quote:Schrijf dat dan gewoon. Dit vond ik echt een heel triest verhaaltje. Maar wat moet AJAX nou met Bergkamp? Die tijd is geweest.
Op zondag 4 mei 2003 21:03 schreef Kang-He het volgende:[..]
Voor de duidelijkheid, ik heb het niet geschreven. Maar wat zou ik graag willen dat'ie terug kwam.
quote:Finidi is denk ik ook passé ... Arveladze zou opzich wel leuk zijn.
Op zondag 4 mei 2003 21:10 schreef Olmo het volgende:
ik hoop nog altijd op een terugkeer van óf finidi óf kanu óf gewoon arveladze
quote:ja ze zijn allemaal wel passé denk ik, maja ik vond het zulke mooie spelers
Op zondag 4 mei 2003 21:11 schreef amnesiac het volgende:[..]
Finidi is denk ik ook passé ... Arveladze zou opzich wel leuk zijn.
quote:Hoeft van mij niet.. Nooit zo'n geweldige speler gevonden.. Finidi hoeft ook niet, en Kanu zie ik niet gauw gebeuren... Liever bergkamp dan of kluivert
Op zondag 4 mei 2003 21:11 schreef amnesiac het volgende:[..]
Finidi is denk ik ook passé ... Arveladze zou opzich wel leuk zijn.
24-05-1995 FINALE CL
Ajax AC Milan 1 0
Sar van der Edwin, Reizger Michael, Blind Danny, Boer de Frank, Rijkaard Frank, Seedorf Clarence, Litmanen Jari, Davids Edgar, Finidi George, Boer de Ronald, Overmars Marc
: Kluivert Patrick (84)
[Dit bericht is gewijzigd door Olmo op 04-05-2003 21:17]
quote:Wat is er mis met Bergkamp?
Op zondag 4 mei 2003 21:06 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Schrijf dat dan gewoon. Dit vond ik echt een heel triest verhaaltje. Maar wat moet AJAX nou met Bergkamp? Die tijd is geweest.
De toekomst van Richard Witschge ligt volgens Rinus Israel niet bij promovendus ADO Den Haag. In het RTL-programma Sunday United reageerde Rinus Israel, samen met Lex Scoenmaker trainer van ADO Den Haag, laconiek op de berichten dat publiekslieveling Richard Witschge volgend seizoen voor de club uit de Hofstad uit zou komen. De Amsterdamse trainer ontkende dat Witschge een overstap naar ADO Den Haag zou maken.
Zlatan onderhandelt komende week met AS Roma
Volgens de sportbijlage van de Zweedse krant Aftonbladet zou Franco Baldini, algemeen directeur van AS Roma, deze week afreizen naar London om te gaan onderhandelen met Anders Carlsson, de spelersmakelaar die Zlatan Ibrahimovic tot zijn stal mag rekenen en in London kantoor houdt.
Volgens de krant zal het om de constructie gaan dat Roma 50% van Zlatan zou willen kopen om hem gedurende een seizoen te testen, wat Ajax zeven miljoen euro op zou moeten leveren. De rest van de transfersom zou dan betaald moeten worden indien AS Roma besluit hem te kopen.
-------------------------------------
Hmm, wat moet ik daar nu van zeggen
quote:Niet zoveel ware het niet dat hij al oud is en waarschijnlijk nog maar 1 seiozen zal voetballen.
Op zondag 4 mei 2003 21:17 schreef Kang-He het volgende:[..]
Wat is er mis met Bergkamp?
quote:Kwestie van niet al te slimme journalisten, de enige ADO waar Richard heen wil gaan is ADO'20, waar z'n broer trainer is. Gister heeft Robbie nog gezegd dat Richard nog wel naar het buitenland wil en anders komt 'ie naar Heemskerk
Op maandag 5 mei 2003 11:00 schreef NOORD-414 het volgende:
Richard Witschge NIET naar ADO!De toekomst van Richard Witschge ligt volgens Rinus Israel niet bij promovendus ADO Den Haag. In het RTL-programma Sunday United reageerde Rinus Israel, samen met Lex Scoenmaker trainer van ADO Den Haag, laconiek op de berichten dat publiekslieveling Richard Witschge volgend seizoen voor de club uit de Hofstad uit zou komen. De Amsterdamse trainer ontkende dat Witschge een overstap naar ADO Den Haag zou maken.
[
quote:Als Bergkamp nog voor Ajax gaat spelen, damn. Met zijn techniek.... dan krijg ik gewoon meteen een stijve!
Op maandag 5 mei 2003 11:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Niet zoveel ware het niet dat hij al oud is en waarschijnlijk nog maar 1 seiozen zal voetballen.
Maar hij wil zelf denk ik niet. tenminste dat zegt hij nu al de afgelopen 2 jaar
"Ik wil absoluut niet terug naar Ajax, niet om de club, fans of spelers, maar omdat Koeman er nog steeds trainer is. In mijn tijd bij Ajax had ik veel problemen met Koeman, heel veel. Hier in Celta is het anders. Ik heb met niemand problemen en kan me volledig op het voetbal concentreren. Dit is de manier waarop ik het wil en waarop ik het best zal gaan presteren".
quote:We hebben genoeg techniek in huis. Ik zie liever 1 of 2 hele goede verdedigers naar Ajax komen. Wat aanvalskracht betreft zit het wel goed bij Ajax. Zie Ajax RKC bijvoorbeeld. Maar wel weer heel knullig 1 doelpunt tegen krijgen.
Op maandag 5 mei 2003 12:03 schreef NOORD-414 het volgende:[..]
Als Bergkamp nog voor Ajax gaat spelen, damn. Met zijn techniek.... dan krijg ik gewoon meteen een stijve!
Maar hij wil zelf denk ik niet. tenminste dat zegt hij nu al de afgelopen 2 jaar
quote:Ik meen dat we nog ontzettend veel plezier hebben beleefd aan bijvoorbeeld Michael Laudrup.
Op maandag 5 mei 2003 11:20 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Niet zoveel ware het niet dat hij al oud is en waarschijnlijk nog maar 1 seiozen zal voetballen.
En Ajax zit op het moment ook niet te breed in de spitsen. Maar goed, dit is wel erg speculatief. Ik ben benieuwd wat Ajax gaat doen in de zomer qua spelersbeleid.
quote:gelukkig maar, gewoon opsouten met die homo! als je geen respect hebt voor je trainer dan verdien je het niet om bij ajax te voetballen
Op maandag 5 mei 2003 12:14 schreef superjoden het volgende:
Celta De Vigo aanvaller, Achmed Hossam alias Mido, heeft bekend gemaakt dat hij niet de intentie heeft om terug te gaan naar Ajax als zijn huidige huurcontract verloopt aan het eind van dit seizoen. De Egyptenaar verklaarde: "Ik weet dat ik nog door het officiele transferproces zal moeten gaan, alleen omdat ik nog eigendom ben van Ajax.""Ik wil absoluut niet terug naar Ajax, niet om de club, fans of spelers, maar omdat Koeman er nog steeds trainer is. In mijn tijd bij Ajax had ik veel problemen met Koeman, heel veel. Hier in Celta is het anders. Ik heb met niemand problemen en kan me volledig op het voetbal concentreren. Dit is de manier waarop ik het wil en waarop ik het best zal gaan presteren".
quote:Dani was een koning. Maar ook zo'n Mido geval.
Op maandag 5 mei 2003 12:19 schreef Doezelhaar het volgende:
* Doezelhaar wil Dani en Gabrich terughebben en Ledezma
quote:pleur dan maar lekker op Mido
Op maandag 5 mei 2003 12:14 schreef superjoden het volgende:
Celta De Vigo aanvaller, Achmed Hossam alias Mido, heeft bekend gemaakt dat hij niet de intentie heeft om terug te gaan naar Ajax als zijn huidige huurcontract verloopt aan het eind van dit seizoen. De Egyptenaar verklaarde: "Ik weet dat ik nog door het officiele transferproces zal moeten gaan, alleen omdat ik nog eigendom ben van Ajax.""Ik wil absoluut niet terug naar Ajax, niet om de club, fans of spelers, maar omdat Koeman er nog steeds trainer is. In mijn tijd bij Ajax had ik veel problemen met Koeman, heel veel. Hier in Celta is het anders. Ik heb met niemand problemen en kan me volledig op het voetbal concentreren. Dit is de manier waarop ik het wil en waarop ik het best zal gaan presteren".
5/5/2003 13:52
Ajax heeft Harald Wapenaar een aanbieding gedaan. Mocht de keeper van FC Utrecht die niet accepteren komt Sander Boschker in beeld.
Wapenaar kan bij Ajax voor twee jaar tekenen. Ondanks de goede voorwaarden twijfelt de 33-jarige doelman over het aanbod, omdat Ajax hem geen basisplaats kan garanderen. De Amsterdamse club geeft de voorkeur aan Bogdan Lobont. 'Ik heb toegezegd dat ik woensdag antwoord geef. Dat eiste de club ook, want anders verlegt Beenhakker de aandacht naar Sander Boschker', aldus Wapenaar in het AD.
Wapenaar kan ook aan de slag in de Bundesliga en de Serie A. 'In beide gevallen ben ik verzekerd van een plaats in de basis. Dat maakt de keus moeilijk.' De doelman vertrekt aan het einde van het seizoen bij FC Utrecht, dat vanwege de financiële malaise Wapenaar geen contractverlenging kon aanbieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |