abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2003 @ 21:06:01 #176
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10202893
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:03 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Voor de duidelijkheid, ik heb het niet geschreven. Maar wat zou ik graag willen dat'ie terug kwam.

Schrijf dat dan gewoon. Dit vond ik echt een heel triest verhaaltje. Maar wat moet AJAX nou met Bergkamp? Die tijd is geweest.
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_10203039
ik hoop nog altijd op een terugkeer van óf finidi óf kanu óf gewoon arveladze
  zondag 4 mei 2003 @ 21:11:01 #178
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10203062
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:10 schreef Olmo het volgende:
ik hoop nog altijd op een terugkeer van óf finidi óf kanu óf gewoon arveladze
Finidi is denk ik ook passé ... Arveladze zou opzich wel leuk zijn.
er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
pi_10203083
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:11 schreef amnesiac het volgende:

[..]

ja ze zijn allemaal wel passé denk ik, maja ik vond het zulke mooie spelers
pi_10203094
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:11 schreef amnesiac het volgende:

[..]

Hoeft van mij niet.. Nooit zo'n geweldige speler gevonden.. Finidi hoeft ook niet, en Kanu zie ik niet gauw gebeuren... Liever bergkamp dan of kluivert
pi_10203127
ja kluivert moet gewoon terug, de beste spits van de wereld terug bij ajax wat een speler werkelijk waar
pi_10203245
KOM JONGENS WE GAAN NOG FF WEGKWIJNEN BIJ HET VERLEDEN
*oops*

24-05-1995 FINALE CL
Ajax AC Milan 1 0

Sar van der Edwin, Reizger Michael, Blind Danny, Boer de Frank, Rijkaard Frank, Seedorf Clarence, Litmanen Jari, Davids Edgar, Finidi George, Boer de Ronald, Overmars Marc

: Kluivert Patrick (84)

[Dit bericht is gewijzigd door Olmo op 04-05-2003 21:17]

zondag 4 mei 2003 @ 21:17:11 #183
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_10203250
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:06 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Schrijf dat dan gewoon. Dit vond ik echt een heel triest verhaaltje. Maar wat moet AJAX nou met Bergkamp? Die tijd is geweest.

Wat is er mis met Bergkamp?
pi_10210950
Ajax zou mondeling een aanbod hebben gedaan bij de zaakwaarnemer van Harald Wapenaar. Dat meldt althans de teletekst van Utrecht TV. Wapenaar, die al enkele weken wachtte op een bod van Ajax, zou een contract voor twee jaar kunnen tekenen in Amsterdam. Vorige week sprak de doelman van Utrecht nog zijn verwondering uit dat Ajax niets meer van zich liet horen.
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 5 mei 2003 @ 11:00:57 #185
53783 NOORD-414
NORD KAOS
pi_10213305
Richard Witschge NIET naar ADO!

De toekomst van Richard Witschge ligt volgens Rinus Israel niet bij promovendus ADO Den Haag. In het RTL-programma Sunday United reageerde Rinus Israel, samen met Lex Scoenmaker trainer van ADO Den Haag, laconiek op de berichten dat publiekslieveling Richard Witschge volgend seizoen voor de club uit de Hofstad uit zou komen. De Amsterdamse trainer ontkende dat Witschge een overstap naar ADO Den Haag zou maken.

Zlatan onderhandelt komende week met AS Roma

Volgens de sportbijlage van de Zweedse krant Aftonbladet zou Franco Baldini, algemeen directeur van AS Roma, deze week afreizen naar London om te gaan onderhandelen met Anders Carlsson, de spelersmakelaar die Zlatan Ibrahimovic tot zijn stal mag rekenen en in London kantoor houdt.

Volgens de krant zal het om de constructie gaan dat Roma 50% van Zlatan zou willen kopen om hem gedurende een seizoen te testen, wat Ajax zeven miljoen euro op zou moeten leveren. De rest van de transfersom zou dan betaald moeten worden indien AS Roma besluit hem te kopen.

-------------------------------------

Hmm, wat moet ik daar nu van zeggen

maandag 5 mei 2003 @ 11:20:59 #186
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10213848
quote:
Op zondag 4 mei 2003 21:17 schreef Kang-He het volgende:

[..]

Wat is er mis met Bergkamp?

Niet zoveel ware het niet dat hij al oud is en waarschijnlijk nog maar 1 seiozen zal voetballen.
pi_10213946
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:00 schreef NOORD-414 het volgende:
Richard Witschge NIET naar ADO!

De toekomst van Richard Witschge ligt volgens Rinus Israel niet bij promovendus ADO Den Haag. In het RTL-programma Sunday United reageerde Rinus Israel, samen met Lex Scoenmaker trainer van ADO Den Haag, laconiek op de berichten dat publiekslieveling Richard Witschge volgend seizoen voor de club uit de Hofstad uit zou komen. De Amsterdamse trainer ontkende dat Witschge een overstap naar ADO Den Haag zou maken.
[

Kwestie van niet al te slimme journalisten, de enige ADO waar Richard heen wil gaan is ADO'20, waar z'n broer trainer is. Gister heeft Robbie nog gezegd dat Richard nog wel naar het buitenland wil en anders komt 'ie naar Heemskerk
Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
  maandag 5 mei 2003 @ 12:03:53 #188
53783 NOORD-414
NORD KAOS
pi_10215082
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:20 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Niet zoveel ware het niet dat hij al oud is en waarschijnlijk nog maar 1 seiozen zal voetballen.

Als Bergkamp nog voor Ajax gaat spelen, damn. Met zijn techniek.... dan krijg ik gewoon meteen een stijve!

Maar hij wil zelf denk ik niet. tenminste dat zegt hij nu al de afgelopen 2 jaar

pi_10215373
Celta De Vigo aanvaller, Achmed Hossam alias Mido, heeft bekend gemaakt dat hij niet de intentie heeft om terug te gaan naar Ajax als zijn huidige huurcontract verloopt aan het eind van dit seizoen. De Egyptenaar verklaarde: "Ik weet dat ik nog door het officiele transferproces zal moeten gaan, alleen omdat ik nog eigendom ben van Ajax."

"Ik wil absoluut niet terug naar Ajax, niet om de club, fans of spelers, maar omdat Koeman er nog steeds trainer is. In mijn tijd bij Ajax had ik veel problemen met Koeman, heel veel. Hier in Celta is het anders. Ik heb met niemand problemen en kan me volledig op het voetbal concentreren. Dit is de manier waarop ik het wil en waarop ik het best zal gaan presteren".

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 5 mei 2003 @ 12:15:54 #190
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_10215414
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:03 schreef NOORD-414 het volgende:

[..]

Als Bergkamp nog voor Ajax gaat spelen, damn. Met zijn techniek.... dan krijg ik gewoon meteen een stijve!

Maar hij wil zelf denk ik niet. tenminste dat zegt hij nu al de afgelopen 2 jaar

We hebben genoeg techniek in huis. Ik zie liever 1 of 2 hele goede verdedigers naar Ajax komen. Wat aanvalskracht betreft zit het wel goed bij Ajax. Zie Ajax RKC bijvoorbeeld. Maar wel weer heel knullig 1 doelpunt tegen krijgen.
  maandag 5 mei 2003 @ 12:17:35 #191
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_10215455
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:20 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik meen dat we nog ontzettend veel plezier hebben beleefd aan bijvoorbeeld Michael Laudrup.

En Ajax zit op het moment ook niet te breed in de spitsen. Maar goed, dit is wel erg speculatief. Ik ben benieuwd wat Ajax gaat doen in de zomer qua spelersbeleid.

maandag 5 mei 2003 @ 12:19:47 #192
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_10215520
* Doezelhaar wil Dani en Gabrich terughebben en Ledezma
pi_10216899
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:14 schreef superjoden het volgende:
Celta De Vigo aanvaller, Achmed Hossam alias Mido, heeft bekend gemaakt dat hij niet de intentie heeft om terug te gaan naar Ajax als zijn huidige huurcontract verloopt aan het eind van dit seizoen. De Egyptenaar verklaarde: "Ik weet dat ik nog door het officiele transferproces zal moeten gaan, alleen omdat ik nog eigendom ben van Ajax."

"Ik wil absoluut niet terug naar Ajax, niet om de club, fans of spelers, maar omdat Koeman er nog steeds trainer is. In mijn tijd bij Ajax had ik veel problemen met Koeman, heel veel. Hier in Celta is het anders. Ik heb met niemand problemen en kan me volledig op het voetbal concentreren. Dit is de manier waarop ik het wil en waarop ik het best zal gaan presteren".

gelukkig maar, gewoon opsouten met die homo! als je geen respect hebt voor je trainer dan verdien je het niet om bij ajax te voetballen
  maandag 5 mei 2003 @ 13:26:37 #194
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_10217562
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:
* Doezelhaar wil Dani en Gabrich terughebben en Ledezma
Dani was een koning. Maar ook zo'n Mido geval.
pi_10217815
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:14 schreef superjoden het volgende:

pleur dan maar lekker op Mido
pi_10219378
Wapenaar kan tekenen bij Ajax

5/5/2003 13:52

Ajax heeft Harald Wapenaar een aanbieding gedaan. Mocht de keeper van FC Utrecht die niet accepteren komt Sander Boschker in beeld.
Wapenaar kan bij Ajax voor twee jaar tekenen. Ondanks de goede voorwaarden twijfelt de 33-jarige doelman over het aanbod, omdat Ajax hem geen basisplaats kan garanderen. De Amsterdamse club geeft de voorkeur aan Bogdan Lobont. 'Ik heb toegezegd dat ik woensdag antwoord geef. Dat eiste de club ook, want anders verlegt Beenhakker de aandacht naar Sander Boschker', aldus Wapenaar in het AD.

Wapenaar kan ook aan de slag in de Bundesliga en de Serie A. 'In beide gevallen ben ik verzekerd van een plaats in de basis. Dat maakt de keus moeilijk.' De doelman vertrekt aan het einde van het seizoen bij FC Utrecht, dat vanwege de financiële malaise Wapenaar geen contractverlenging kon aanbieden.

wik nie
  maandag 5 mei 2003 @ 14:15:19 #197
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_10219544
Mido mag wel blijven..
En wat nu het nut is van Wapenaar naar Ajax halen is, ontgaat mij een beetje..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 5 mei 2003 @ 14:17:00 #198
42975 GrymReaper
En dat bedoel ik nou!
pi_10219616
Mij ook !! Stekelenburg, Lobont.... en nog ene jeugd keepertje zal wel moeten kunnen toch!! waarom een dure reserve keeper halen!!
-PIEP- -PIEP-Dit is de Automatische-Signature van GrymReaper - toets na de piep uw bericht-PIEP-
  maandag 5 mei 2003 @ 14:18:13 #199
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_10219671
is josef kiprich niet iets?
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_10220923
Naja, als Mido niet wilt, dan mag hij weg . Je speelt graag bij Ajax, of niet.

En het nut van Wapenaar ontgaat me een beetje. Ik vind Wapenaar een goede doelman, maar we hebben Lobont nu al. Beetje verspilling lijkt mij.

Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')