quote:Ik dacht dat het een neger was.
Op zaterdag 3 mei 2003 18:05 schreef Scandalous het volgende:
Maar goed, leeeeuk nummer!! Beetje 80's, Michael Jackson achtig. Alleen zag ik dus net een stukje van de clip, en wat ben ik teleurgesteld ... Ik dacht dat hij een heel hip, jong, lekker dansend ventje zou zijn, soort Justin Timberlake , maar hij lijkt meer op Jezus![]()
quote:Ik vind 1 Justin wel meer dan genoeg eerlijk gezegd.Tis leuk om te zien dat de popmarketingmachine niet weer een blik stereotype bsb/nsync heeft opengetrokken.Hij ziet er dan wel uit als een moderne Jezus chris superstar.. maar z'n bloedmooie stem maakt dat ruimschoots goed.Owja reden dat het zo lang duurde dat de clip/single uitkwam.. er waren wat problemen met de management,album en de clip zelf (vraag me niet hoe dat kan.. btje op je fietsje fietsen is nou niet echt een hi-tech videoclip;) )
Op zaterdag 3 mei 2003 18:05 schreef Scandalous het volgende:Maar goed, leeeeuk nummer!! Beetje 80's, Michael Jackson achtig. Alleen zag ik dus net een stukje van de clip, en wat ben ik teleurgesteld ... Ik dacht dat hij een heel hip, jong, lekker dansend ventje zou zijn, soort Justin Timberlake , maar hij lijkt meer op Jezus
![]()
quote:Is uiterlijk dan zo belangrijk voor je?
Op zaterdag 3 mei 2003 18:05 schreef Scandalous het volgende:
Raar, ik zie net op MTV dat hij superclip is en deze week in premiere gaat. Dit nummer draai ik nu al anderhalf jaar, raar dat hij nu pas uitkomt.Maar goed, leeeeuk nummer!! Beetje 80's, Michael Jackson achtig. Alleen zag ik dus net een stukje van de clip, en wat ben ik teleurgesteld ... Ik dacht dat hij een heel hip, jong, lekker dansend ventje zou zijn, soort Justin Timberlake , maar hij lijkt meer op Jezus
![]()
Wie kent er meer nummers van hem
![]()
Ik weet alleen dat hij Thicke heet, en dat hij de zoon is van de vader uit Growing Pains
De versie van eendagsvlieg A+ vond ik toch beter.
Ik ivnd het eerlijk gezegd niet zo leuk. Clip vind ik nou ook niet geweldig, vooral dat up&down op fietsje is best lachwekkend. Sample is goed, alleen zang.. hmm.
[Dit bericht is gewijzigd door Zero_Cool op 18-05-2003 00:20]
quote:Aaah! Cultuurbarbaar,
Op zondag 18 mei 2003 00:17 schreef Zero_Cool het volgende:
En die is weer uit een ander nummer, alleen ben daar de titel van vergeten.
quote:Ja natuurlijk is de sample goed, het is Beethoven.
Op zondag 18 mei 2003 00:17 schreef Zero_Cool het volgende:
Sample is goed
DOWNEN zou ik zeggen!!
Ik zag daarnet die clip op TMF en het viel me op dat de zanger in zijn gezicht wel wat wegheeft van Justin Timberlake, hij zou er best op lijken als ie dat lange lelijke haar zal afknippen.
quote:Wooohhh, Suga Mama is geweldig. Ben nog 3 andere nummers aan het downloaden nu...
Op zondag 18 mei 2003 23:22 schreef Timo20 het volgende:
Die hele cd A Beautiful World is trouwens dik ok. Lekker afwisselend, staan ook een paar zeer rustige nummers ( Suga Mama) a la Bilal op en een lekker rap nummer ( Blood Is Thicker Than Water)
quote:Pfff... 'k Vind dat zó cheap!
Op zondag 18 mei 2003 00:36 schreef Seborik het volgende:Ja natuurlijk is de sample goed, het is Beethoven.
Een klassiek stukje gebruiken, zodat het bekend klinkt, en je nr een hitje wordt. .
En hij is nog lelijk ook. .
quote:helemaal niet! Meestal wordt er gewoon een beat achter gezet (met die kut dance) en ja dat is makkelijk scoren maar meneer thicke (wat een naam trouwens
Op maandag 2 juni 2003 01:41 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Pfff... 'k Vind dat zó cheap!
Een klassiek stukje gebruiken, zodat het bekend klinkt, en je nr een hitje wordt.
.
quote:Ik vind zijn stem ook best op die van Stevie Wonder lijken, en dat is een fors compliment.
Op woensdag 14 mei 2003 14:10 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Ik dacht dat het een neger was.
Edit: foutje
[Dit bericht is gewijzigd door theofiel172 op 03-06-2003 09:33]
quote:Er is geen sprake van Bach in dit hele nummer, zoals al ettelijke keren te lezen viel in dit topic, is het natuurlijk de vijfde van Beethoven.
Op maandag 2 juni 2003 11:50 schreef theofiel172 het volgende:
Bachs symphonieën worden voor de zoveelste keer verkracht
quote:Idd.. geweldig nummer..
Op maandag 2 juni 2003 11:28 schreef naar het volgende:[..]
Ik vind zijn stem ook best op die van Stevie Wonder lijken, en dat is een fors compliment.
Ik kijk/luister al een tijd naar www.thicke.net, alwaar de clip in z'n geheel opstaat! Heerlijk om de dag mee te beginnen!!
Justin Undercover ofzo . Ik heb serieus het hele nummer lang zitten discussieren met mijn beste vriendin of dat haar nou echt was, of een pruik
. Zeker ook door die dansbewegingen die hij maakt, net even op onbewaakte momenten. Ik vind het cool! Zo! En nu de clip downloaden, om mij er nog 1 keer van te vergewissen dat het echt niet Justin met pruik is
.
quote:Saturday Night Fever covertje ?
Op woensdag 2 juli 2003 11:21 schreef Kirke het volgende:
Geweldige plaaaaaat!
Blijft overeind na maanden, wel een Saturday Night Fever covertje maar erg fijn! Goeie zomerplaat!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |