weet iemand hier voor een oplossing?
[Dit bericht is gewijzigd door The_Gunman op 05-05-2003 13:29]
quote:Gewoon in de tabel width="600" zetten
Op maandag 5 mei 2003 13:17 schreef The_Gunman het volgende:
Ik had een vraagje hoe zet je site vast? zie screenshotwant als ik mijn pagina kleiner maakt dan gaat mijn site ook inkrimpen
en blijf hij niet meer het voormaat wat ik zo willen behouden.weet iemand hier voor een oplossing?
quote:width="600px" dan, als je het dan toch netjes wilt doen.
Op maandag 5 mei 2003 13:19 schreef Da_Koen het volgende:[..]
Gewoon in de tabel width="600" zetten
En daar wordt die site ook niet beter van
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:56 schreef sop het volgende:
Turismo negeer ik.Kylie Minogue:
Ik krijg een popup. Dat is echt niet meer nodig hoor. Zeker niet omdat je volgens mij alleem maar HTML pagina's gebruikt.
De achtergrond in je menuknoppen is een andere kleur dan de rode balk waar ze instaan. Niet netjes.
Je lettertype leest niet fijn: kies voor een schreefloos lettertype (bijvoorbeeld verdana of tahoma).
Je kunt niet 'doortikken' als je een foto hebt geopend. Dus op volgende, vorige klikken.
Je gastenboek is ronduit lelijk. De kleuren vloeken enorm met je eigen site. Er zijn ook online gastenboeken te krijgen waarbij de layout wel te wijzigen is.
Je windowtjes in bijvoorbeeld de biografie hebben mijns inziens weinig functie. Je kunt het beter als een lap tekst weergeven met daarbij wat plaatjes en per hoofdstuk een kop.
Je Forum slaat nergens op. Zowiezo gelden de opmerkingen over het gastenboek ook hier. En de onderwerpen gaan op 1 na allemaal niet over het onderwerp van jouw site.
Algemene indruk. Ik vind de site een beetje een schril contrast met het mooie onderwerp.
Proberen mezelf te verdedigen:
De popup is meer om bezoekers te trekken , maar was ik al van plan te verwijderen
De achtergrond van de menuknoppen is exact dezelfde kleur, dus die snap ik niet echt
Lettertype moet inderdaad veranderd
Foto, verder en terug is inderdaad wel een idee
Gastenboek is tijdelijk, heb er net zelf een gemaakt, moet alleen nog afgemaakt
De tabelletjes waren een probeersel, maar wordt dus niet op prijs gesteld
Het forum is een algemeen forum, maar de nadruk zal in de toekomst komen te liggen op Kylie, alleen is dat van later zorg, wil eerst de site klaar hebben
in ieder geval bedankt voor de eerlijke mening, kan ik tenminste wat mee
quote:Ik ben altijd eerlijk
Op maandag 5 mei 2003 13:52 schreef addie het volgende:[..]
blabla
Met een popup meer bezoekers trekken?! Paradoxaal.
Over het verschil in kleur.
Ik heb een beetje met het contrast/brightness/colorbalance gekloot om het wat duidelijker te maken:
Ik zie het op mijn monitor heel duidelijk (ook zonder gekloot).
Die tabelletjes stel ik niet zo op prijs, wie weet stellen anderen hem wel op prijs, een kwestie van smaak. Met een ander lettertype zullen ze er al beter uit zien.
quote:en hoe wordt het volgens jou beter dan als ik dat mag vragen
Op maandag 5 mei 2003 13:33 schreef sop het volgende:[..]
width="600px" dan, als je het dan toch netjes wilt doen.
En daar wordt die site ook niet beter van
quote:Werkt niet beter... is precies hetzelfde...
Op maandag 5 mei 2003 15:00 schreef The_Gunman het volgende:[..]
en hoe wordt het volgens jou beter dan als ik dat mag vragen
Dus het is echt niet nodig/aan te raden om px erachter te zetten, aangezien HTML dat toch niet ziet. CSS daarentegen wel.
quote:Van een goeie spell checker wordt die site wellicht beter. Wel minder om te lachen dan.
Op maandag 5 mei 2003 15:00 schreef The_Gunman het volgende:[..]
en hoe wordt het volgens jou beter dan als ik dat mag vragen
quote:bedoel je dat als je de resolutie van je scherm wijzigt, dat de site in je browser ook kleiner/groter wordt?
Op maandag 5 mei 2003 13:17 schreef The_Gunman het volgende:
Ik had een vraagje hoe zet je site vast?
want als ik mijn pagina kleiner maakt dan gaat mijn site ook inkrimpen
en blijf hij niet meer het voormaat wat ik zo willen behouden.weet iemand hier voor een oplossing?
dan moet je de grootte van je frames/tabellen relatief maken. width= "50%" bijvoorbeeld
quote:Volgens mij bedoeld hij dat als je je browser scherm kleiner wordt, zijn 'scherm' niet kleiner wordt en er dus na verloop van inkrimpen scrollbars verschijnen
Op maandag 5 mei 2003 15:19 schreef iemoe het volgende:[..]
bedoel je dat als je de resolutie van je scherm wijzigt, dat de site in je browser ook kleiner/groter wordt?
dan moet je de grootte van je frames/tabellen relatief maken. width= "50%" bijvoorbeeld
quote:volgens mij moet ie effe z'n vraag wat duidelijker formuleren
Op maandag 5 mei 2003 15:24 schreef sop het volgende:[..]
Volgens mij bedoeld hij dat als je je browser scherm kleiner wordt, zijn 'scherm' niet kleiner wordt en er dus na verloop van inkrimpen scrollbars verschijnen
quote:Wat betreft de kleur: vreemd, want ik heb de kleurcode exact overgenomen, maar zal er eens naar kijken
Op maandag 5 mei 2003 14:18 schreef sop het volgende:[..]
Ik ben altijd eerlijk
Met een popup meer bezoekers trekken?! Paradoxaal.
Over het verschil in kleur.
Ik heb een beetje met het contrast/brightness/colorbalance gekloot om het wat duidelijker te maken: [afbeelding]
Ik zie het op mijn monitor heel duidelijk (ook zonder gekloot).Die tabelletjes stel ik niet zo op prijs, wie weet stellen anderen hem wel op prijs, een kwestie van smaak. Met een ander lettertype zullen ze er al beter uit zien.
quote:hier is de kleur ook hetzelfde hoor, maar dan zit ik hier ook wel achter een behoorlijk crappy monitortje..
Op maandag 5 mei 2003 16:23 schreef addie het volgende:[..]
Wat betreft de kleur: vreemd, want ik heb de kleurcode exact overgenomen, maar zal er eens naar kijken
ik zal thuis weleens kijken.
maar inderdaad, loose the pop-ups!
quote:Ik zie ook het kleur verschil. Het is niet veel maar het valt wel op.
Op maandag 5 mei 2003 16:23 schreef addie het volgende:[..]
Wat betreft de kleur: vreemd, want ik heb de kleurcode exact overgenomen, maar zal er eens naar kijken
quote:Je hebt ze daarna alleen wel als JPG opgeslagen. En JPG is vooral in dit soort gevallen niet 100% zuiver qua kleurtjes. Sla ze in het vervolg op als GIF. Zijn ze ook nog eens veel kleiner.
Op maandag 5 mei 2003 16:23 schreef addie het volgende:
quote:Had het in de gaten ja, thuis valt het verschil me nu ook wel op, zal ermee aan de slag gaan, en de pop-up gaat er binnenkort vanaf, want dan gaat het hele zootje naar een andere server toe en gaat het puur en alleen draaien op www.minogue.nl, waar het nu ook al wel op draait, maar dan helemaal.
Op maandag 5 mei 2003 17:22 schreef nietzman het volgende:[..]
Je hebt ze daarna alleen wel als JPG opgeslagen. En JPG is vooral in dit soort gevallen niet 100% zuiver qua kleurtjes. Sla ze in het vervolg op als GIF. Zijn ze ook nog eens veel kleiner.
Wat vinden jullie trouwens verder van de site, qua opzet en vormgeving (of ben ik dan gevaarlijke vragen aan het stellen ?)
Alvast bedankt
quote:ik kom er niet op met Opera 7.10
Op maandag 5 mei 2003 18:44 schreef addie het volgende:[..]
Had het in de gaten ja, thuis valt het verschil me nu ook wel op, zal ermee aan de slag gaan, en de pop-up gaat er binnenkort vanaf, want dan gaat het hele zootje naar een andere server toe en gaat het puur en alleen draaien op www.minogue.nl, waar het nu ook al wel op draait, maar dan helemaal.
Wat vinden jullie trouwens verder van de site, qua opzet en vormgeving (of ben ik dan gevaarlijke vragen aan het stellen
?)
Alvast bedankt
komt volgens mij door die pop-up
quote:moet je ff 2 dagen wachten, dan is ie waarschijnlijk weg
Op maandag 5 mei 2003 20:15 schreef iemoe het volgende:[..]
ik kom er niet op met Opera 7.10
komt volgens mij door die pop-up
quote:Doet-het-niet.
Op maandag 5 mei 2003 20:39 schreef jurjen5 het volgende:
http://www.mrs-robinson.tk t'is simpel
Hoe kan ik het wat aantrekkelijker maken??
Plaats de gewone url eens, die irritante, brakke, nooit werkende rommel van .tk komt me de strot uit.
quote:http://www.home.zonnet.nl/thijs_de_vries
Op maandag 5 mei 2003 20:45 schreef nietzman het volgende:[..]
Doet-het-niet.
Plaats de gewone url eens, die irritante, brakke, nooit werkende rommel van .tk komt me de strot uit.
Alvast bedankt!
quote:Grote plaatje van mevrouw minogue met jas heeft een andere achtergrondkleur dan de pagina. Sorry.
Op maandag 5 mei 2003 23:07 schreef addie het volgende:
Heb ff naar aanleiding van de reacties hier een nieuwe lay-out gemaakt, let ff niet op de linkjes en klik vooral nog niet op het plaatje bovenin, opent in verkeerde frame, maar wat is jullie algemene indruk van de voorpagina???
Alvast bedankt!
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 07:59 schreef sop het volgende:[..]
Grote plaatje van mevrouw minogue met jas heeft een andere achtergrondkleur dan de pagina. Sorry.
maar verder de indruk???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |