Gekletst. Wat de één koud laat kan de ander enorm boeien. Los daarvan is het gewoon een kwestie van fatsoen dat je je waffel houdt bij dit soort acts.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 00:43 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Ja jammer, maar aan de andere kant heb ik zoiets van, als ze echt zó goed en boeiend waren geweest in de Effenaar hadden er niet zoveel mensen doorheen lopen lullen. Ik denk dat het van twee kanten komt....
Ik heb ze ook gezien, het was weer briljant. Ze kregen de zaal goed stil, daar was ik na het Effenaar-verhaal een beetje bang voor.quote:Op maandag 15 november 2010 15:23 schreef k_man het volgende:
Gisteren in Tivoli viel het ook bepaald niet tegen.
Waar stond je? Ik helemaal rechts, vlak achter het DJ-hok.quote:Op maandag 15 november 2010 15:27 schreef k_man het volgende:
Er stonden twee aso's achter naast me die non-stop door de eerste nummers heen kletsten, maar die vertrokken gelukkig daarna.
Inderdaad, prachtig. Hij vond het zelf ook erg mooi blijkbaar: 'it's been an unexpected pleasure'.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 12:50 schreef TearSong het volgende:
Wat was dat mooi gisteren in het concertgebouw.
Ja, misschien wel omdat de voorgaande concerten in NL niet allemaal even goed uit de verf kwamen?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:00 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtig. Hij vond het zelf ook erg mooi blijkbaar: 'it's been an unexpected pleasure'.
Nou ja op Vlieland begonnen ze veel en veels te laat, werden ze uitgefloten door het publiek, kregen de roadies dodelijke blikken toegeworpen en waren er enorm veel technische problemen. Ik denk niet dat het heel erg gezellig was na die showquote:Op woensdag 30 oktober 2013 13:37 schreef k_man het volgende:
Lijkt me niet. Ik weet sowieso niet of dat alleen in Nederland gebeurd is, maar hoe dan ook is het al jaren geleden. Of zijn er recent nog concerten geweest waarbij het mis ging?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |