Moeten we de deur dichtslaan of openen??
quote:Op slot doen en de sleutel weggooien.
Op zaterdag 3 mei 2003 16:00 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft onder bepaalde voorwaarden geen bezwaar tegen een terugkeer van Ahmed Hossam, wat inhoudt dat de deur weer op een kier staat voor onze Egyptische vriend.Moeten we de deur dichtslaan of openen??
quote:De schotse competitie wordt een fantasie vol gebeuren bij...
Op zaterdag 3 mei 2003 02:49 schreef keeper het volgende:
Transfergeruchten:
[..]En general goed nieuws
.
[..]Wordt een spannende competitie zo
.
quote:Openen. Goede spits, moet alleen ff weten wat hij wel en niet kan maken.
Koeman heeft onder bepaalde voorwaarden geen bezwaar tegen een terugkeer van Ahmed Hossam, wat inhoudt dat de deur weer op een kier staat voor onze Egyptische vriend.Moeten we de deur dichtslaan of openen??
NA de wedstrijd Ajax - heerenveen zou men legaal mogen fakkelen, omdat, zodra de wedstrijd is afgelopen, de KNVB er niets meer over te zeggen heeft. Nou ga ik niet voor die kale huichelaar fakkelen, maar voor Ajax (de spelers, technische staf) wil ik wel een fakkeltje afsteken!
quote:ik dacht dat het zo was dat het fakkelen was verboden door de gemeente en niet door de knvb wegens brandgevaar
Op zaterdag 3 mei 2003 17:39 schreef NOORD-414 het volgende:
Nou op het vak 410 forum staat het ook alNA de wedstrijd Ajax - heerenveen zou men legaal mogen fakkelen, omdat, zodra de wedstrijd is afgelopen, de KNVB er niets meer over te zeggen heeft. Nou ga ik niet voor die kale huichelaar fakkelen, maar voor Ajax (de spelers, technische staf) wil ik wel een fakkeltje afsteken!
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 16:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Op slot doen en de sleutel weggooien.
quote:Als hij zich kan gedragen, is hij van harte welkom wat mij betreft.
quote:Idd een scorende spits is zeer welkom bij AJAX
Op zaterdag 3 mei 2003 17:46 schreef aldostuta het volgende:[..]
Als hij zich kan gedragen, is hij van harte welkom wat mij betreft.
Opstelling Ajax: Lobont, Trabelsi, Galásek, Chivu, Van der Meyde, Pienaar, Maxwell, Sneijder, Pasanen, Litmanen, Van der Vaart.
Opstelling RKC: Van Dijk, Boulahrouz, Nikiforov, Teixeira, Peppinck, Petrovic, Van Diemen, Van der Leegte, Hoogendorp, Fuchs, Putter.
Scheidsrechter: Braamhaar
quote:En de geloofwaardigheid van Koeman zakt weer een stuk verder weg
quote:Nee hoor, dat beweerde die al vanaf het begin.
Op zaterdag 3 mei 2003 19:36 schreef DutchGooner het volgende:[..]
En de geloofwaardigheid van Koeman zakt weer een stuk verder weg
En ik kan hier wel melden dat we straks misschien weer 3 punten zijn binnengelopen op PSV en dat het verschil dan nog maar 5 punten is.
1x verliezen van Feyenoord = 2 punten, nog een keer ongelukkig verliezen = Ajax kampioen.
quote:idd. en PSV speelt behoorlijk ruk de laatste weken dus die laten zeker nog wel punten liggen
Op zaterdag 3 mei 2003 20:25 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, dat beweerde die al vanaf het begin.
En ik kan hier wel melden dat we straks misschien weer 3 punten zijn binnengelopen op PSV en dat het verschil dan nog maar 5 punten is.
1x verliezen van Feyenoord = 2 punten, nog een keer ongelukkig verliezen = Ajax kampioen.
quote:jahoor, blijven dromen kerel
Op zaterdag 3 mei 2003 20:25 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Nee hoor, dat beweerde die al vanaf het begin.
quote:It ain't over till the fat lady sings
Op zaterdag 3 mei 2003 20:26 schreef F1908 het volgende:[..]
jahoor, blijven dromen kerel
quote:Dat wel natuurlijk
Op zaterdag 3 mei 2003 20:26 schreef amnesiac het volgende:[..]
It ain't over till the fat lady sings
quote:Utrecht strijd ook nog voor Europees voetbal, als die zouden winnen zou het pas echt fantastisch zijn
Op zaterdag 3 mei 2003 20:26 schreef amnesiac het volgende:[..]
It ain't over till the fat lady sings
Maarja, PSV heeft veel geluk, dus waarom nu ook niet.
quote:Misschien hebben ze nu wel een keer pech
Op zaterdag 3 mei 2003 20:30 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Utrecht strijd ook nog voor Europees voetbal, als die zouden winnen zou het pas echt fantastisch zijn
Maarja, PSV heeft veel geluk, dus waarom nu ook niet.
Prachtig of niet
quote:De stand bovenin:
Op zaterdag 3 mei 2003 21:46 schreef GerardVanAs het volgende:
Nog maar 6 punten op PSV, ze moeten even verliezen in de Kuip, daarna nog tegen Utrecht verliezen en we pakken ze op doelsaldo.
Doelsaldo PSV +60
Doelsaldo Ajax +53
En zo groot is het verschil in doelsaldo niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |