abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2003 @ 13:17:11 #76
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_10217211
Ik had een vraagje hoe zet je site vast?
want als ik mijn pagina kleiner maakt dan gaat mijn site ook inkrimpen
en blijf hij niet meer het voormaat wat ik zo willen behouden.

weet iemand hier voor een oplossing?

[Dit bericht is gewijzigd door The_Gunman op 05-05-2003 13:29]

pi_10217317
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:17 schreef The_Gunman het volgende:
Ik had een vraagje hoe zet je site vast? zie screenshot

[afbeelding]

Gewoon in de tabel width="600" zetten
pi_10217840
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:19 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Gewoon in de tabel width="600" zetten

width="600px" dan, als je het dan toch netjes wilt doen.

En daar wordt die site ook niet beter van

pi_10218682
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:56 schreef sop het volgende:
Turismo negeer ik.

Kylie Minogue:

Ik krijg een popup. Dat is echt niet meer nodig hoor. Zeker niet omdat je volgens mij alleem maar HTML pagina's gebruikt.

De achtergrond in je menuknoppen is een andere kleur dan de rode balk waar ze instaan. Niet netjes.

Je lettertype leest niet fijn: kies voor een schreefloos lettertype (bijvoorbeeld verdana of tahoma).

Je kunt niet 'doortikken' als je een foto hebt geopend. Dus op volgende, vorige klikken.

Je gastenboek is ronduit lelijk. De kleuren vloeken enorm met je eigen site. Er zijn ook online gastenboeken te krijgen waarbij de layout wel te wijzigen is.

Je windowtjes in bijvoorbeeld de biografie hebben mijns inziens weinig functie. Je kunt het beter als een lap tekst weergeven met daarbij wat plaatjes en per hoofdstuk een kop.

Je Forum slaat nergens op. Zowiezo gelden de opmerkingen over het gastenboek ook hier. En de onderwerpen gaan op 1 na allemaal niet over het onderwerp van jouw site.

Algemene indruk. Ik vind de site een beetje een schril contrast met het mooie onderwerp.

je bent tenminste wel eerlijk

Proberen mezelf te verdedigen:

De popup is meer om bezoekers te trekken , maar was ik al van plan te verwijderen

De achtergrond van de menuknoppen is exact dezelfde kleur, dus die snap ik niet echt

Lettertype moet inderdaad veranderd

Foto, verder en terug is inderdaad wel een idee

Gastenboek is tijdelijk, heb er net zelf een gemaakt, moet alleen nog afgemaakt

De tabelletjes waren een probeersel, maar wordt dus niet op prijs gesteld

Het forum is een algemeen forum, maar de nadruk zal in de toekomst komen te liggen op Kylie, alleen is dat van later zorg, wil eerst de site klaar hebben

in ieder geval bedankt voor de eerlijke mening, kan ik tenminste wat mee

pi_10219677
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:52 schreef addie het volgende:

[..]

blabla

Ik ben altijd eerlijk

Met een popup meer bezoekers trekken?! Paradoxaal.

Over het verschil in kleur.
Ik heb een beetje met het contrast/brightness/colorbalance gekloot om het wat duidelijker te maken:
Ik zie het op mijn monitor heel duidelijk (ook zonder gekloot).

Die tabelletjes stel ik niet zo op prijs, wie weet stellen anderen hem wel op prijs, een kwestie van smaak. Met een ander lettertype zullen ze er al beter uit zien.

maandag 5 mei 2003 @ 15:00:00 #81
49756 The_Gunman
PSV Eindhoven
pi_10221216
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:33 schreef sop het volgende:

[..]

width="600px" dan, als je het dan toch netjes wilt doen.

En daar wordt die site ook niet beter van

en hoe wordt het volgens jou beter dan als ik dat mag vragen
pi_10221447
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:00 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

Werkt niet beter... is precies hetzelfde...
Voor de breedte van TD's (wat overigens een verouderd iets is in HTML), gebruik je:
- pixels (width="600")
- percentages (width="100%")
- relatieve lengte (width="5*")

Dus het is echt niet nodig/aan te raden om px erachter te zetten, aangezien HTML dat toch niet ziet. CSS daarentegen wel.

whatever!
pi_10221663
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:00 schreef The_Gunman het volgende:

[..]

Van een goeie spell checker wordt die site wellicht beter. Wel minder om te lachen dan.
  maandag 5 mei 2003 @ 15:19:57 #84
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10221797
quote:
Op maandag 5 mei 2003 13:17 schreef The_Gunman het volgende:
Ik had een vraagje hoe zet je site vast?

bedoel je dat als je de resolutie van je scherm wijzigt, dat de site in je browser ook kleiner/groter wordt?

dan moet je de grootte van je frames/tabellen relatief maken. width= "50%" bijvoorbeeld

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_10221944
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:19 schreef iemoe het volgende:

[..]

bedoel je dat als je de resolutie van je scherm wijzigt, dat de site in je browser ook kleiner/groter wordt?

dan moet je de grootte van je frames/tabellen relatief maken. width= "50%" bijvoorbeeld

Volgens mij bedoeld hij dat als je je browser scherm kleiner wordt, zijn 'scherm' niet kleiner wordt en er dus na verloop van inkrimpen scrollbars verschijnen
  maandag 5 mei 2003 @ 16:11:45 #86
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10223354
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:24 schreef sop het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld hij dat als je je browser scherm kleiner wordt, zijn 'scherm' niet kleiner wordt en er dus na verloop van inkrimpen scrollbars verschijnen

volgens mij moet ie effe z'n vraag wat duidelijker formuleren
pi_10223681
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:18 schreef sop het volgende:

[..]

Ik ben altijd eerlijk

Met een popup meer bezoekers trekken?! Paradoxaal.

Over het verschil in kleur.
Ik heb een beetje met het contrast/brightness/colorbalance gekloot om het wat duidelijker te maken: [afbeelding]
Ik zie het op mijn monitor heel duidelijk (ook zonder gekloot).

Die tabelletjes stel ik niet zo op prijs, wie weet stellen anderen hem wel op prijs, een kwestie van smaak. Met een ander lettertype zullen ze er al beter uit zien.

Wat betreft de kleur: vreemd, want ik heb de kleurcode exact overgenomen, maar zal er eens naar kijken
  maandag 5 mei 2003 @ 16:33:04 #88
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10223981
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:23 schreef addie het volgende:

[..]

Wat betreft de kleur: vreemd, want ik heb de kleurcode exact overgenomen, maar zal er eens naar kijken

hier is de kleur ook hetzelfde hoor, maar dan zit ik hier ook wel achter een behoorlijk crappy monitortje..

ik zal thuis weleens kijken.

maar inderdaad, loose the pop-ups!

maandag 5 mei 2003 @ 16:33:07 #89
54659 testbeeld
test 1 2 3
pi_10223983
quote:

[..]

Ik zie ook het kleur verschil. Het is niet veel maar het valt wel op.
Doet ie het, of doet ie het niet
  maandag 5 mei 2003 @ 17:22:15 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_10225403
quote:
Je hebt ze daarna alleen wel als JPG opgeslagen. En JPG is vooral in dit soort gevallen niet 100% zuiver qua kleurtjes. Sla ze in het vervolg op als GIF. Zijn ze ook nog eens veel kleiner.
Ik ga naar huis.
pi_10227035
quote:
Op maandag 5 mei 2003 17:22 schreef nietzman het volgende:

[..]

Je hebt ze daarna alleen wel als JPG opgeslagen. En JPG is vooral in dit soort gevallen niet 100% zuiver qua kleurtjes. Sla ze in het vervolg op als GIF. Zijn ze ook nog eens veel kleiner.

Had het in de gaten ja, thuis valt het verschil me nu ook wel op, zal ermee aan de slag gaan, en de pop-up gaat er binnenkort vanaf, want dan gaat het hele zootje naar een andere server toe en gaat het puur en alleen draaien op www.minogue.nl, waar het nu ook al wel op draait, maar dan helemaal.

Wat vinden jullie trouwens verder van de site, qua opzet en vormgeving (of ben ik dan gevaarlijke vragen aan het stellen ?)

Alvast bedankt

pi_10228613
Ik heb pas geleden zo'n domein aangevraagd bij Digitalus, en heb net me site overgezet. En ik moet zeggen dat ze voor die prijs (1,50 per maand) best wel goede snelheid geven! En dat om spitsuur.
Tot nu toe nog tevreden... en in 3 dagen allemaal geregeld!

http://www.fransepans.nl

maandag 5 mei 2003 @ 20:15:09 #93
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_10229315
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:44 schreef addie het volgende:

[..]

Had het in de gaten ja, thuis valt het verschil me nu ook wel op, zal ermee aan de slag gaan, en de pop-up gaat er binnenkort vanaf, want dan gaat het hele zootje naar een andere server toe en gaat het puur en alleen draaien op www.minogue.nl, waar het nu ook al wel op draait, maar dan helemaal.

Wat vinden jullie trouwens verder van de site, qua opzet en vormgeving (of ben ik dan gevaarlijke vragen aan het stellen ?)

Alvast bedankt

ik kom er niet op met Opera 7.10

komt volgens mij door die pop-up

pi_10229722
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:15 schreef iemoe het volgende:

[..]

ik kom er niet op met Opera 7.10

komt volgens mij door die pop-up

moet je ff 2 dagen wachten, dan is ie waarschijnlijk weg
pi_10230036
http://www.mrs-robinson.tk t'is simpel
Hoe kan ik het wat aantrekkelijker maken??
  maandag 5 mei 2003 @ 20:45:46 #96
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_10230230
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:39 schreef jurjen5 het volgende:
http://www.mrs-robinson.tk t'is simpel
Hoe kan ik het wat aantrekkelijker maken??
Doet-het-niet.

Plaats de gewone url eens, die irritante, brakke, nooit werkende rommel van .tk komt me de strot uit.

Ik ga naar huis.
pi_10230842
quote:
Op maandag 5 mei 2003 20:45 schreef nietzman het volgende:

[..]

Doet-het-niet.

Plaats de gewone url eens, die irritante, brakke, nooit werkende rommel van .tk komt me de strot uit.

http://www.home.zonnet.nl/thijs_de_vries
[b][url=http://forum.bimeiden.net/viewtopic.php/294/15]Mooie meiden uit eigen bodem[/url] (nieuw) [url=http://forum.bimeiden.net/viewtopic.php/60/120]Lekker wijf geeft zich bloot.[/b][/url]
pi_10234336
Heb ff naar aanleiding van de reacties hier een nieuwe lay-out gemaakt, let ff niet op de linkjes en klik vooral nog niet op het plaatje bovenin, opent in verkeerde frame , maar wat is jullie algemene indruk van de voorpagina???

Alvast bedankt!

pi_10238581
quote:
Op maandag 5 mei 2003 23:07 schreef addie het volgende:
Heb ff naar aanleiding van de reacties hier een nieuwe lay-out gemaakt, let ff niet op de linkjes en klik vooral nog niet op het plaatje bovenin, opent in verkeerde frame , maar wat is jullie algemene indruk van de voorpagina???

Alvast bedankt!

Grote plaatje van mevrouw minogue met jas heeft een andere achtergrondkleur dan de pagina. Sorry.
pi_10239639
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 07:59 schreef sop het volgende:

[..]

Grote plaatje van mevrouw minogue met jas heeft een andere achtergrondkleur dan de pagina. Sorry.

snap er echt niks meer van, kleurcode is exact hetzelfde, zal de achtergrond van het plaatje thuis wel transparant maken, hopen dat het werkt

maar verder de indruk???

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')