Ik en Gieling gaan kijken of we het nog een keer kunnen doen, en dan proberen meer mensen te krijgen.
quote:*pets*
Op vrijdag 16 mei 2003 22:30 schreef Notorious_Roy het volgende:Ik en Gieling
ABN: Gieling en ik
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 13:53 schreef gieling.com het volgende:[..]
*pets*
ABN: Gieling en ik
Maar op zich ben ik het wel eens met Strolie ook. Vooral als het druk is op IRC knallen de reacties eruit
Maar IK en Gieling gaan kijken of we het beter kunnen doen de volgende keer
Ik kon zelf helaas niet aanwezig zijn, want vrijdagavond ben ik sowieso eigenlijk niet online. Misschien een beter idee om de volgende keer op zondagavond het te organiseren. Ik denk dat er dan meer mensen zijn die wel even tijd hebben.
quote:Mensen van GoT? Is een idee ja
Op zaterdag 17 mei 2003 23:33 schreef Ponem het volgende:
Misschien een idee om de mensen in #spielerij ook in te lichten als er weer eens een discussieavond wordt gehouden. Daar zitten namelijk best veel gamers. Het zijn dan wel over het algemeen PC gamers, maar er zullen er heus wel een paar zijn die het ook leuk vinden om mee te lullen.Ik kon zelf helaas niet aanwezig zijn, want vrijdagavond ben ik sowieso eigenlijk niet online. Misschien een beter idee om de volgende keer op zondagavond het te organiseren. Ik denk dat er dan meer mensen zijn die wel even tijd hebben.
quote:
Op zaterdag 17 mei 2003 23:41 schreef Bastard het volgende:
Ben er geweest,.. was zo druk dat ik mn echo hoorde.
quote:Precies.
Op zaterdag 17 mei 2003 09:39 schreef Strolie75 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo'n fan van Chat ben. Ik vind discussies voeren via het forum toch leuker. Je kunt rustig over je antwoord nadenken en je reactie raakt niet ondergesneeuwd.
Maar ik vond 't wel ff grappig, tis dat ik wat anders te doen had na een half uurtje .
Soms wordt er heel veel gepost en zouden we kunnen zeggen: NU naar #GAM..
quote:Dat is misschien een goed idee!
Op dinsdag 20 mei 2003 22:57 schreef FluxC5 het volgende:
Op welke tijd/dag is het eigenlijk het drukts hier op GAM?Soms wordt er heel veel gepost en zouden we kunnen zeggen: NU naar #GAM..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |