quote:Ja, hij moet maar wat minder wippen met Sylvie.
Op zaterdag 3 mei 2003 00:21 schreef MasterMido het volgende:
Jari blijft de beste. van der Vaart moet weer in vorm komen

quote:Geef hem ongelijk
Op zaterdag 3 mei 2003 02:16 schreef GerardVanAs het volgende:[..]
Ja, hij moet maar wat minder wippen met Sylvie.

quote:En general goed nieuws
De door Ajax aan Germinal Beerschot verhuurde Ajacieden blijven in België onderwerp van gesprek. In het Parool werd gemeld dat er voor het vijftal geen ruimte was in de hoofdselectie en ze weinig interesse hadden in het tweede elftal. In België deed afgelopen week in het geruchtencircuit de ronde dat dat Mokoena op de nominatie stond terug te kunnen keren. Vandaag meldt VRT teletekst dat Obodai bijna zeker terug keert naar Amsterdam. Mokoena zou volgens hetzelfde bericht wellicht verkocht gaan worden door Ajax. Germinal Beerschot onderhandelt inmiddels met mogelijke opvolgers. Op zijn laatst op 15 mei zou Ajax laten weten wat het van plan is met het andere drietal Quansah, Walker en Cruz.
 .
.quote:Wordt een spannende competitie zo
Alleen Ajax, Feyenoord, PSV en SC Heerenveen zijn nu al zeker dat ze de komende jaargang ook betaald voetbal kunnen spelen. TOP Oss en MVV hebben geen licentie gekregen. De licentie-aanvraag van FC Twente is niet in behandeling genomen. Dat gebeurt pas als het faillissement van de stichting FC Twente '67 is vernietigd en de club een deugdelijk saneringsplan heeft opgesteld. De andere clubs, waaronder nieuwkomer AGOVV, hebben een licentie onder opschortende voorwaarden gekregen. Dat betekent dat ze uiterlijk 6 juni moeten aantonen aan alle licentie-eisen te voldoen. De gestelde eisen hebben betrekking op financiëel- en/of veiligheidsgebied.
 .
.

quote:Dat is zeker goed nieuws, en spannend
Op zaterdag 3 mei 2003 02:49 schreef keeper het volgende:
Transfergeruchten:
[..]En general goed nieuws
.
[..]Wordt een spannende competitie zo
.

Keeper, moet jij niet eens slapen  

quote:Goed idee
Op zaterdag 3 mei 2003 03:01 schreef GerardVanAs het volgende:
Keeper, moet jij niet eens slapen
 .
.

quote:Welterusten dan maar
Op zaterdag 3 mei 2003 03:05 schreef keeper het volgende:[..]
Goed idee
.

quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 10:15 schreef Speed1971 het volgende:
Goedemorguh

Keeper ook al wakker  

Uitslag 3-0
2x vd Vaart
1x Litmanen
Zou wel lekker zijn

quote:Mogguh
Op zaterdag 3 mei 2003 10:15 schreef Speed1971 het volgende:
Goedemorguh

Ik heb zo'n gevoel dat het een saaie pot gaat worden vanavond....  

Die van plaag kan me gestolen worden, maar nou kan ik eens fatsoenlijk een fakkel afsteken zonder in me broek te schijten voor een sv. 
Ik hoop in ieder geval dat het waar is, met een beetje mazzel weer ouwe taferelen in de arena. Maken we er gewoon afscheid witschge van!

quote:Ik denk niet dat dit klopt.
Op zaterdag 3 mei 2003 14:40 schreef NOORD-414 het volgende:
Ik hoorde net dat we met Ajax - hoereveen legaal mogen fakkelen (vanwege afscheid van plaag). Klopt dit??Die van plaag kan me gestolen worden, maar nou kan ik eens fatsoenlijk een fakkel afsteken zonder in me broek te schijten voor een sv.
Ik hoop in ieder geval dat het waar is, met een beetje mazzel weer ouwe taferelen in de arena. Maken we er gewoon afscheid witschge van!

quote:zou leuk zijn anders
Op zaterdag 3 mei 2003 14:50 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik denk niet dat dit klopt.

quote:weet wel zeker dat dit niet klopt.
Op zaterdag 3 mei 2003 14:50 schreef Duiveltja het volgende:[..]
Ik denk niet dat dit klopt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |