bestuur 2 pc's met 1 muis , keyboard en monitor
nieuwprijs was 275 gulden , nu kost hij nog in de winkel +/- 124 euro
dus ik dacht aan een vraagprijs van 75 euro hierbij krijg je dan erbij
4x lange ps2 kabel
2x shielded vga kabel 3 meter
dit alles is ex verzend kosten , in de regio utrecht wil ik eventueel brengen
Ik woon zelf in omgeving Rotterdam
Edit:
Uh.... laat maar.... Mediamarkt 77 euro!
quote:ja koop ook even bekabeling , ben je als nog 35 euro kwijt , hij is in prima staat , laat de prijs maar is zien bij mediamarkt, laagste prijs in tweakers pricewatch is 124 ex bekabeling , mocht je het voor die prijs kunnen krijg dan zou ik zeggen koop het want het is een goed product
Op zaterdag 3 mei 2003 02:52 schreef RoTju het volgende:
Klinkt goed! Heb wel intresse... maaruh... hoe lang heb je m al gebruikt? Of izzie nieuw?.... hehehehheIk woon zelf in omgeving Rotterdam
Edit:
Uh.... laat maar.... Mediamarkt 77 euro!
[Dit bericht is gewijzigd door morpheus_at_work op 03-05-2003 03:09]
quote:Je hebt gelijk....
Op zaterdag 3 mei 2003 03:01 schreef morpheus_at_work het volgende:[..]
ja koop ook even bekabeling , ben je als nog 35 euro kwijt , hij is in prima staat , laat de prijs maar is zien bij mediamarkt, laagste prijs in tweakers pricewatch is 124 ex bekabeling , mocht je het voor die prijs kunnen krijg dan zou ik zeggen koop het want het is een goed product
ik heb nog wel zo'n switch staan..maar die wekr niet helemaal lekker als de ps2 poorten aan hangen..doet spontaan de muis niet meer.. maar die heeft geen aparte stroomverziening dmv adapter.. heeft deze dat wel?
quote:sorry hdd ruimte heb ik zat
Op zaterdag 3 mei 2003 13:01 schreef DancePlaza het volgende:
ruilen voor een maxtor 60 gig hd..ik heb nog wel zo'n switch staan..maar die wekr niet helemaal lekker als de ps2 poorten aan hangen..doet spontaan de muis niet meer.. maar die heeft geen aparte stroomverziening dmv adapter.. heeft deze dat wel?
- vaak zie je van die 'schaduwen' bij KVM-switches, heeft deze daar last van?
- Kun je met een toetsen-combinatie van pc wisselen?
quote:zoals hunter net al het antwoord gaf van het is een perfect apparaat , je mag het in werking zien aan een 22 inch monitor , ik heb het nu nog ingebruik , maar wil de KVM er tussen uit hebben omdat ik 2 monitoren gelijk tijdig nodig heb. ik heb dus nu een 22 inch met daarnaast een 15inch tft. zo is de KVM overbodig geraakt
Op zondag 4 mei 2003 23:03 schreef Musiquence het volgende:
Twee vraagjes:- vaak zie je van die 'schaduwen' bij KVM-switches, heeft deze daar last van?
- Kun je met een toetsen-combinatie van pc wisselen?
ik zie dat je in woerden woont , voor een paar eurotjes breng ik het daar wel heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |