Ik heb nu een 6610 en het is weer tijd om mijn abo te verlengen. Ik kan 2 dingen doen:
1 jaar verlengen en elke maand ipv ¤47,- maar ¤29.50 betalen aan abonnementskosten
of
1 jaar verlengen en een 3650 (erbij) nemen voor ¤49,95 en elke maand gewoon ¤47,- betalen
WAT MOET IK DOEN??? wat zouden jullie doen?
quote:helemaal speciaal voor jou:
Op vrijdag 19 september 2003 23:25 schreef jwstoop het volgende:
geen reacties?
- 6610 en minder abbo kosten
- 3650 meer abbo kosten
verschil 6610 - 3650
- camera (+ video camera)
- geheugen uitbreiding
- scherm van 3650 is wat groter (+betere resolutie?)
- 3650 heeft snellere processor (dacht ik
- 3650 kan ook symbian applicaties aan
- minpunt 3650 geenstereo geluid / MMC kaar onder accu./ keypad is rond
Als je echt perse een andere toestel nu wilt hebben dan is de 3650 wel een goede EN leuke...maar als je geduld hebt wacht je op 6600...
(de 6600 zal waarschijnlijk "precies" hetzelfde zijn als de 3650 maar zonder de minpunten van 3650...)
en de 6600 zal een betere / nieuwere OS hebben...
Ik wil een afspraak elke week terug laten komen, maar em maar 1 keer invoeren. Weten jullie hoe dit moet?
quote:slaap slaap
Op maandag 13 oktober 2003 14:10 schreef Omnifacer het volgende:
Over de agendafunctie:Ik wil een afspraak elke week terug laten komen, maar em maar 1 keer invoeren. Weten jullie hoe dit moet?
En deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35060&productType=1 kan tot 100 meter afstand. Ondersteund de Nokia 3650/60 dit ook?
quote:Volgens mij wel, ik heb ook zo'n ding....
Op donderdag 23 oktober 2003 20:18 schreef Snooby het volgende:
Is er al iemand die de opvolger van de nokia 3650 , de 3660, heeft?En deze: http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=35060&productType=1 kan tot 100 meter afstand. Ondersteund de Nokia 3650/60 dit ook?
quote:Uhm, telefoonboek aanmaken ?
Op zaterdag 15 november 2003 22:54 schreef Manos18 het volgende:
Ik zit met een probleem.
Heb dus de 3650 sinds een paar dagen.
Maar zie nu alleen een nummer van diegene die belt en geen naam en bij berichten precies hetzelfde,wie weet hoe ik dit kan veranderen???
quote:
En het SMS'en? kwestie van wennen zeker?
IDD! Ik heb mijne nu sinds... juli, maar ik sms er nu sneller mee dan met mijn vorige telefoons met een *gewoon* toetsenbord. Ik ben der iig nog steeds helemaal blij mee ![]()
ennuh, kan je msnen met dat ding? o-0 hoe? waar?
waaronder msn
Dit probleem heb ik ook! Heb jij dit probleem inmiddels opgelost?quote:Op dinsdag 15 juli 2003 23:48 schreef Anahka2309 het volgende:
Hoe krijg je dat laatste voor elkaar? Ik heb n Bluetooth-adapter aan mn pc hangen. Werkt op zich goed (PC Suite, etc) maar zodra ik iets van mn mobiel (via Bluetooth) naar mn pc wil sturen krijg ik gelijk "Sending failed".
Hij vindt mn pc wel maar versturen doet ie dus niet.
Andersom wel; als ik in dat Bluetooth-gebeuren iets in de Public Folder mik krijg ik het gelijk op mn mobiel in de Inbox
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |