quote:Hier wil ik toch even op inhaken, als het mag
Op zaterdag 17 mei 2003 03:59 schreef Michaellimo het volgende:
Dan nog ff waarom ik geen reactie op andere sites heb gegeven, ik heb de kennis niet in huis om er daadwerkelijk een onderbouwde reactie op te geven natuurlijk zie ik ook wel dat die plaatjes van die wielrensite niet echt geweldig zijn maar ik zou bijv. niet kunnen vertellen hoe dat beter kan vandaar dat ik mij niet waag aan reacties,
Dan nog wat opmerkingen betreft je site, als aanvulling op de reactie van El Tino.
Het is makkelijker als je teksten met "-zie brief van..-" klikbaar maakt naar de desbetreffende pagina. Je kan de hele pagina ook indelen met een bovenframe waar alle links naar de brieven staan. Of, als je frames liever uitsluit, maak hetzelfde rijtje links onderin de pagina. Als je -als lezer- dan helemaal bent uitgelezen klik je makkelijk naar de volgende brief.
quote:Als jij het zo goed kan maak jij dan mijn website?
Op donderdag 15 mei 2003 15:00 schreef djkoelkast het volgende:[..]
sorry maar verschrikkelijk (achterhaald)
gebruik nooit frameborders en haal die foute achtergronden weg!!! verschrikkelijk!!!!!!!!
Ik had die borders weggehaald maar dan ziet het er nog erger uit
quote:Je moet de commentaren van bosgeval niet te serieus nemen. Hij heeft op iedereen kritiek terwijl hij zelf een site heeft die je in 2 minuten met je ogen dicht in frontpage in elkaar zet.
Hier wil ik toch even op inhaken, als het mag
Iedereen ziet wanneer een site er goed/leuk/mooi/.. uitziet. El Tino heeft er misschien een professionele zciht op, maar ook jouw mening kan van belang zijn. Je klikt toch ook op de link en hebt er een mening over. Jij ziet vast wel iets wat iemand anders niet opvalt.
Dus, en dat geldt ook voor anderen, gewoon je mening geven. Niet al te zouteloos, flamend, vijandig natuurlijkDan nog wat opmerkingen betreft je site, als aanvulling op de reactie van El Tino.
Het is makkelijker als je teksten met "-zie brief van..-" klikbaar maakt naar de desbetreffende pagina. Je kan de hele pagina ook indelen met een bovenframe waar alle links naar de brieven staan. Of, als je frames liever uitsluit, maak hetzelfde rijtje links onderin de pagina. Als je -als lezer- dan helemaal bent uitgelezen klik je makkelijk naar de volgende brief.
quote:Ik wil het je wel eens zien doen, meneer de PHP-Nuker
Op zaterdag 17 mei 2003 21:15 schreef UltraBrain het volgende:[..]
Je moet de commentaren van bosgeval niet te serieus nemen. Hij heeft op iedereen kritiek terwijl hij zelf een site heeft die je in 2 minuten met je ogen dicht in frontpage in elkaar zet.
quote:Om je even bij te springen, de redirecter naar http://www.fransepans.nl/ (http://www.xs4all.nl/~fransie/) heeft ook een zeer boeiende source:
Op zaterdag 17 mei 2003 23:29 schreef bosmeneer het volgende:
Ik wil het je wel eens zien doen, meneer de PHP-Nuker
code:Niet mensen hypocriet noemen door te zeggen dat ze 2-minuten-in-frontpage-met-de-ogen-dicht site's hebben, terwijl je het zelf ook hebt.<meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
<meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document">
<title>New Page 1</title>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |