quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:52 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Op d'r P-U-S-S-Y-
![]()
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:53 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Tiggy ... *FLASH* Stolie eens!!!
quote:Tuurlijk heb ik daar geen tattoo
Op vrijdag 2 mei 2003 12:54 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:Nee dat begrijp ik
Op vrijdag 2 mei 2003 12:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Tuurlijk heb ik daar geen tattoo
![]()
De gedachte alleen al
quote:
Op vrijdag 2 mei 2003 12:56 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Tuurlijk heb ik daar geen tattoo
![]()
Wat heb je voor tattoo tiggy?
quote:D'r op lijkt me ook niet mooi .. er schuin boven
Op vrijdag 2 mei 2003 12:57 schreef Chocobo het volgende:[..]
quote:Een tijger (kop en borst)...alleen ogen en neus in kleur ..en een chinees karakter erbij
Op vrijdag 2 mei 2003 12:57 schreef Strolie75 het volgende:
Stelletje pubers hier...Wat heb je voor tattoo tiggy?
quote:Gaan we er ook eten? Of moet ik van tevoren gegeten hebben?
Daar waar de Oude en Nieuwe Rijn samenstromen in het hart van Leiden, bevinden zich een aantal kelders die voor Leiden uniek zijn. In 8 van deze historische kelders is sinds 1987 Annie's Verjaardag gevestigd.Maar voor dat het zover was moest er eerst flink gerestaureerd en verbouwd worden. In 1984 begon de restauratie die drie jaar zou duren. Na alle restauratiewerkzaamheden en verbouwingen deed Annie haar deuren open in het najaar van 1987.
De naam Annie's Verjaardag is ontstaan doordat er boven de kelders een sjieke damesmodezaak was, waarvan de cheffin Annie heette en op 13 november jarig was: de openingsdag van Annie's Verjaardag.
In de loop der jaren is Annie uitgegroeid tot een middelgroot horecabedrijf met 's zomers een groot terras aan en op het water met gelegenheid voor het aanleggen van boten. Naast het nuttigen van een drankje kan er ook uitgebreid geluncht en gedineerd worden. Het hele jaar door worden er regelmatig evenementen georganiseerd op en rond het grote terras met medewerking van populaire bands. Als klap op de vuurpijl komt ook de verjaardag elke keer weer terug, die niet op 13 november wordt gevierd i.v.m. het weer, maar in augustus.
Annie's Verjaardag is alle dagen van de week geopend van 11.00 uur 's morgens tot 1.00 uur 's nachts, in de zomer al om 10.00 uur open.
Adres:
Hoogstraat 1a, 2312 JA Leiden, Tel. 071-5125737, fax 071-5123667
quote:Dat is een geintje henk!!
Op vrijdag 2 mei 2003 12:53 schreef Chocobo het volgende:[..]
Surfer !
schrijf zijn naam nou eens goed cunt
![]()
quote:Klinkt erg mooi & stoer! Volgende meet wil ik ze wel zien (behalve als ze op een intieme plaats zijn).
Op vrijdag 2 mei 2003 12:58 schreef Tigress74 het volgende:
Een tijger (kop en borst)...alleen ogen en neus in kleur ..en een chinees karakter erbij
quote:Riiiight ....
Op vrijdag 2 mei 2003 13:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klinkt erg mooi & stoer! Volgende meet wil ik ze wel zien (behalve als ze op een intieme plaats zijn).
quote:goeie vraag .. iemand ??
Op vrijdag 2 mei 2003 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gaan we er ook eten? Of moet ik van tevoren gegeten hebben?
quote:Het is maar 1 tattoo hoor
Op vrijdag 2 mei 2003 13:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Klinkt erg mooi & stoer! Volgende meet wil ik ze wel zien (behalve als ze op een intieme plaats zijn).
quote:Dan wil ik ze ook zien, maar dan moet ik haar eerst even dronken voeren.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:01 schreef silver-surfer het volgende:
Riiiight ....
Nee hoor Gijsjes, ik vond het al omrijden voor jullie dus snap ik wel. ![]()
Wij nemen de bus naar Leiden en zien jullie wel in Annie's.
Jammer dat Slurfer weeeeeer niet kan drinken.. we gingen toch helemaal los omdat niemand hoefde te rijden
quote:Nou je kan eten in Annies, van een tosti tot een sparerib maaltijd. Of je kan ff naar de patat zaak die boven Annie's zit
Op vrijdag 2 mei 2003 13:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
wat doen we met voer ????
Of verder beetje rondlopen naar de Haarlemmerstraat, die ligt er naast en heeft ook allemaal broodjeszaken zoals Bakker Bart.
quote:Tiggy dronken voeren kost je ± 3 Euro... dat zijn 2 flesjes smirnoff ice.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:03 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Dan wil ik ze ook zien, maar dan moet ik haar eerst even dronken voeren.
Geen dank tiggy....
quote:Is nog ruim gerekend hoor.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:16 schreef silver-surfer het volgende:[..]
Tiggy dronken voeren kost je ± 3 Euro... dat zijn 2 flesjes smirnoff ice.
Geen dank tiggy....
quote:Ik ga wel aardig wat drinken hoor gijsje... ik laat mijn auto gewoon bij Infonet staan... dan zie ik wel hoe ik er kom...
Op vrijdag 2 mei 2003 13:11 schreef Bastard het volgende:
Mooi is dat, haal ik 2 kratten bier,.. huffen puffen met die kratten. KOMEN ze niet!!Nee hoor Gijsjes, ik vond het al omrijden voor jullie dus snap ik wel.
Wij nemen de bus naar Leiden en zien jullie wel in Annie's.Jammer dat Slurfer weeeeeer niet kan drinken.. we gingen toch helemaal los omdat niemand hoefde te rijden
quote:Komt je chick toch mee ?
Op vrijdag 2 mei 2003 13:11 schreef Bastard het volgende:
Mooi is dat, haal ik 2 kratten bier,.. huffen puffen met die kratten. KOMEN ze niet!!Nee hoor Gijsjes, ik vond het al omrijden voor jullie dus snap ik wel.
Wij nemen de bus naar Leiden en zien jullie wel in Annie's.Jammer dat Slurfer weeeeeer niet kan drinken.. we gingen toch helemaal los omdat niemand hoefde te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |