quote:Ik stel voor dat men deze site niet opent. Zit zo'n irritant spyware ding op (een popup of je één of andere 'handige' sextoolbar wilt installeren, dan wel te ja, dan wel te nee)
Op donderdag 8 mei 2003 01:37 schreef CMG het volgende:
http://www.hyperspeed.nl Mijn Eigen Gratis XXX Site met 52 Filmpjes, ik doe er elke dag adden, ben pas 2 dagen bezig, dus reacties zijn welkom
[Dit bericht is gewijzigd door sop op 08-05-2003 02:07]
quote:je had wel wat meer aandacht mogen besteden aan de bovenste afbeelding vind ik. Hij wordt nog herhaald ook. Voor de rest wel aardig...
Op donderdag 8 mei 2003 01:37 schreef CMG het volgende:
http://www.hyperspeed.nl Mijn Eigen Gratis XXX Site met 52 Filmpjes, ik doe er elke dag adden, ben pas 2 dagen bezig, dus reacties zijn welkom
quote:Hè ik kreeg nu weer geen popup van die site
Op donderdag 8 mei 2003 12:05 schreef Mr_Knoxville het volgende:[..]
je had wel wat meer aandacht mogen besteden aan de bovenste afbeelding vind ik. Hij wordt nog herhaald ook. Voor de rest wel aardig...
quote:Om even te kijken wat jullie van het testsiteje vonden
Op woensdag 7 mei 2003 18:15 schreef yootje het volgende:[..]
Waarom post je dan nu een sitecheck?
quote:Ik geloof dat ik het al eens gezegd hebt: Jij hebt geen site gemaakt. Je hebt een tekstje toegevoegd aan het logo van EASports en een phpBB Group forum geinstalleerd. Dat is niet knap te noemen. Dat zou hetzelfde zijn als er een topic was over je zelfgemaakte programma's dat jij zou laten zien dat je MSWord hebt geinstalleerd.
Op woensdag 7 mei 2003 17:44 schreef rolfvp het volgende:
http://forum.fifaleague.nlMet wat nuttige aanpassingen,
iemand nog tips?
Het is zelf nog eens plagiaat omdat er nergens staat aangegeven dat je een phpBB Group forum gebruikt (in je source staat overigens dat je dat wel moet laten zien!).
Alvast bedankt
quote:overal waar de tekst over die grote foto heen staat, is de tekst volkomen onleesbaar..
Op vrijdag 9 mei 2003 09:54 schreef addie het volgende:
Zo, nu heb ik eindelijk de eerste lay-out van mijn website af. De foto en wallpaper pagina worden nog iets aangepast, maar voor de rest is de lay-out vrij representatief voor de uiteindelijke lay-out. Graag zou ik commentaar krijgen waar ik wat mee kan: dus niet "lelijk" of "mooi", maar wat is lelijk of wat is mooi.Alvast bedankt
edit: plaatje
quote:da's vreemd, de tekst zou niet over de achtergrondafbeelding heen mogen gaan, misschien moet ik iets aanpassen ivm resoluties? Welke resolutie heb jij?
Op vrijdag 9 mei 2003 10:36 schreef iemoe het volgende:[..]
overal waar de tekst over die grote foto heen staat, is de tekst volkomen onleesbaar..
edit: plaatje
PS.: hoe vond je de rest van de lay-out?
-edit: tekst buiten quote geplaatst
-edit2: heb het zojuist op 640, 800 en 1024 uitgetest, maar kreeg dit probleem niet, misschien een idee hoe dit kan?
[Dit bericht is gewijzigd door addie op 09-05-2003 10:50]
quote:ik zit nu op 1280x1024 op XP met Opera 7.10
Op vrijdag 9 mei 2003 10:44 schreef addie het volgende:[..]
da's vreemd, de tekst zou niet over de achtergrondafbeelding heen mogen gaan, misschien moet ik iets aanpassen ivm resoluties? Welke resolutie heb jij?
PS.: hoe vond je de rest van de lay-out?
-edit: tekst buiten quote geplaatst
voor deze resolutie is het te kaal, ik bedoel dat de inhoud van je site helemaal links staat en ergens helemaal rechtsbovenin een menuutje. op een kleinere resolutie zal dat er wel beter uitzien, maar op de mijne niet zo
oh ja, de kleuren van je forum kun je misschien wat meer in de kleuren van de rest doen?
quote:ik denk dat tegenwoordig mensen eerder op 1280 zitten dan 640 eigenlijk, maar dat weet ik niet zeker..
Op vrijdag 9 mei 2003 10:44 schreef addie het volgende:[..]
-edit2: heb het zojuist op 640, 800 en 1024 uitgetest, maar kreeg dit probleem niet, misschien een idee hoe dit kan?
quote:ok, die resolutie niet getest, hoe zou ik dat kunnen verbeteren?
Op vrijdag 9 mei 2003 10:50 schreef iemoe het volgende:[..]
ik zit nu op 1280x1024 op XP met Opera 7.10
voor deze resolutie is het te kaal, ik bedoel dat de inhoud van je site helemaal links staat en ergens helemaal rechtsbovenin een menuutje. op een kleinere resolutie zal dat er wel beter uitzien, maar op de mijne niet zo
oh ja, de kleuren van je forum kun je misschien wat meer in de kleuren van de rest doen?
de kleuren van het forum zijn vrij standaard (is een standaard forum ), maar zal eens kijken wat ik ermee kan
thnx
quote:ik ben zelf geen htmlgoeroe, maar 1 van deze wat lager zetten helpt misschien wel?
Op vrijdag 9 mei 2003 10:54 schreef addie het volgende:[..]
ok, die resolutie niet getest, hoe zou ik dat kunnen verbeteren?
de kleuren van het forum zijn vrij standaard (is een standaard forum
), maar zal eens kijken wat ik ermee kan
thnx
code:daar beetje mee spelen en kijken wat werkt.<table width="100%" border="0" height="557"> <td width="50%" valign="top">
quote:zal er later vandaag wat mee klooien, bedankt
Op vrijdag 9 mei 2003 10:58 schreef iemoe het volgende:[..]
ik ben zelf geen htmlgoeroe, maar 1 van deze wat lager zetten helpt misschien wel?
code:daar beetje mee spelen en kijken wat werkt.<table width="100%" border="0" height="557"> <td width="50%" valign="top">
verder zijn de kleuren van mijn site aangepast, kijk 's wat je er nu van vind aub????
quote:Die tabel een vaste breedte geven en niet met
Op vrijdag 9 mei 2003 10:54 schreef addie het volgende:
ok, die resolutie niet getest, hoe zou ik dat kunnen verbeteren?
quote:
Op vrijdag 9 mei 2003 16:11 schreef nietzman het volgende:[..]
Die tabel een vaste breedte geven en niet met
procenten
gaan werken. Sim-pel.
Feedback is altijd welkom
quote:"Giesing.nl is te bekijken met Internet Explorer , Netscape , Mozilla , Opera & met elke versie van Windows met Mac." weg a.u.b
Op vrijdag 9 mei 2003 17:49 schreef ddZ het volgende:
Site vernieuwd/anders ingedeeld:Feedback is altijd welkom
Voor de rest mooi
ik heb weer eens een vraagje. Iemand heeft voor mij een logo gemaakt voor op mijn site, maar nu waren de reacties die ik daarop kreeg niet al te positief. Nu zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden
Hier is het plaatje:
En een linkje naar de site voor het totaalbeeld: www.minogue.nl
Alvast bedankt!
quote:ik vind hem wel leuk zal ik eens kijken of ik een logo voor je kan maken of wil je dat niet
Op vrijdag 9 mei 2003 21:16 schreef addie het volgende:
mensen,ik heb weer eens een vraagje. Iemand heeft voor mij een logo gemaakt voor op mijn site, maar nu waren de reacties die ik daarop kreeg niet al te positief. Nu zou ik graag willen weten wat jullie ervan vinden
Hier is het plaatje: [afbeelding]
En een linkje naar de site voor het totaalbeeld: www.minogue.nl
Alvast bedankt!
quote:als je dat kan: graag!
Op vrijdag 9 mei 2003 21:18 schreef The_Gunman het volgende:[..]
ik vind hem wel leuk zal ik eens kijken of ik een logo voor je kan maken of wil je dat niet
ben zelf niet zo handig met photoshop ed, maar ben momenteel meer aan het knoeien met html, vandaar dat ik dit graag aan anderen overlaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |