abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 mei 2003 @ 10:54:26 #201
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10443987
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:09 schreef ELTino het volgende:

[..]

Je gebruikt ook <font> tags ipv stylesheets.

even voor mijn eigen educatie (en perhaps ook die van anderen?)

wat is de reden dat je volgens jou beter stylesheets dan <font> tags kunt gebruiken? komt dat de verwerking van je site door de browser ten goede, is het gemakkelijker voor de bouwer of ... ?

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
  donderdag 15 mei 2003 @ 11:07:22 #202
20939 brotherlouie98
Cheri Cheri Lady
pi_10444278
Er is een nieuwe voetbalclub met een eegen website (die er zeer professioneel uitziet).

Check www.fcmoshiem.info en laat even weten wat je ervan vindt

pi_10444303
TheMarco,

Dat Balans is ook een beetje een probleem waar ik tegenaan gelopen ben.
Even kort en krachtig wat de bedoeling ermee is.
Ik wil graag een duidelijke, makkelijk te navigeren site. Omdat het hier over mijn filmprojecten gaat is het ook belangrijk dat hij compleet neutraal is. Vanaf de eerste pagina moet niet te zien zijn welk genre er gemaakt wordt. Dit omdat dat enorm uiteenlopen is.
Verder moet er niet teveel "gekakketak" e.d. zijn. Je moet binnen maximaal 5 muisklikken kunnen vinden wat je zoekt. Er moet wel voldoende ruitme zijn voor tekst en plaatjes. O ja, wat ik ook nog ERG belangrijk vind: GEEN FRAMES!!!

Op die manier ben ik een beetje op dit ontwerp gekomen. Het is eigenlijk nodig aan renovatie toe... Heb alleen nog een tijd en "inspiratie" kunnen vinden. Vandaar dat ik hier rondhang.
Iemand nog surgesties???

pi_10444423
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 11:07 schreef brotherlouie98 het volgende:
Er is een nieuwe voetbalclub met een eegen website (die er zeer professioneel uitziet).

Check www.fcmoshiem.info en laat even weten wat je ervan vindt

Het is de bedoeling dat je sites laat beoordelen die je zelf hebt gemaakt he...

Maar ik vind deze site niet echt bij een voetbalclub passen , ook mis ik de eenheid in de site...

Moderator donderdag 15 mei 2003 @ 11:28:51 #205
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10444863
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 10:54 schreef iemoe het volgende:

[..]

even voor mijn eigen educatie (en perhaps ook die van anderen?)

wat is de reden dat je volgens jou beter stylesheets dan <font> tags kunt gebruiken? komt dat de verwerking van je site door de browser ten goede, is het gemakkelijker voor de bouwer of ... ?

stel: je wil het lettertype veranderen... hoe dan ook je zult AL je pagina's moeten aanpassen!

Zet in elke pagina een link naar een externe stylesheet en je kunt alles in 1x aanpassen, het scheelt echt enorm veel werk!!!

stel dat je 10 htmls moet doorspitten op FONT tags, of je opent je style.css en past in 1x je hele site aan... ga zelf maar na

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 15 mei 2003 @ 11:32:42 #206
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10444961
ok komt ook 1tje van mijn hand

wel even opletten: nog niet alle pagina's werken!
nog niet alle pagina's pakken de juiste stylesheet
fotoalbum werkt alleen de flash versie (slideshow met muziek staat er op de pagina)
en de menukaart is een oude scan, komt ook een nieuwe voor...

en ... het is een site gemaakt voor een strandpaviljoen: dus alles simpel, maar wel weer een beetje speels...

dus niet persoonlijk afkatten s.v.p. maar wat vinden jullie van de layout en de werking van de site als strandpaviljoen site?

let op: 800x600 based (werkt wel op alle resoluties...maar misschien wat minder mooi boven 1024x768)

Ik ga er nog heel veel aan sleutelen, maar tot zover ben ik

Agenda werkt nog niet, route nog niet, activiteiten nog niet aangepast, dus dat buiten beschouwing laten s.v.p.

ohjah de URL http://www.de-stern.nl/nieuw

pi_10445737
Hallo Fok!ers,

Willen jullie je design-mening geven over een nieuwe site die ik aan het bouwen ben. De ontwikkel-versie staat op http://www.kimballohara.nl/ontwikkel

Mochten er mensen zijn die leuke idee-en of tips hebben m.b.t. het design/kleurgebruik dan hoor ik dat ook graag. Ik ben wat betreft het kleurgebruik wel gebonden aan de kleuren lichtgeel(achtergrond), zwart, donkerrood en donkergroen. De achtergrond moet lichtgeel blijven maar voor de rest maakt het niet uit...

pi_10446135
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
ohjah de URL http://www.de-stern.nl/nieuw
Om te beginnen zou ik een paar enters doen op de eerste pagina. Verder doen de kleuren pijn aan mijn ogen en vind ik de site niet echt een vooruitgang op de oude

Maarja, das mijn mening

Moderator donderdag 15 mei 2003 @ 12:22:59 #209
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10446217
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 12:19 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Om te beginnen zou ik een paar enters doen op de eerste pagina. Verder doen de kleuren pijn aan mijn ogen en vind ik de site niet echt een vooruitgang op de oude

Maarja, das mijn mening

haha jah das strand he ze willen het zo...

ok top margin wordt wat groter

nog meer mensen??

donderdag 15 mei 2003 @ 14:32:35 #210
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_10450074
http://members.home.nl/fameverts/index.htm

Wat vinden jullie van deze lay-out ?

Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht &gt;:)
  donderdag 15 mei 2003 @ 14:35:08 #211
16188 Kakarot
Chibi Trunks
pi_10450190
kwil wel eens weten wat "kenners" van mijn site vinden

http://www.roroo.net

tips, suggesties allen zijn welkom..

[b]Vegeta:[/b] I'd rather die than fuse with you!!![br][b]Kakarot:[/b] Uhm Vegita, You're already dead.
  Moderator donderdag 15 mei 2003 @ 15:00:44 #212
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10451087
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 14:32 schreef Sitethief het volgende:
http://members.home.nl/fameverts/index.htm

Wat vinden jullie van deze lay-out ?

sorry maar verschrikkelijk (achterhaald)

gebruik nooit frameborders en haal die foute achtergronden weg!!! verschrikkelijk!!!!!!!!

donderdag 15 mei 2003 @ 15:14:48 #213
16188 Kakarot
Chibi Trunks
pi_10451466
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:00 schreef djkoelkast het volgende:

gebruik nooit frameborders en haal die foute achtergronden weg!!! verschrikkelijk!!!!!!!!

hihi frontpage... The Webdesigners nightmare!!
[b]Vegeta:[/b] I'd rather die than fuse with you!!![br][b]Kakarot:[/b] Uhm Vegita, You're already dead.
  donderdag 15 mei 2003 @ 15:25:18 #214
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10451781
quote:

[..]

pi_10451919
quote:

[..]

Eens met [betreffende gebruiker]
  donderdag 15 mei 2003 @ 15:45:03 #216
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10452341
quote:
© Sitethief 2003
bang dat iemand z'n lay-out pikt?

neuj, kijk eens goed rond op het www naar andere sites en probeer eens wat inspiratie op te doen. met frames kun je op zich best leuke dingen doen, maar frameborders zijn inderdaad heel erg 1983 (bij wijze van spreken..) en de backgrounds die je gekozen hebt...

maar goed, het begin is er en nu gewoon lekker verder wat aanklooien tot je weet wat je wilt en dat ook kunt maken.

ik heb er wel veel aangehad om zoveel mogelijk (mbv een WYSIWYG editor) in html zelf te klooien: erg leerzaam.

succes en laat ons vooral je vorderingen zien!

pi_10453153
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 15:45 schreef iemoe het volgende:

[..]

bang dat iemand z'n lay-out pikt?

neuj, kijk eens goed rond op het www naar andere sites en probeer eens wat inspiratie op te doen. met frames kun je op zich best leuke dingen doen, maar frameborders zijn inderdaad heel erg 1983 (bij wijze van spreken..) en de backgrounds die je gekozen hebt...

maar goed, het begin is er en nu gewoon lekker verder wat aanklooien tot je weet wat je wilt en dat ook kunt maken.

ik heb er wel veel aangehad om zoveel mogelijk (mbv een WYSIWYG editor) in html zelf te klooien: erg leerzaam.

succes en laat ons vooral je vorderingen zien!

En daarbij komt dan nog dat ik niet vind dat je iets moet aanbieden om te tsjekken dat in 10 klikjes in Frontpage gemaakt is.

PSSSST: In frontpage heb je ook een knopje zitten om je tekst te centreren. (zie Welkom in my world en dan vooral de spaties ervoor)

donderdag 15 mei 2003 @ 16:38:37 #218
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10453830
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:14 schreef sop het volgende:

[..]

En daarbij komt dan nog dat ik niet vind dat je iets moet aanbieden om te tsjekken dat in 10 klikjes in Frontpage gemaakt is.

PSSSST: In frontpage heb je ook een knopje zitten om je tekst te centreren. (zie Welkom in my world en dan vooral de spaties ervoor)

de jeugd van tegenwoordig.....
code:
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
deze?
pi_10453877
Altijd weer die autodrop!!!
In de ban van de mods.
  Moderator donderdag 15 mei 2003 @ 16:42:02 #220
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_10453928
naja het KAN nog erger, kennis van me heeft dit gemaakt en was er trots op

http://zip.to/freelance

dreamweaver...maar o-zo-fout!!

<<kijk vooral eens naar de source van het formuliertje, de pagina daarna en hoe je nix kunt invullen en tog kunt versturen (maar hij verstuurt dus nix >>

donderdag 15 mei 2003 @ 17:07:36 #221
16188 Kakarot
Chibi Trunks
pi_10454553
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:42 schreef djkoelkast het volgende:

<<kijk vooral eens naar de source van het formuliertje, de pagina daarna en hoe je nix kunt invullen en tog kunt versturen (maar hij verstuurt dus nix >>

Heel erg maar erger nog die gator shit die die wil installeren.
  donderdag 15 mei 2003 @ 17:29:07 #222
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10455047
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 16:42 schreef djkoelkast het volgende:

dat kan ík nog beter

Via het menu kunt u meteen een keuze maken in de navigatie op deze site.

welk menu? (Opera 6.12)

pi_10457064
Heeft iemand nóg zo'n pagina waar ik ff in een deuk om kan liggen?
Om er de positieve kant van in te zien: het kan altijd beter worden!
Het was iets met groen.
pi_10457182
Misschien moeten we maar het systeem invoeren dat je zelf ook je mening geeft over een website en niet alleen je eigen site-check post. Nu wordt het meer een spam-paleis....
pi_10457218
quote:
Op donderdag 15 mei 2003 19:09 schreef ELTino het volgende:
Misschien moeten we maar het systeem invoeren dat je zelf ook je mening geeft over een website en niet alleen je eigen site-check post. Nu wordt het meer een spam-paleis....
Of alleen zeikers die niets aan te bieden hebben
Verder vind ik het ook best jammer dat er mensen hun forum laten keuren. Laat je vrienden de kleurstelling goedkeuren en klaar ipv hier op Fok te 'spammen'.
Het was iets met groen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')