abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:10:18 #226
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10247303
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:14 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Komend seizoen speelt AJAX CL.

Ik ga ervan uit dat PSV wint in de kuip

PSV moet juist verliezen zodat de kans dat wij kampioen worden dit jaar groter wordt
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:12:14 #227
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_10247382
quote:
Zlatan Ibrahimovic speelt ook volgend seizoen bij Ajax. Dat verklaarde zijn zaakwaarnemer Anders Carlsson in de Zweedse krant Expressen. "Zlatan blijft absoluut in Amsterdam. Hij is niet geïnteresseerd in andere aanbiedingen", aldus Carlsson. Met name AS Roma maakte de laatste maanden jacht op de handtekening van de international.
Bron: www.voetbal.nl
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_10247563
Hebben jullie gisteren Voetbal insite gezien? Wat heb ik me zitten ergeren aan Van der Vaart zeg?
Meneer is gewoon te lui om zijn rechterbeen te trainen Ok, ze liggen er ook met rechts wel eens bij hem in, maar hij heeft potverdorie net een riante loonsverhoging gehad, en da's niet voor niks, daar mag hij ook wat voor terugdoen Misschien moet Koeman hem ook maar eens aanpakken

Maar ja je bent natuurlijk ajax talent of niet

laat hem maar ophoepelen als hij zo doorgaat, ik hoef geen tweede Kluivert of Davids

dinsdag 6 mei 2003 @ 15:58:08 #229
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_10248882
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:17 schreef starbrotheryvette het volgende:
Hebben jullie gisteren Voetbal insite gezien? Wat heb ik me zitten ergeren aan Van der Vaart zeg?
Meneer is gewoon te lui om zijn rechterbeen te trainen Ok, ze liggen er ook met rechts wel eens bij hem in, maar hij heeft potverdorie net een riante loonsverhoging gehad, en da's niet voor niks, daar mag hij ook wat voor terugdoen Misschien moet Koeman hem ook maar eens aanpakken

Maar ja je bent natuurlijk ajax talent of niet

laat hem maar ophoepelen als hij zo doorgaat, ik hoef geen tweede Kluivert of Davids

Waarom zou hij z'n rechterbeen trainen zodat'ie een matig rechterbeen erbij heeft in plaats van nog meer op z'n linkerbeen zodat hij de beste traptechniek van de wereld (om maar iets te zeggen ) heeft met links?
  dinsdag 6 mei 2003 @ 15:58:39 #230
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_10248900
Zoek eens op wat dhr. Cruijff daar zou van vinden.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 16:21:17 #231
53783 NOORD-414
NORD KAOS
pi_10249655
Ach, wat maakt het uit. Als VDV nu zijn rechterbeen op het niveau van z'n linker wil brengen, dan ben je zo drie jaar verder. Tegen die tijd is hij toch al in Spanje aan het spelen. Verder zie ik het nut er toch niet van in. De enige die zich er druk om maakt is Derksen.

BTW morgen kan je met Chivu chatten op www.Ajax.nl !!

dinsdag 6 mei 2003 @ 16:37:44 #232
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_10250164
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:17 schreef starbrotheryvette het volgende:

Meneer is gewoon te lui om zijn rechterbeen te trainen

Hij traint inmiddels zijn middelste been wat meer.

Kwestie van prioriteit.

J.

[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 06-05-2003 16:39]

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_10250182
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:21 schreef NOORD-414 het volgende:
Ach, wat maakt het uit. Als VDV nu zijn rechterbeen op het niveau van z'n linker wil brengen, dan ben je zo drie jaar verder. Tegen die tijd is hij toch al in Spanje aan het spelen. Verder zie ik het nut er toch niet van in. De enige die zich er druk om maakt is Derksen.

BTW morgen kan je met Chivu chatten op www.Ajax.nl !!

Derksen bedoeld volgens mij dat hij er al jaren geleden mee had moeten beginnen, dan had hij nu een (nog grotere) meerwaarde gehad.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 17:33:56 #234
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_10251814
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:37 schreef Juan Zueco het volgende:

[..]

Hij traint inmiddels zijn middelste been wat meer.

Kwestie van prioriteit.

J.

JZ

pi_10252081
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:10 schreef G1Ace het volgende:

[..]

PSV moet juist verliezen zodat de kans dat wij kampioen worden dit jaar groter wordt

dan moeten ze ook nog van excelsior, groningen of utrecht verliezen bovendien is hun doelsaldo +60 en dat van ajax +53 dus of ajax moet heel veel scoren (kan zie RKC) en psv moet 2x verliezen of psv moet 2x verliezen en 1x gelijkspelen in de laatste 4 wedstrijden ik zie geen van beide nog gebeuren... helaas
Life is what happens while you're busy making other plans
  dinsdag 6 mei 2003 @ 18:04:33 #236
24339 amnesiac
mooi was die tijd
pi_10252474
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 17:47 schreef robinvdt het volgende:

[..]

dan moeten ze ook nog van excelsior, groningen of utrecht verliezen bovendien is hun doelsaldo +60 en dat van ajax +53 dus of ajax moet heel veel scoren (kan zie RKC) en psv moet 2x verliezen of psv moet 2x verliezen en 1x gelijkspelen in de laatste 4 wedstrijden ik zie geen van beide nog gebeuren... helaas

7 doelpunten in 4 wedstrijden is te overbruggen

En PSV kan nog altijd van Utrecht en Feyenoord verliezen

er is een tijd van komen en gaan, en de tijd van gaan is nu gekomen :+
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:32:35 #237
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_10254763
Dat doelsaldo is geen probleem als PSV twee maal verliest.
  dinsdag 6 mei 2003 @ 19:36:08 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_10254852
LAten we bij Ajax ons nou maar concentreren op het winnen van de eigen wedstrijden, ondanks alle geruchten over transfers, schorsingen etc. En mocht psv alsnog voor Sinterklaas willen spelen zien we dat wel weer.

Wel weer "opvallend" dat de hele wereld onze spelers wil hebben en er nog geen club is die zich gemeld heeft voor onze vriendjes bij f'noord en psv........

leuk dat Cl spelen, maar je raakt er zo leeg van....

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_10255615
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 19:36 schreef HeatWave het volgende:
LAten we bij Ajax ons nou maar concentreren op het winnen van de eigen wedstrijden, ondanks alle geruchten over transfers, schorsingen etc. En mocht psv alsnog voor Sinterklaas willen spelen zien we dat wel weer.

Wel weer "opvallend" dat de hele wereld onze spelers wil hebben en er nog geen club is die zich gemeld heeft voor onze vriendjes bij f'noord en psv........

leuk dat Cl spelen, maar je raakt er zo leeg van....

Voorlopig nog niemand al definitief weg, en ik begin nu stiekem te hopen dat dat mooi zo blijft...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_10261320
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 16:38 schreef aldostuta het volgende:
Derksen bedoeld volgens mij dat hij er al jaren geleden mee had moeten beginnen, dan had hij nu een (nog grotere) meerwaarde gehad.
Derksen heeft altijd wel commentaar en denkt het beter te weten etc. Die man heeft voor mij geen waarde (wat hij zegt dan).

En Stam naar Ajax? Why not? .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_10261346
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:56 schreef keeper het volgende:

[..]

Derksen heeft altijd wel commentaar en denkt het beter te weten etc. Die man heeft voor mij geen waarde (wat hij zegt dan).

Zoals je het nu zegt zeg ik okay... Maar ik denk dat met de komst van Stam het vertrek van Kiwoe aanstaande zal zijn, en dan hoeft het voor mij niet...
In Southern Sun
  woensdag 7 mei 2003 @ 00:00:30 #242
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_10261401
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 18:04 schreef amnesiac het volgende:

[..]

7 doelpunten in 4 wedstrijden is te overbruggen

En PSV kan nog altijd van Utrecht en Feyenoord verliezen

ik zie het nog gebeuren dat wij kampioen worden dit jaar
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_10261474
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Zoals je het nu zegt zeg ik okay... Maar ik denk dat met de komst van Stam het vertrek van Kiwoe aanstaande zal zijn, en dan hoeft het voor mij niet...
Chivu laat toch vaak steekjes vallen. Ga maar eens kijken hoe vaak hij wel niet onder een bal doorkopt en daar een gevaarlijke kans uit ontstaat.

Ik zou het natuurlijk jammer vinden als Chivu weggaat, maar als daar Stam voor in de plaats komt vind ik het verlies wel dragelijk.

pi_10261480
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:00 schreef G1Ace het volgende:

[..]

ik zie het nog gebeuren dat wij kampioen worden dit jaar

Chivu ook .
pi_10261501
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:04 schreef keeper het volgende:

[..]

Chivu laat toch vaak steekjes vallen. Ga maar eens kijken hoe vaak hij wel niet onder een bal doorkopt en daar een gevaarlijke kans uit ontstaat.

Ik zou het natuurlijk jammer vinden als Chivu weggaat, maar als daar Stam voor in de plaats komt vind ik het verlies wel dragelijk.

Mwah dat heeft iedere verdediger, en ik vind het bij Kiwoe nog wel meevallen eigenlijk... Maja, ik kijk wel door een grote Kiwoe natuurlijk
In Southern Sun
pi_10261778
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 23:56 schreef keeper het volgende:

[..]

Idd, als ie zo goed was dan had ie maar trainer moeten worden.
No matter how No matter why We're gonna play that hardcore music till we die!
Lego de ga euh korfbal kampioen.
pi_10262005
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 00:19 schreef Ajaxno1 het volgende:
Idd, als ie zo goed was dan had ie maar trainer moeten worden.
Of assistent van Cruijff .

Goed nieuws!

quote:
Maarten Stekelenburg maakte vanavond op een bijveld in Breda zijn rentree voor Jong Ajax. De ploeg versloeg in Breda Jong NAC met 0-1. De Ajax keeper kreeg weinig mogelijkheden om zich te onderscheiden. De Amsterdammers wonnen vrij makkelijk via een vrije trap van Michael Krohn-Dehli na 25 minuten spelen. Aanstaande donderdag volgt het volgende duel alweer voor Jong Ajax. De Amsterdammers spelen dan in de halve finale van de Amstel Malt Cup tegen Jong FC Utrecht.
  woensdag 7 mei 2003 @ 10:41:59 #248
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_10266324
* Doopy-X- zit erg te twijfelen tusen 2 tattoo's (ik neig wel meer naar de 2e). Wat vinden de Ajacieden hier mooier?

of

Bedoeling is dat hij tussen mijn schouderbladen komt......

[Dit bericht is gewijzigd door Doopy-X- op 07-05-2003 12:07]

pi_10266691
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 10:41 schreef Doopy-X- het volgende:
* Doopy-X- zit erg te twijfelen tusen 2 tattoo's (ik neig wel meer naar de 2e). Wat vinden de Ajacieden hier mooier?

[afbeelding]

of

[afbeelding]

Bedoeling is dat hij tussen mijn schouderbladen komt......

de 2e. die eerste omvat veel te veel letters, daardoor kleinere letters en imho minder mooi
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  woensdag 7 mei 2003 @ 11:37:51 #250
26121 koeskoes
kuttopic --->
pi_10267590
Liever alleen Ajax of AFC ajax, want die 2de staat geen eens ajax bij (ja afgekort naar de letter A )
Deze signature is geschikt bevonden voor 18 jaar en ouder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')