar de naam van het nummer dat op de single staat van "When I Get You Alone" dat na dat<< nummer komt. Zeeeer relaxt maar ik ben m kwijt ... anyone?
Beter één appel in de hand dan hoge bomen.
pi_16505496
google?
Disclaimer: gepost met toestemming van de betrokkenen[br] Ga nooit in discussie met een idioot. Ze halen je omlaag naar hun niveau en kloppen je met ervaring.
pi_16505651
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:39 schreef Par4n0id het volgende:
google?
dankje .......... *zucht*
pi_16541615
Suga Mama...!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')