abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 mei 2003 @ 15:08:02 #201
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10221448
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:06 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

ik begin net aan het laatste boek en heb het een week of 3 gekocht de hele serie en ik lees alleen in de trein eigenlijk die serie

Ja dan doe je er wat langer over, maar echt veel tijd om te lezen heb ik ook niet... Ik lees ook niet, ik verslind die boeken (alsof het kerels zijn )
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 5 mei 2003 @ 15:11:52 #202
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10221567
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:08 schreef nyphai het volgende:

[..]

Ja dan doe je er wat langer over, maar echt veel tijd om te lezen heb ik ook niet... Ik lees ook niet, ik verslind die boeken (alsof het kerels zijn )

Ik lees ook niet echt letterlijk, ik zit als het ware in het boek , beleef de verhalen zie het voor me .. en dan gaat het snel ...
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  maandag 5 mei 2003 @ 15:13:57 #203
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10221625
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:11 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik lees ook niet echt letterlijk, ik zit als het ware in het boek , beleef de verhalen zie het voor me .. en dan gaat het snel ...

o0o0o0o ja dan gaat het rap

Abbadon, wat vond je van wit'ch fire??

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 5 mei 2003 @ 15:18:56 #204
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10221766
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:13 schreef nyphai het volgende:

[..]

o0o0o0o ja dan gaat het rap

Abbadon, wat vond je van wit'ch fire??

het begin vond ik erg sterk....lekker 'duister' enzo...het stuk daarna vond ik wat minder.....er waren wel heel wat kunstgrepen en toevalligheden voor nodig om de hele groep bij elkaar te krijgen, en dat viel me dus wat tegen......wel goed geschreven imo, het leest lekker weg...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 5 mei 2003 @ 15:27:46 #205
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10222043
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:18 schreef Abbadon het volgende:

[..]

het begin vond ik erg sterk....lekker 'duister' enzo...het stuk daarna vond ik wat minder.....er waren wel heel wat kunstgrepen en toevalligheden voor nodig om de hele groep bij elkaar te krijgen, en dat viel me dus wat tegen......wel goed geschreven imo, het leest lekker weg...

uhm dat zijn geen toevalligheden, maar dan moet je verder lezen.... het wordt alleen maar beter en beter... en ook nog duisterder
  maandag 5 mei 2003 @ 15:41:51 #206
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10222494
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:27 schreef nyphai het volgende:

[..]

uhm dat zijn geen toevalligheden, maar dan moet je verder lezen.... het wordt alleen maar beter en beter... en ook nog duisterder

als de schrijver in volgende boeken die toevalligheden ineens gaat uitleggen is de kans vrij groot dat dat is omdat ie kritiek heeft gehad op die 'toevalligheden'

maar goed, prima leesbaar boekje, dus ik koop de rest iig ook wel...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 5 mei 2003 @ 15:55:05 #207
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10222873
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:41 schreef Abbadon het volgende:

[..]

als de schrijver in volgende boeken die toevalligheden ineens gaat uitleggen is de kans vrij groot dat dat is omdat ie kritiek heeft gehad op die 'toevalligheden'

maar goed, prima leesbaar boekje, dus ik koop de rest iig ook wel...

Hrm zou kunnen, maar het is meer dat iedereen naar elena wordt getrokken zeg maar, noodlot en dat soort dingen blablabla
Maar in de vervolg delen hoop bloederige toestanden weer
  maandag 5 mei 2003 @ 15:58:03 #208
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10222953
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:55 schreef nyphai het volgende:

[..]

Hrm zou kunnen, maar het is meer dat iedereen naar elena wordt getrokken zeg maar, noodlot en dat soort dingen blablabla
Maar in de vervolg delen hoop bloederige toestanden weer

Dat ze naar Elena worden toegetrokken is nog tot daar aantoe, maar daarvoor lopen ze ook elkaar de hele tijd tegen het lijf....

maar 'blood 'n gore' maakt een hoop goed

maandag 5 mei 2003 @ 16:03:34 #209
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10223123
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:58 schreef Abbadon het volgende:

[..]

Dat ze naar Elena worden toegetrokken is nog tot daar aantoe, maar daarvoor lopen ze ook elkaar de hele tijd tegen het lijf....

huh? volg je ff niet...
  maandag 5 mei 2003 @ 16:06:39 #210
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10223215
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:03 schreef nyphai het volgende:

[..]

huh? volg je ff niet...

nou, eerst gaan die 2 shapeshifters dat bos uit het Ogre-land in, waar ze spontaan binnen, pak em beet, 10 minuten die Ogre tegen het lijf lopen...anderhalf hoofdstuk verder lopen ze ineens in het bos en lopen ze die elf tegen het lijf...enzovoorts...
  maandag 5 mei 2003 @ 16:09:28 #211
50087 Werik
So what
pi_10223292
quote:
Op maandag 5 mei 2003 14:56 schreef Abbadon het volgende:

[..]

kom maar op! ik ben weer op 1 boek na (China Mieville - The Scar) door m'n voorraad heen....

Straks als ik terug kom zal ik ze wel neerzetten!
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 5 mei 2003 @ 16:13:40 #212
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10223413
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:06 schreef Abbadon het volgende:

[..]

nou, eerst gaan die 2 shapeshifters dat bos uit het Ogre-land in, waar ze spontaan binnen, pak em beet, 10 minuten die Ogre tegen het lijf lopen...anderhalf hoofdstuk verder lopen ze ineens in het bos en lopen ze die elf tegen het lijf...enzovoorts...

Nah uh, dat is het noodlot, al die questes beginnen op hetzelfde tijdstip en die zijn allemaal verbonden met elkaar en het is heel logisch dat tol'chuk bij de tweeling belandt, het is ook heel logisch dat de elf hun vindt, maar dat lees je allemaal later en dit is een goed doordacht iets niet iets wat de schrijver achter af dacht, hmm dat kon beter. Tenminste zo komt het niet op mij over
  maandag 5 mei 2003 @ 16:17:38 #213
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10223527
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:13 schreef nyphai het volgende:

[..]

Nah uh, dat is het noodlot, al die questes beginnen op hetzelfde tijdstip en die zijn allemaal verbonden met elkaar en het is heel logisch dat tol'chuk bij de tweeling belandt, het is ook heel logisch dat de elf hun vindt, maar dat lees je allemaal later en dit is een goed doordacht iets niet iets wat de schrijver achter af dacht, hmm dat kon beter. Tenminste zo komt het niet op mij over

wie zal het zeggen!...persoonlijk ruikt het al te vrijelijk gebruiken van 'het noodlot' voor mij toch vooral naar 'handig voor de schrijver' en 'gemakzuchtig'

maar goed, vraag het me nog maar een keer als ik de andere boeken gelezen heb...

maandag 5 mei 2003 @ 16:19:13 #214
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10223577
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:17 schreef Abbadon het volgende:

[..]

wie zal het zeggen!...persoonlijk ruikt het al te vrijelijk gebruiken van 'het noodlot' voor mij toch vooral naar 'handig voor de schrijver' en 'gemakzuchtig'

maar goed, vraag het me nog maar een keer als ik de andere boeken gelezen heb...

idd, gewoon de rest lezen
Ik had persoonlijk elke keer weer het '"plot thickens" gevoel

maandag 5 mei 2003 @ 16:22:09 #215
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10223641
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:19 schreef nyphai het volgende:

[..]

idd, gewoon de rest lezen
Ik had persoonlijk elke keer weer het '"plot thickens" gevoel

trouwens, over 'duistere' boeken gesproken:

George R.R. Martin's 'A song of Ice and Fire' boeken gelezen?

1 van de weinige schrijvers die er schijnbaar totaal geen moeite mee heeft om na een paar boeken gewoon de nobele prins en tot-dan-toe-schijnbare-hoofdpersoon bruut af te maken!

maandag 5 mei 2003 @ 16:23:17 #216
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10223671
quote:
Op maandag 5 mei 2003 16:22 schreef Abbadon het volgende:

[..]

trouwens, over 'duistere' boeken gesproken:

George R.R. Martin's 'A song of Ice and Fire' boeken gelezen?

1 van de weinige schrijvers die er schijnbaar totaal geen moeite mee heeft om na een paar boeken gewoon de nobele prins en tot-dan-toe-schijnbare-hoofdpersoon bruut af te maken!

* nyphai zucht en voegt die ook maar weer toe aan het verlanglijstje
  maandag 5 mei 2003 @ 16:34:48 #217
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10224041
sow ..ook wat geposts nu ff m'n boek uit lezen
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  maandag 5 mei 2003 @ 17:46:53 #218
50087 Werik
So what
pi_10225955
quote:
Op maandag 5 mei 2003 15:05 schreef Abbadon het volgende:

[..]

de nieuwste Tad williams is ook erg goed : The War of the Roses...en het is een 'los' verhaal..dus geen onderdeel van een serie waar je weer jaren op moet wachten...

ik lees momenteel een boek of 3 per week....veeeeel te veel vrije tijd....toch maar eens wat meer sollicitatiebrieven gaans schrijven denk ik

Is het niet zo een science fiction achtig verhaal. Maar meer in de richting van heugenis smart en het sterrenzwaard?
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 5 mei 2003 @ 17:55:08 #219
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10226131
Bar is blij met zijn nieuwste aanvulling van de boekenverzameling. Ditmaal weer een exemplaar dat ik gewoonweg niet kon laten staan ik was er al tijden naar op zoek.

Robert E. Howard - Conan De cimmeriër

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 5 mei 2003 @ 18:00:24 #220
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10226245
conan ........ de Conan .. de barbaar
  maandag 5 mei 2003 @ 18:11:36 #221
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10226455
quote:
Op maandag 5 mei 2003 18:00 schreef Lord Dreamer het volgende:
conan ........ de Conan .. de barbaar
yes yes die dus.

ow trouwens dit voor onze D&D fanatics. Ik heb zojuist aan LD beloofd een cd met D&D stuff te sturen. Volkomen legaal allemaal
hierop staan alle officieele boeken die TSR- wizards of the coast heeft uitgebracht in PDF formaat. Dus Weric, Nyphai vraag maar vriendelijk aan LD een copietje.

Weric: ik vind zaanstad idd net iets te ver, ik ga wel op de uitnodiging van nyphai in, om bij haar te spelen een andere keer.

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
pi_10228474
ik ga weer eens proberen een stukje te typen
  maandag 5 mei 2003 @ 19:49:26 #223
50087 Werik
So what
pi_10228572
Ben even wezen zoeken op Amazon. De nieuwe Feist heet Jimmy the Hand en komt op 7 July uit. Deel 2 in de conclave of shadows gaat King of Foxes heten en komt uit in November

En deel 3 van de Tawny man komt in October uit en is dus nog niet uit.

Deel 3 van J.V. Jones gaat een sword from red ice heten en komt in Oktober.

Dus: Raymond E. Feist met Jimmy the Hand en King of Foxes.
Robin Hobb met Deel 3 van de Tawny man
Deel 3 van de Sword of shadows van J.V. Jones

Verder wil ik nog van J.V. Jones The book of words trilogie.
David Gemmell's: Vergeten helden en (winterkrijgers maar die moet nog uitkomen.
Van Maryson het 2e deel in de onmagier serie.
Van R.A. Salvatore zijn er ondertussen ook alweer 5 delen uit die ik wil hebben. (Ik heb de Dark-elf, icewinddale en legacy of the drow trilogie)
Weis & hickman wacht ik nog op deel 3 van de verheven steen en wil eigenlijk de serie van de oorlog der zielen.
En voor maar 2004 staat deel 3 in de boeken van de Swan's war van sean Russel gepland.

Genoeg zo? of willen jullie nog meer?

O en de Smillarillion (Of hoe je die ook schrijft) wil ook ooit nog eens.

pi_10228876
quote:
Op maandag 5 mei 2003 19:49 schreef Werik het volgende:

O en de Smillarillion (Of hoe je die ook schrijft) wil ook ooit nog eens.

silmarillion
  maandag 5 mei 2003 @ 20:20:25 #225
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10229469
hte eerste boek van het konklaaf der schaduwen heb ik al in huis, 2e boek dus november , maar die losse boeken als jimmy de hand en zo die hoef ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')