quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:03 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Hoeveel heb je er nodig? Ik ga binnenkort 2 bestellen en dan kan ik er wel een paar extra bijkopen.
Eén Emerald AUB
Mail me maar, ik moet nu weg!
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 13:05 schreef oppie het volgende:
Zelda schijnt erg vet te zijn dus ik ben aan het twijfelen ook omdat mario kart in het derde kwartaal uit zal komen en dit altijd leuk is om te doen, is het echt de moeite waard?
quote:Als je eerdere Zelda's al cool vond dan word je nu niet teleurgesteld. Omdat je de N64 versie van Zelda er nu nog gratis bij krijgt is het eigenlijk nu de beste tijd om een cube te kopen (Zelda Pak, zie openingspost). Als je hier goed rondvraagt (kijk eens in v&a) dan kun je wellicht aan een kortingsbon komen van 50 euro.
Op woensdag 7 mei 2003 13:05 schreef oppie het volgende:
Zelda schijnt erg vet te zijn dus ik ben aan het twijfelen ook omdat mario kart in het derde kwartaal uit zal komen en dit altijd leuk is om te doen, is het echt de moeite waard?
quote:Akkoord.
Op woensdag 7 mei 2003 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Eén Emerald AUB
Mail me maar, ik moet nu weg!
En algemeen: ik zit nu op werk dus een openingspost typen zit er niet in (had er wederom niet op gerekend dat het zo snel zou gaan). Ik update hem vanavond wel en plaats hem in het nieuwe topic zodat een mod hem erin kan plakken. Suggesties (of nog beter: suggesties met kant en klaar aangeleverde teksten
) zijn altijd welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |