quote:Ligt er aan..
heeel stom mischien, maar is die SP echt zooveel beter als de gewone advanced.. hier in rosmalen bij de Bart Smit kost een gewone advanced nu 69,95 (actieprijs, weet niet of dat overal is bij de Bart Smit)
Hij is kleiner, heeft een backlight, een interne Lithium-Ion accu (geen geheugen ontwikkeling als je 'em halverwege oplaad) en ziet er erg wijz uit..
't is overwegen, ga je voor gemak, design en ingebouwde backlight.., betaal iets meer (heb ik ook gedaan)
quote:Wat is geheugen ontwikkeling?
Op vrijdag 9 mei 2003 18:56 schreef Wunk het volgende:[..]
(geen geheugen ontwikkeling als je 'em halverwege oplaad)
quote:Iets dat jij zo te zien niet hebt
Op zaterdag 10 mei 2003 12:42 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Wat is geheugen ontwikkeling?
Nee, het zit zo. Als je bij gewone oplaadbare batterijen ze niet eerst helemaal leeg maakt voor je gaat opladen, dan onthoud de batterij vanzelf van waar ie moet opladen. Doe je dat dus heel erg vaak, zonder 'm eerst helemaal leeg te maken, dan wordt de levensduur van je batterij steeds korter. Bij GBA SP kan je dus opladen wanneer je maar wilt, hij hoeft niet eerst helemaal leeg. Net zoals bij een GSM dus.
Overigens zijn er ook oplaadbare batterijen zonder 'geheugen'. Bijv. GP batterijen. Dus zo speciaal is het nu ook weer niet.
quote:fuckie duckie! Bust a move kan ik niets over zeggen maar gezien de history van de game zal het wel dik in orde zijn, Metroid is 100% onzettend KWIJLEN! Erg strakke game!
Op zaterdag 10 mei 2003 23:54 schreef Strolie75 het volgende:
Wat lag vanmorgen in de brievenbus? Metroid Fusion en Super Bust-a-Move. Samen voor $25 dollar gekocht.
quote:Waar?
Wat lag vanmorgen in de brievenbus? Metroid Fusion en Super Bust-a-Move. Samen voor $25 dollar gekocht.
quote:Mijn gok is Ebay.
Op zondag 11 mei 2003 02:28 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
Waar?
Gister aangeschaft, GBA SP met Mario Kart erbij ![]()
Ben 3 !! weken bezig geweest voor ik um had, totaal uitverkocht overal!!
quote:Dan doe je het ook niet snel
[b]Op zondag 11 mei 2003 02:50 schreef thaduck het volgende
Ben 3 !! weken bezig geweest voor ik um had, totaal uitverkocht overal!!
Ben benieuwd wanneer Payback nou eens op de GBA komt...wachten duurt lang..
quote:Heb Utrecht en Tilburg afgezocht. Uiteindelijk in Vianen bij de expert de laatste gehaald. Nu nog een link-kabel GBA-SP <-> GC halen maar ben ik zaterdag nog hele dag naar opzoek geweest en echt alle winkels die ik kon bedenken afgegaan.
Op zondag 11 mei 2003 22:32 schreef JK het volgende:[..]
Dan doe je het ook niet snel
Mij lukte het nog op de dag dat ik besloot een GBA SP te kopen. Maar moet wel zeggen, hij was niet in Utrecht te krijgen.
Super Mario Kart = cool
Mario Kart rulled de pan uit! Kmoet hem alleen nog hebben voor de SNES en N64
quote:ja, in de winkel.
Op maandag 12 mei 2003 14:14 schreef Yaruntje het volgende:
Weet iemand nog ergens in NL waar de GBA SP te koop is?? het liefst in omgeving amersfoort maar dat maakt op zich niet uit, ik namelijk geen zin om 2 weken te wachten ..
quote:als metroid fusion je bevalt raad ik je echt aan hierna Ninja Cop aan te schaffen (in EU al te krijgen, in US later als Ninja Five-O). Vind ik persoonlijk nog beter dan Metroid.
quote:Ik las van de week op IGN dat er een tweede Metroid-game in de maak is op de GBA
Op zondag 11 mei 2003 01:03 schreef Zooi het volgende:[..]
fuckie duckie! Bust a move kan ik niets over zeggen maar gezien de history van de game zal het wel dik in orde zijn, Metroid is 100% onzettend KWIJLEN! Erg strakke game!
quote:Oh, nu weet ik waarom ik het niet meer kon terugvinden: ze hebben alle E3-artikelen achter de Insider (dat wil ik ook!
Op maandag 12 mei 2003 16:56 schreef SmashBro het volgende:
Ik kan het artikel (was iets over de E3) alleen nu niet meer terugvinden.
quote:Metroid Zero Mission oid
Op maandag 12 mei 2003 16:56 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik las van de week op IGN dat er een tweede Metroid-game in de maak is op de GBA
(een nieuwe overigens net als Fusion, geen port van Super Metroid). Ik kan het artikel (was iets over de E3) alleen nu niet meer terugvinden. Weet iemand er misschien wat meer van?
[Dit bericht is gewijzigd door err op 12-05-2003 18:18]
ff mn eerste post! Ik heb namelijk een vraagie over de SP... zelf heb ik redelijk grote knuisten (grote handen dus
) en nu vraag ik me af hoe de ergonomie van de SP is... ik heb dr wel al heel ff mee gespeeld maar nog niet lang genoeg om dr voor mezelf een goed oordeel over te kunnen vellen...
Ik vraag dit namelijk omdat ik de oudere GBA wel lekker in de hand vond liggen maar dat na een tijdje de knoppen aan de bovenkant me toch flink pijn gingen doen (kramp in me vingers)...
Heeft iemand hier ook last van gehad bij de GBA? en vind die persoon de SP een verbetering? zijn er sowieso mensen die last krijgen van de SP wanneer ze lange speel-sessies hebben? En wat vinden de "grote-handen-mensen" van de SP?
quote:Ik heb vrij grote handen, maar kan zonder problemen een uurtje of twee spelen met de SP. Het enige waar ik een beetje last van krijg is een slapende pink, maar dan doe je even wat rek-en-strek oefeningen en ik kan er weer even tegenaan. Ik ben er ook achter gekomen dat je de L en R knoppen het beste met het begin van je vinger (bij het eerste kootje ongeveer) kan bedienen, ipv met je vingertoppen. Die houding is namelijk veel natuurlijker.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef Spekberg het volgende:
Hello allemaal,ff mn eerste post! Ik heb namelijk een vraagie over de SP... zelf heb ik redelijk grote knuisten (grote handen dus
) en nu vraag ik me af hoe de ergonomie van de SP is... ik heb dr wel al heel ff mee gespeeld maar nog niet lang genoeg om dr voor mezelf een goed oordeel over te kunnen vellen...
Ik vraag dit namelijk omdat ik de oudere GBA wel lekker in de hand vond liggen maar dat na een tijdje de knoppen aan de bovenkant me toch flink pijn gingen doen (kramp in me vingers)...
Heeft iemand hier ook last van gehad bij de GBA? en vind die persoon de SP een verbetering? zijn er sowieso mensen die last krijgen van de SP wanneer ze lange speel-sessies hebben? En wat vinden de "grote-handen-mensen" van de SP?
Een hele dag SP-en lijkt me echter niet echt prettig, maar ik denk ook niet dat het apparaatje daar voor bedoeld is, dan kan je beter een console kopen...
quote:ik krijg last van blauwe deuken in mn hanpalm, onderaan de duimen zeg maar, omdat die hoekjes van de SP daarin drukken...maar verder zijn de schouderbuttons veel beter te bedienen dan bij de oude gba vind ik. Geen last van kramp.
Op dinsdag 13 mei 2003 10:57 schreef Spekberg het volgende:
Hello allemaal,ff mn eerste post! Ik heb namelijk een vraagie over de SP... zelf heb ik redelijk grote knuisten (grote handen dus
Ik wil gewoon niet dat na elk half uurtje verplicht stoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |