Waarom/waarvoor deed ie dat eigenlijk?
Zijn er artsen (i.o.) op Fok! met een antwoord op deze vraag?
quote:Checken op een liesbreuk
Op donderdag 1 mei 2003 11:21 schreef Solitarias het volgende:
Bij de schooldokter vroeger moest je altijd op je hand blazen en dan keek die rare meneer altijd ff snel in je onderbroek...Waarom/waarvoor deed ie dat eigenlijk?
quote:Bij mij ook niet. Maar misschien heb ik daardoor nou wel allemaal enge geslachtelijke ziektes.
Op donderdag 1 mei 2003 11:26 schreef freerk het volgende:
omdat jullie schooldokter een vieze man is!deden ze bij ons nooit
quote:hehe, ook Arie en Silvester gekeken?
Op donderdag 1 mei 2003 11:21 schreef Solitarias het volgende:
Bij de schooldokter vroeger moest je altijd op je hand blazen en dan keek die rare meneer altijd ff snel in je onderbroek...Waarom/waarvoor deed ie dat eigenlijk?
Ik heb overigens geen flauw idee wat dat eigenlijk inhoud, ingedaald.
quote:Toch vaag, want meisjes moesten het ook doen!
Op donderdag 1 mei 2003 11:24 schreef kwib het volgende:
Of je ballen niet naar binnen waren geschoten is mij altijd verteld
quote:Nooit van gehoord, misschien keek jouw schooldokter graag bij kleine meisjes in hun onderbroekje
Op donderdag 1 mei 2003 11:37 schreef Kleintje het volgende:[..]
Toch vaag, want meisjes moesten het ook doen!
quote:Dan had ie vast gevraagd of we dat ding helemaal wilden uitdoen en niet zodat je bijna niets kon zien.
Op donderdag 1 mei 2003 11:38 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Nooit van gehoord, misschien keek jouw schooldokter graag bij kleine meisjes in hun onderbroekje
![]()
Ik dacht zelf dat het idd. met een liesbreuk te maken had!
Een liesbreuk is een opening in de buikwand waardoor de darmen soms naar buiten kunnen stulpen. Met name bij drukverhoging in de buik zoals persen (op de hand blazen). Soms komt het voor dat de door de opening uitstulpende darm niet terug de buikholte in kan (beklemde liesbreuk). In het ergste geval kan zo'n stuk darm dan afsterven.
Het komt voor bij kinderen, maar ook ouderen kunnen een liesbreuk krijgen. Overigens kunnen ook vrouwen een liesbreuk hebben.
Voor meer info: http://www.ziekenhuis.nl/ziektebeelden/25.html
quote:kwou al zeggen..
Op donderdag 1 mei 2003 11:37 schreef Kleintje het volgende:[..]
Toch vaag, want meisjes moesten het ook doen!
quote:Inderdeed!
Op donderdag 1 mei 2003 11:35 schreef mr_cucumber het volgende:[..]
hehe, ook Arie en Silvester gekeken?
Bovendien controleren ze tegenwoordig bij de geboorte bij jongetjes of beide ballen zijn ingedaald dus hoeven ze dat bij een schoolarts niet meer te doen.
Ik begrijp wel dat ze niet willen dat pubers massaal gaan zeggen dat ze niet willen dat je even naar de liesstreek kijkt, maar toch... Ik vind het raar. Vooral omdat iedereen van te voren al weet dat "de dokter aan je onderbroek gaat zitten". En niemand wordt verteld waarom dat dan is.
quote:
Op donderdag 1 mei 2003 13:34 schreef Kebab het volgende:
Bij mij was het een vrouwelijke dokter. Zegt ze: "Ik ga even naar je buik kijken". Ik van: "mkay whatever". Trekt ze opeens mn broek omlaag en staat ze mijn mini pielemuis aan te staren. Heb er gelukkig geen trauma aan overgehouden. Het is gewoon rape man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |