quote:Bij ajax zijn ze toch over het algemeen goed in "gaten vullen"
Op vrijdag 2 mei 2003 10:51 schreef Speed1971 het volgende:Zlatan komt niet meer in actie dit seizoen. Hoe dit gat op te vangen?
Sorry!
Ik denk dat Zlatan tegen de kleinere clubjes niet zo een gemis is eerlijkgezegd, dan pakken Van der Vaart en Litmanen de punten wel.
Maar tegen de middenmoot en daar boven maakt Zlatan toch het verschil.
quote:Gelukkig hebben wij nog maar 1 duel tegen een club die je iets tot boven de middenmoot kan rekenen, RKC Waalwijk. Dus dat zit wel snor. En met vd Vaart in de spits heb je ook een goede meevoetballende middenvelder. Ik denk zelfs dat de inbreng van vd Vaart in de spits wel van meerwaarde is dan Zlatan in de spits........
Op vrijdag 2 mei 2003 11:01 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Bij ajax zijn ze toch over het algemeen goed in "gaten vullen"
Sorry!
Ik denk dat Zlatan tegen de kleinere clubjes niet zo een gemis is eerlijkgezegd, dan pakken Van der Vaart en Litmanen de punten wel.
Maar tegen de middenmoot en daar boven maakt Zlatan toch het verschil.
quote:Ja ok, maar er zijn ook clubs die je in uitwedstrijden tot de middenmooit moet rekenen omdat ze altijd lastig zijn, ik noem een Fc Twente.
Op vrijdag 2 mei 2003 11:05 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Gelukkig hebben wij nog maar 1 duel tegen een club die je iets tot boven de middenmoot kan rekenen, RKC Waalwijk. Dus dat zit wel snor. En met vd Vaart in de spits heb je ook een goede meevoetballende middenvelder. Ik denk zelfs dat de inbreng van vd Vaart in de spits wel van meerwaarde is dan Zlatan in de spits........
Ik vond dat Zlatan tegen Feyenoord in de AC het verschil maakte toen hij erin kwam, hij is gewoon een gevaarlijk spits wat dat betrefd.
quote:Ehm, NEC uit?
Op vrijdag 2 mei 2003 11:05 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Gelukkig hebben wij nog maar 1 duel tegen een club die je iets tot boven de middenmoot kan rekenen, RKC Waalwijk. Dus dat zit wel snor. En met vd Vaart in de spits heb je ook een goede meevoetballende middenvelder. Ik denk zelfs dat de inbreng van vd Vaart in de spits wel van meerwaarde is dan Zlatan in de spits........
quote:Ja maar met vd Vaart erbij heb je gewoon een hele goede meevoetballende spits in het veld staan. Zlatan is meer een afmaker, vd Vaart kan ook lekker scoren plus dat hij voor meer overwicht op het middenveld kan zorgen. Ik denk dat vd Vaart in de spits lastiger te verdedigen is dan Zlatan. En tegen AZ heeft vd Vaart laten zien dat hij wel degelijk voor voldoende drijging kan zorgen als spits en het de verdedigers flink lastig kan maken.
Op vrijdag 2 mei 2003 11:09 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ja ok, maar er zijn ook clubs die je in uitwedstrijden tot de middenmooit moet rekenen omdat ze altijd lastig zijn, ik noem een Fc Twente.
Ik vond dat Zlatan tegen Feyenoord in de AC het verschil maakte toen hij erin kwam, hij is gewoon een gevaarlijk spits wat dat betrefd.
FC Twente uit is dit seizoen niet zo`n probleem. Dan zou ik eerder NEC noemen.
Vice-president van AC Milan, Galliani, was zeer onder de indruk van Sneyder's spel in de twee wedstrijden van de kwartfinale in de Champions League. Galliani heeft enkele dagen geleden contact gezocht met Ajax en heeft daarbij gevraagd wanneer Sneijder verkocht zou worden, AC Milan de eerste optie zou hebben.
quote:Hou nou toch op zeg! Sneijder heeft een paar wedstrijden (zeer goed) gespeeld in het 1e van Ajax & zijn 1e interland gespeeld, dus het domste zou zijn om te vertrekken naar Italie
Op vrijdag 2 mei 2003 13:09 schreef superjoden het volgende:
Italiaanse media meldde dat AC Milan geinteresseerd zou zijn in middenvelder van Ajax, Wesley Sneijder. Sneijder, die onlangs 18 werd, debuteerde afgelopen woensdag voor het Nederlands elftal en speelde mee in de oefeninterland tegen Portugal.Vice-president van AC Milan, Galliani, was zeer onder de indruk van Sneyder's spel in de twee wedstrijden van de kwartfinale in de Champions League. Galliani heeft enkele dagen geleden contact gezocht met Ajax en heeft daarbij gevraagd wanneer Sneijder verkocht zou worden, AC Milan de eerste optie zou hebben.
Onzin natuurlijk. Sneijder weet zelf ook donders goed dat hij beter nog een paar seizoenen bij Ajax kan blijven, om door te groeien in zijn spel...
quote:Een gooi doen kan natuurlijk altijd...
Op vrijdag 2 mei 2003 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie door al die geruchten de feiten niet meer hoor... Ik denk dat de voltallige selectie volgend jaar gewoon een gooi naar de "Treble" gaat doen
quote:hij maakte het verschil uit, in het negatieve vond ik
Op vrijdag 2 mei 2003 11:09 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Ja ok, maar er zijn ook clubs die je in uitwedstrijden tot de middenmooit moet rekenen omdat ze altijd lastig zijn, ik noem een Fc Twente.
quote:yep...
Op vrijdag 2 mei 2003 15:46 schreef zjroentje het volgende:
En kan Chivu dan spelen zaterdag?
'Koeman, Litmanen en ik hebben een zeer positief gesprek gehad over zijn rol in het komend seizoen. Een gelouterde internationale topspeler als Jari Litmanen kan van grote waarde zijn voor een jonge selectie zoals Ajax die heeft. Iedereen binnen Ajax is verheugd dat Jari zijn beste krachten nog een seizoen aan Ajax kan geven', vertelde technisch Directeur Leo Beenhakker.
Litmanen
Want het blijft toch een drama met Litmanen..goed dat ie blijft...maar voor hoelang is ie fit....
Litmanen
quote:laten we hopen,heel lang.
Op vrijdag 2 mei 2003 16:05 schreef mitt het volgende:
Door de laatste wedstrijden dan.Want het blijft toch een drama met Litmanen..goed dat ie blijft...maar voor hoelang is ie fit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |