quote:Lijkt mij ook fijn
Op zaterdag 3 mei 2003 21:48 schreef Olmo het volgende:
waarom niet gewoon1. ajax
2. feyenoord
3. psvlijkt me veel mooier... kan tog nog of niet?
quote:de kans is zelfs nog redelijk reeël ook
Op zaterdag 3 mei 2003 21:50 schreef amnesiac het volgende:[..]
Lijkt mij ook fijn
quote:De intenties van AJAX Amsterdam zijn duidelijk! Erg duidelijk! AJAX Amsterdam wijst Utrecht de weg naar de 4 de plek. Ik denk toch niet dat FC Utrecht morgen feyenooit zal laten winnen om zo eventueel zeker te zijn van Europees voetbal. feyenooit krijgt een hele lastige middag morgen in de Galgenwaard. Ik ga er maar eens goed voor zitten morgenmiddag om 13:00u!
Op zaterdag 3 mei 2003 21:31 schreef amnesiac het volgende:
Ajax Amsterdam [6 - 1] RKC Waalwijk
17' [1 - 0] Wesley Sneijder
19' [2 - 0] Rafael van der Vaart
45' [3 - 0] Rafael van der Vaart
53' [4 - 0] Petri Pasanen
76' [5 - 0] Hatem Trabelsi
82' [6 - 0] Rafael van der Vaart
88' [6 - 1] Jochen JanssenPrachtig of niet
Kakkerlakken ik hoop het beste voor jullie morgen, maar het ziet ernaar uit dat dit een echt AJAX weekendje gaat worden
quote:dat zou mooi zijn, ware het niet dat het gat dan nog steeds DRIE punten is
Op zaterdag 3 mei 2003 21:59 schreef Speed1971 het volgende:
Want als ik die kakkerlakken moet geloven dan winnen zij wel even van PSV en dan is het gat nog maar een gaatje van 2 punten.
quote:Oeps, je hebt gelijk....gvd.....ik was iets te enthousiast.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:02 schreef dunniecash het volgende:[..]
dat zou mooi zijn, ware het niet dat het gat dan nog steeds DRIE punten is
.
quote:En PSV nog redelijk makkelijke tegenstanders krijgt zoals Groningen en Utrecht thuis.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:02 schreef dunniecash het volgende:[..]
dat zou mooi zijn, ware het niet dat het gat dan nog steeds DRIE punten is
.
quote:Kan je je nog wel eens flink in vergissen.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:06 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En PSV nog redelijk makkelijke tegenstanders krijgt zoals Groningen en Utrecht thuis.
Groningen moet punten halen om zo eventueel nacompetitie te vermijden.
Utrecht moet strijden voor Europees voetbal en Kuijt zal een waardig afscheid willen nemen bij Utrecht.
Beide clubs hebben voldoende om voor te strijden dus......! Kan heel lastig worden voor PSV. Zie wat de Alkmaar-Zaandam combi 67 deed vanavond in Eindhoven
quote:um groningen uit = altijs lastig....
Op zaterdag 3 mei 2003 22:06 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
En PSV nog redelijk makkelijke tegenstanders krijgt zoals Groningen en Utrecht thuis.
dus wat lul je echt als je praat over makkelijke tegenstanders... + feyenoord nog eens...
quote:het is wel utrecht thuis hé voor psv 8).
Op zaterdag 3 mei 2003 22:12 schreef Olmo het volgende:
um groningen uit = altijs lastig....
utrecht uit = onmogelijke opgave
quote:Ja, Ajax won daar vorige week met gemak van en PSV moet nog een 2-0 achterstand goedmaken.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:11 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Beide clubs hebben voldoende om voor te strijden dus......! Kan heel lastig worden voor PSV. Zie wat de Alkmaar-Zaandam combi 67 deed vanavond in Eindhoven
Laat wel weer duidelijk zien wie de echte ploeg is dit seizoen.
* Speed1971 kan het leijuh
quote:Kampioenschap zie ik niet echt meer gebeuren, dat hebben we al veel te vroeg verprutst.
Op zaterdag 3 mei 2003 22:21 schreef Speed1971 het volgende:
Ik zweer het je.....als AJAX Amsterdam alsnog kampioen weet te worden dit seizoen dan zal ik voor alle trouwe AJAX aanhangers op dit forum een waanzinnige avond uit betalen in Amsterdam.* Speed1971 kan het leijuh
Hoop trouwens echt niet dat Trabelsi naar Chelsea gaat volgend seizoen, zoals van Hanegem al zei is dat waarschijnlijk een van de beste backs van heel Europa
quote:Wees gerust mijn vriend. De vraagprijs zal echt te hoog zijn voor Trabelsi. AJAX heeft de begroting rond voor komend seizoen dus is het niet nodig om Trabelsi te verkopen. Zijn doelpunt was letterlijk en figuurlijk goud waard vanavond
Op zaterdag 3 mei 2003 22:23 schreef GerardVanAs het volgende:
Hoop trouwens echt niet dat Trabelsi naar Chelsea gaat volgend seizoen, zoals van Hanegem al zei is dat waarschijnlijk een van de beste backs van heel Europa
quote:dit zit ik al tijden te verkondingen
Op zaterdag 3 mei 2003 21:48 schreef Olmo het volgende:
waarom niet gewoon1. ajax
2. feyenoord
3. psvlijkt me veel mooier... kan tog nog of niet?
quote:En als hij niet kan voetballen is hij vast goed voor de shirtjesverkoop in Oud-West.
Zaterdagavond werden we getipt over de interesse van Ajax voor Gökdeniz Karadeniz (profiel). Scouts van de Amsterdammers volgen de verrichtingen van de Turkse middenvelder momenteel met meer dan gemiddelde interesse. Anderhalve week geleden scoorde de 23-jarige middenvelder twee keer voor zijn club Trabzonspor in de met 3-1 gewonnen bekerfinale tegen Gençlerbirliði. Hij werd vervolgens direct voor de eerste keer geselecteerd voor het Turkse nationale elftal. In de interland tegen Tsjechië (4-0 verlies) mocht hij zes minuten voor tijd zijn debuut maken.Trabzonspor is geen onbekende van Ajax. Eerder haalden de Amsterdammers de Georgiër Shota Arveladze weg bij de Turkse club.
quote:Aangezien ik het liever voor nix heb als voor weinig vind ik dit een goed plan
Op zaterdag 3 mei 2003 22:21 schreef Speed1971 het volgende:
Ik zweer het je.....als AJAX Amsterdam alsnog kampioen weet te worden dit seizoen dan zal ik voor alle trouwe AJAX aanhangers op dit forum een waanzinnige avond uit betalen in Amsterdam.* Speed1971 kan het leijuh
quote:Marketing a la Real
Op zondag 4 mei 2003 01:32 schreef keeper het volgende:[..]
En als hij niet kan voetballen is hij vast goed voor de shirtjesverkoop in Oud-West.
quote:
Op zondag 4 mei 2003 01:32 schreef keeper het volgende:[..]
En als hij niet kan voetballen is hij vast goed voor de shirtjesverkoop in Oud-West.
"Ik had geen keus. Ik moest wel vertrekken, dat deed erg pijn. Ik heb lang bij Ajax gespeeld en ik voel me daar thuis. Het was een fantastisch seizoen vorig jaar met Ajax 2, maar het werd dramatisch afgesloten voor mij", aldus Nando Rafael.
"In gedachten speel ik nog steeds in het Ajax-shirt. Hier houden ze niet van het soort 'Ajax-spitsen'. Hier hoef je niet mooi te spelen en in het belang van het team. Hier moet je er gewoon veel in schieten. Bij Ajax moet je mooi voetballen en in het balang van het team."
Ik probeer er hier het beste van te maken, maar ik heb wel heimwee naar Amsterdam", aldus de talentvolle spits die weinig aan spelen toe komt in Berlijn.
quote:wat is nou precies het probleem om hem aan het einde van het seizoen terug te halen naar ajax? Hij is toch op huurbasis?
Op zondag 4 mei 2003 11:23 schreef superjoden het volgende:
Nando Rafael heeft in een interview met het Duitse Sportbild gezegd zo snel mogelijk terug naar Amsterdam te willen. De ex-Ajacied die geen verblijfsvergunning in Nederland kon krijgen moest vertrekken naar het buitenland waar hij wel kon voetballen, bij Hertha BSC."Ik had geen keus. Ik moest wel vertrekken, dat deed erg pijn. Ik heb lang bij Ajax gespeeld en ik voel me daar thuis. Het was een fantastisch seizoen vorig jaar met Ajax 2, maar het werd dramatisch afgesloten voor mij", aldus Nando Rafael.
"In gedachten speel ik nog steeds in het Ajax-shirt. Hier houden ze niet van het soort 'Ajax-spitsen'. Hier hoef je niet mooi te spelen en in het belang van het team. Hier moet je er gewoon veel in schieten. Bij Ajax moet je mooi voetballen en in het balang van het team."
Ik probeer er hier het beste van te maken, maar ik heb wel heimwee naar Amsterdam", aldus de talentvolle spits die weinig aan spelen toe komt in Berlijn.
quote:Hij krijgt geen verblijfvergunning in Nederland. Die krijgt hij niet omdat hij niet voldoende interlands heeft gespeeld en dus eigenlijk geen toegevoegde waarde zou hebben. Dat is in het kort waar het ongeveer pneer komt. Ja dikke onzin allemaal.
Op zondag 4 mei 2003 13:07 schreef Olmo het volgende:[..]
wat is nou precies het probleem om hem aan het einde van het seizoen terug te halen naar ajax? Hij is toch op huurbasis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |