quote:ze zijn gewoon bang voor blesures onder de keepers ... net als afgelopen jaar
Op maandag 5 mei 2003 14:51 schreef keeper het volgende:
Naja, als Mido niet wilt, dan mag hij weg. Je speelt graag bij Ajax, of niet.
En het nut van Wapenaar ontgaat me een beetje. Ik vind Wapenaar een goede doelman, maar we hebben Lobont nu al. Beetje verspilling lijkt mij.

Litmanen zei vandaag in het Parool het volgende over de de onderhandelingen met Ajax: "Ik ben voetballer en voor mijn contracten heb ik een manager. Ik vertrouw hem. Hij weet precies hoe mijn contract in elkaar zit en hij moet nog met Ajax spreken." Harry Kampmann, de zaakwaarnemer van Litmanen, zegt dat er alleen nog wat kleine dingen moeten worden geregeld en hij weet dan ook zeker dat Litmanen zijn contract zal verlengen: "Ik verwacht dat alles in de loop van deze week rondkomt. Jari zal dan ook een handtekening zetten."
Volgens financieel directeur van Ajax Jeroen Slop klopt het dat Litmanen nog geen handtekening heeft gezet, maar toch vindt hij de opmerking van Litmanen opmerkelijk. Slop zegt dat er geen onenigheid kan bestaan over de financiële condities en voorwaarden van het contract: "De financiële kant van de zaak stond vast, dus dat is geen punt van onderhandelen meer. Het enige dat niet vaststond, is de vergoeding die de zaakwaarnemer voor zijn werkzaamheden van Ajax verlangt. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat een verlenging van het contract in de weg staat."

quote:Wapenaar is best een goede keeper maar ik hoef die Utrechter niet in een AJAX-shirt te zien. Laat hem lekker op tieven naar Italie of Duitsland
Op maandag 5 mei 2003 16:10 schreef kreischer2000 het volgende:
Litmanen blijf gewoon punt uit.En ook ik zie het nu van Wapenaar niet.

quote:Mooi zo
Ajax
Amsterdam, 5 mei 2003
Maarten Stekelenburg maakt vanavond zijn rentree op het voetbalveld. De doelman zal in de basis staan bij Jong Ajax dat het in Breda opneemt tegen Jong NAC.
Eindelijk maakt Stekelenburg zijn come-back op het veld. Eind december werd er, na aanhoudende pijn aan de pols, een scan van het gewricht gemaakt. De blessure bleek geen lichte kneuzing, zoals werd verondersteld, maar op de foto was een scheur in het bot van de pols waarneembaar. De doelman zou twee maanden zijn uitgeschakeld, maar dat werd langer.
De doelman miste het trainingskamp in Portugal en Egypte, maar traint sinds enige tijd volledig met de groep mee. Alleen het vallen op de hand leverde tot enkele weken terug nog lichte klachten op, maar die zijn nu ook verdwenen. In de periode dat Stekelenburg was uitgeschakeld, liet hij op het trainingsveld zien dat hij behalve keepen, ook redelijk voetballen kan. Met strakke voorzetten en fraaie - doeltreffende - acties als spits hield hij zijn spelpeil op niveau.De laatste wedstrijd waarin Stekelenburg in actie kwam, was Ajax-PSV op 15 december 2002.
Selectie Jong Ajax: 1. Stekelenburg, 2. Mofokeng, 3. Promes, 4. Vermaelen, 5. Valencia, 6. Mendes, 7. Tiberkanine, 8. Kujala, 9. Cameron, 10.Krohn Dehli, 11.Akachar.
Wissels: 12. Zwinkels, 14. Maduro, 15. Rustenberg, 16. Muller van Moppes, 17. Lindgren.

Volgend jaar zou wel eens het jaar van Daniël de Ridder kunnen worden qua doorbraken.

En het bericht dat Newcastle interesse heeft in Mido......
Overigens opvallend wat ik gister hoorde in Voetbal Insite... Volgens Johan D. zei Koeman destijds "Mido of ik eruit" . Interessante uitspraak toch?

De ploeg van Arsène Wenger zoekt een speler die de centrale middenvelder Patrick Vieira kan ondersteunen. Hierbij worden in de wandelgangen van het stadion van Arsenal al de namen van AS Roma's Antonio Cassano en Ajax's Steven Pienaar genoemd, die beide dit seizoen in de Champions League indruk maakten op Highbury. De Italiaan moet rond de ¤ 30 miljoen gaat kosten en heeft nog een contract tot medio 2006 bij de Romeinse club. AS Roma voorzitter Franco Sensi zou dit contract graag openbreken en verlengen tot medio 2009, maar de onderhandelingen zijn nog altijd aan de gang. De prijs die voor Pienaar zou moeten worden betaald is nog onduidelijk.
Arsenal weet ook al hoe het geld bij elkaar moet verzamelen. De Londense club is bereid om eventueel Robert Pires, Dennis Bergkamp, Nwanko Kanu en/of Freddy Ljungberg te laten gaan. Voor Pires is er al veel belangstelling, onder meer van AC Milan en Valencia.
Ik zou het echt veels te vroeg vinden voor Pienaar om naar Arsenal te gaan of sowieso te vertrekken bij Ajax.

quote:Heb ik ook gehoord, maar schijnbaar heeft hiddink regelmatig contact met Stam en zegt Hiddink het tegenovergestelde... Tsja...
Op dinsdag 6 mei 2003 10:35 schreef aldostuta het volgende:
Gisteren hoorde ik in Voetbal Insite dat als Stam naar een Nederlandse club vertrekt, het Ajax zal wezen ipv. PSV.

quote:Tsja, het verbaasde mij ook ten zeerste. Al zou ik er niets op tegen hebben om Stam in een Ajax shirt te zien
Op dinsdag 6 mei 2003 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heb ik ook gehoord, maar schijnbaar heeft hiddink regelmatig contact met Stam en zegt Hiddink het tegenovergestelde... Tsja...

quote:Ik kan me wel voorstellen waarom Stam AJAX verkiest boven PSV...... CL
Op dinsdag 6 mei 2003 10:37 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Heb ik ook gehoord, maar schijnbaar heeft hiddink regelmatig contact met Stam en zegt Hiddink het tegenovergestelde... Tsja...

Zowieso heeft Ajax toch geen geld problemen? Waarom zouden ze dan in godsnaam ook maar iemand verkopen? Je weet ook dat de meeste spelers alleen maar meer waard worden komende jaren. 
Nee ik denk niet dat er veel verandering in de selectie komt. Ja behalve Mido, Witschge weg en een nieuwe spits ws.

quote:Hmmmm ik hoop met je mee dat de selectie intakt blijft... En ik zou maar wat graag er 1 topverdediger en 1 topspits erbij hebben... Dan wil ik wel zien waar het schip strandt volgend jaar
Op dinsdag 6 mei 2003 12:29 schreef DaMayan het volgende:
Tis toch wel gunstig voor Ajax dat niemand genoeg geld heeft om Ajax weer leeg te kopen. Want wat moet je dan?? Weer nieuwe talenten halen uit vage landen zeker?Zowieso heeft Ajax toch geen geld problemen? Waarom zouden ze dan in godsnaam ook maar iemand verkopen? Je weet ook dat de meeste spelers alleen maar meer waard worden komende jaren.
Nee ik denk niet dat er veel verandering in de selectie komt. Ja behalve Mido, Witschge weg en een nieuwe spits ws.

quote:Ik heb het net in het verlanglijstjes topic gepost maar weet je wat echt het ultieme aankoop zou zijn:
Op dinsdag 6 mei 2003 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Hmmmm ik hoop met je mee dat de selectie intakt blijft... En ik zou maar wat graag er 1 topverdediger en 1 topspits erbij hebben... Dan wil ik wel zien waar het schip strandt volgend jaar
Rooney!
HET supertalent van Engeland. Maargoed ik weet ook wel dat dat zo goed als onmogelijk is..  

quote:Speelt Ajax CL dan?
Op dinsdag 6 mei 2003 10:38 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik kan me wel voorstellen waarom Stam AJAX verkiest boven PSV...... CL

quote:Ja
Op dinsdag 6 mei 2003 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Speelt Ajax CL dan?

en als je puur naar het spelersmateriaal kijkt heeft Ajax ook de meeste kwaliteit om weer ver te komen  

quote:Komend seizoen speelt AJAX CL.
Op dinsdag 6 mei 2003 12:47 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Speelt Ajax CL dan?
Ik ga ervan uit dat PSV wint in de kuip  

quote:Ja idd v/d Gun vind ik ook zeker goed. Snapte al niet helemaal waarom hij naar willem 2 werd gestuurd.
Op dinsdag 6 mei 2003 13:32 schreef Ko_9 het volgende:
Ik hoop inderdaad erg dat de huidige selectie zo blijft.
Er moet waarschijnlijk alleen een goeie vervanger voor Chivu komen (die is niet te behouden vrees ik)
En misschien een spits erbij...
Maar zijn we hier allemaal vergeten dat v/d Gun weer terugkomt ofzo?
Die heeft in zn eerste jaar in het 1e van Ajax toch ook geen verkeerde indruk gemaakt

quote:Enigste wat ik zo kan verzinnen is dat hij aan Willem II werd uitgeleend om weer lekker wedstijdritme op te doen na zijn lange blessure. En kennerlijk was er dit seizoen daarvoor geen plek bij Ajax...
Op dinsdag 6 mei 2003 13:38 schreef DaMayan het volgende:[..]
Ja idd v/d Gun vind ik ook zeker goed. Snapte al niet helemaal waarom hij naar willem 2 werd gestuurd.
Maar omdat hij al een hele tijd niet in deze selectie heeft gespeeld is het moeilijk te voorspellen hoe dat gaat uitpakken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |