quote:Jawel...te vaak gezien zelfs. Maar hij neemt wraak uiteindelijk...en ik heb ook zeker wel gelachen met die Whoopi...leuke film.
Op donderdag 1 mei 2003 23:45 schreef Teunn het volgende:
Kent niemand Ghost? ( zie hier boven ergens waar ie over gaat )
quote:Watership Down is iig een boekverfilming dus het zou kunnen.
Op donderdag 1 mei 2003 23:43 schreef Teunn het volgende:[..]
een konijntje die hazel heet?!?!?! ik heb hier een boekje liggen en dat gaat over 2 konijntjes... hazeltje en nog 1... hm gaaf zou dr een film van zijn!?! leukkkk
quote:The Shawshank redemption
Op donderdag 1 mei 2003 23:53 schreef E-ric het volgende:
The green mile
quote:Armageddon is idd om te huilen...
Op donderdag 1 mei 2003 23:40 schreef ramses het volgende:
Armageddon
.. zo cliché. Special effects zijn mooi, maar dat is 't dan ook wel.
quote:Waarom moest je om die film janken???
Op donderdag 1 mei 2003 23:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
The Shawshank redemption
Maarre The green mile is met tom hanks en gaat over ter dood veroordeelden, met dat muisje en die enorme grote neger. Zegt het je al iets?
quote:wtf muisje en neger? nee zegt me vrij weinig
Op donderdag 1 mei 2003 23:57 schreef ramses het volgende:[..]
Waarom moest je om die film janken???
Maarre The green mile is met tom hanks en gaat over ter dood veroordeelden, met dat muisje en die enorme grote neger. Zegt het je al iets?
quote:Maar die vader dan die achter blijft op die meteoriet en zijn dochter die moet janken. En dat de liefde tussen die jongen en zijn dochter dan eindelijk goed gekeurd wordt? Ik moest daar echt om janken hoor. Cliche of niet
Op donderdag 1 mei 2003 23:57 schreef Elevation het volgende:
Pinkt er dan helemaal niemand een traantje weg bij Forrest Gump, als hij met z'n zoontje bij het graf van z'n vrouw staat?
[..]Armageddon is idd om te huilen...
.. zo cliché. Special effects zijn mooi, maar dat is 't dan ook wel.
Maarre, Notting Hill (boy meets famous girl, they live happily ever after)had naar mijn mening wel een hele aangrijpende scene:
Dat moment waarin Julia Roberts bij Hugh Grant in de winkel komt en vraagt of hij hun relatie nog een kans wil geven. Toen kreeg ik het echt te kwaad; vooral vanwege de manier waarop Julia Roberts speelde: iemand die d'r hele ziel blootgaf, eindigend met de vraag: "wil je me nog", en dan: "eeuuuhhh.. nee" te horen krijgen.
quote:Die is idd erg goed, maar nou niet echt dat de tranen in je ogen springen (bij mij dan)
Op donderdag 1 mei 2003 23:54 schreef SEMTEX het volgende:[..]
The Shawshank redemption
quote:Bij mij ook niet... prachtige film, maar dat ik er echt emotioneel van word.. dat ook weer niet.
Op vrijdag 2 mei 2003 00:04 schreef Seraphin het volgende:Die is idd erg goed, maar nou niet echt dat de tranen in je ogen springen (bij mij dan)
quote:Nou ja.. je zegt het zelf al:
Op donderdag 1 mei 2003 23:58 schreef ramses het volgende:[..]
Maar die vader dan die achter blijft op die meteoriet en zijn dochter die moet janken. En dat de liefde tussen die jongen en zijn dochter dan eindelijk goed gekeurd wordt? Ik moest daar echt om janken hoor. Cliche of niet
quote:Dat blijkt.
ik jank nogal snel
quote:American Beauty....?? Het einde bedoel je? Wel een geniale film btw
Op donderdag 1 mei 2003 23:52 schreef SEMTEX het volgende:
American Beauty, Watership Down, oa..
Ice Age, als Diego doodgaat en toch niet dood blijkt te zijn.
Man On The Moon, het afscheidsfilmpje van Andy Kaufman.
hele zielige film, maar op sommige momenten ook erg grappig.
quote:die had ik ook nog willen noemen
Op vrijdag 2 mei 2003 17:01 schreef Disorder het volgende:
The elephant man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |