quote:als je iets speciefiekre eisen (multipayer, adventure enz..) geeft kunnen we duidelijker zijn
Op zaterdag 3 mei 2003 23:23 schreef Seal_force het volgende:
Welk spel is nou heel leuk? om te spelen?
quote:Vind ik wel meevallen, daarnaast zijn Eternal Darkness en SSB:M de enige spellen waar je echt een Gamecube voor koopt.
Op zaterdag 3 mei 2003 23:49 schreef G1Ace het volgende:
veelste veel om op te noemen
Nouja en anderen zijn wel leuk natuurlijk, maar niet zo super als die.
quote:Je vergeet voor het gemak even Resident Evil 0/1, Monkey Ball 1/2, Star Wars: Rogue leader 2, Super Mario Sunshine en Pikmin
Op zaterdag 3 mei 2003 23:57 schreef speknek het volgende:[..]
Vind ik wel meevallen, daarnaast zijn Eternal Darkness en SSB:M de enige spellen waar je echt een Gamecube voor koopt.
Nouja en anderen zijn wel leuk natuurlijk, maar niet zo super als die.
quote:Mijn reden was, snes was fantastisch en op de naam NINTENDO vertrouw ik
Op zondag 4 mei 2003 01:55 schreef Lexie het volgende:[..]
Je vergeet voor het gemak even Resident Evil 0/1, Monkey Ball 1/2, Star Wars: Rogue leader 2, Super Mario Sunshine en Pikmin
![]()
O.k., misschien spreken deze spellen jou niet aan (mij ook niet allemaal), maar voor veel mensen is het toch een reden geweest om een cube te kopen.
meer nostalgie... ![]()
maar ik denk dat dat bij velen ook zo is/was
Waarom zoveel toppers
En nu heb ik zelda, metroid, SSBM, pikmin, monkey ball enz.
Nog een vraagje wat vindne jullie beste multiplayer spel?
Zeg eff wat nominaties dan maak ik een poll,
-Super monkey ball 2
-Timesplitters 2
-SSBM
Iemand nog meer?

http://www.easportsbig.com/games/nbastreet2/home.jsp
Die originele courts zijn ook prachtig.... dit spel scoort op IGN een dikke 9.4 en een 10 voor gameplay ![]()

quote:jha haha, had je ook zo'n super jump toch dat ie boven het beelduit sprong en dan dunkte?
Op zondag 4 mei 2003 13:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb niks met basketball, maar NBA Jam op de SNES was bijzonder briljant.
quote:Ja, en in het vierde kwart kon je de basket kapot dunken.
Op zondag 4 mei 2003 14:17 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
jha haha, had je ook zo'n super jump toch dat ie boven het beelduit sprong en dan dunkte?
quote:tsja vroeger... nu zou dat spel 16+ gerated worden omdat je iets kapot kan maken
Op zondag 4 mei 2003 16:21 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Ja, en in het vierde kwart kon je de basket kapot dunken.
quote:Boomshakalaka
Op zondag 4 mei 2003 14:17 schreef SlickerThanAverage het volgende:[..]
jha haha, had je ook zo'n super jump toch dat ie boven het beelduit sprong en dan dunkte?
The sensational Metroid Prime has been completed by one very keen US gamer in an amazing one hour, 46 minutes.
This incredible feat was accomplished by Henru Wang, a Californian gamer, and now holds a world record.
This news was announced by Twin Galaxies, the group responsible for recording and maintaining world records in the gaming world.
Henru accomplished this record by memorizing the layout of the game, which he has played over 10 times, while speeding through it and skipping unneccesary upgrades.
In an interview, Henru said that he was planning on improving his speed record in MP, claiming there's 'still plenty of room for improvement.'
Nevertheless, his outstanding time has earned his a place in the record books. Nice one!

quote:idd, geniet ervan....
Op maandag 5 mei 2003 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn god, zo is er toch geen hol aan.
quote:bewijs wil ik zien
Op maandag 5 mei 2003 07:12 schreef Chocobo het volgende:
OMGThe sensational Metroid Prime has been completed by one very keen US gamer in an amazing one hour, 46 minutes.
This incredible feat was accomplished by Henru Wang, a Californian gamer, and now holds a world record.
This news was announced by Twin Galaxies, the group responsible for recording and maintaining world records in the gaming world.
Henru accomplished this record by memorizing the layout of the game, which he has played over 10 times, while speeding through it and skipping unneccesary upgrades.
In an interview, Henru said that he was planning on improving his speed record in MP, claiming there's 'still plenty of room for improvement.'
Nevertheless, his outstanding time has earned his a place in the record books. Nice one!
/off topic leuke icon man
(of hoe heet zon ding
)
quote:http://www.twingalaxies.com/
Op maandag 5 mei 2003 12:24 schreef flappiewappie het volgende:[..]
bewijs wil ik zien
Coole site trouwens
quote:Cool, mijn score bij glacier coast(wave race) op de n64 is 24000 en daar is de hoogste 21000. Ik heers.
Op maandag 5 mei 2003 15:13 schreef HassieBassie het volgende:[..]
Coole site trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |