abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 mei 2003 @ 12:31:49 #151
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10194042
quote:
Op zondag 4 mei 2003 12:20 schreef Lord Dreamer het volgende:

.....the dancing sword of painfull death...........

mooi post

moet je ook maar niet zo showen met je zwaard. Ik twijfelde nog wel even om ons te laten afschieten door jouw kasteeltroepen, maar heb daar toch maar vanaf gezien
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  zondag 4 mei 2003 @ 13:25:21 #152
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10194713
Zou wel stijlvol geweest zijn
wat gaan we nu doen biertjuh drinken in de kasteel tuin of zo
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 4 mei 2003 @ 13:42:22 #153
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_10195009
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 19:43 schreef Lord Dreamer het volgende:
* Lord Dreamer kan wel zien dat sommigen misbruik pogen te wagen van de absentie van 2 machtige strijders
3!
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
  zondag 4 mei 2003 @ 13:47:55 #154
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10195113
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:42 schreef portier het volgende:

[..]

3!

drie dan .kan je nagaan wat een lefgozers he
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_10195162
quote:
Op zondag 4 mei 2003 13:42 schreef portier het volgende:
3!
*proest*

Het komt ooit wel goed met je

Optimist, een slecht geïnformeerde pessimist
pi_10195176
Mwoh .. ik heb jullie niet nodig .. ik maak die arutha met 1 hand op me rug wel af.

Alleen moet ik dan nog wel even de tijd vinden om het te doen

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  maandag 5 mei 2003 @ 08:35:58 #157
50087 Werik
So what
pi_10211281
Nou heer LD het is geregeld als het goed is. We spelen met in totaal 4 mensen en ik DM-en (Dus inclusief ik). Als je je gedachten eens over het karakter en het ras dat je graag wilt spelen laat gaan, kunnen we dat alvast voorbereiden en dan snel beginnen.

We gaan in ieder geval uit van de standaard rassen. Anders komt er voor een op zich staand avontuur te veel bij kijken.

De rassen: Elf, half-elf, Half-Orc, Gnome, Human, Halfling, Dwerg.

De karakters: Monk, Druid, Cleric, Roque, Fighter, Barbarian, Sorcerer, Wizard, Ranger

Hmmm, geloof dat ik nog een paar karakters vergeten ben. Zal ik vanavond wel even nazoeken. Ik denk alleen dat iets van vechtersklasse het leukste is voor die avond. Omdat we dus met lage level karakters spelen. Bij vragen, reageer maar op de MSN of hier. (Phoenix heeft mijn MSN)

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 5 mei 2003 @ 09:32:24 #158
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10211772
quote:
Op maandag 5 mei 2003 08:35 schreef Werik het volgende:
Nou heer LD het is geregeld als het goed is. We spelen met in totaal 4 mensen en ik DM-en (Dus inclusief ik). Als je je gedachten eens over het karakter en het ras dat je graag wilt spelen laat gaan, kunnen we dat alvast voorbereiden en dan snel beginnen.

We gaan in ieder geval uit van de standaard rassen. Anders komt er voor een op zich staand avontuur te veel bij kijken.

De rassen: Elf, half-elf, Half-Orc, Gnome, Human, Halfling, Dwerg.

De karakters: Monk, Druid, Cleric, Roque, Fighter, Barbarian, Sorcerer, Wizard, Ranger

Hmmm, geloof dat ik nog een paar karakters vergeten ben. Zal ik vanavond wel even nazoeken. Ik denk alleen dat iets van vechtersklasse het leukste is voor die avond. Omdat we dus met lage level karakters spelen. Bij vragen, reageer maar op de MSN of hier. (Phoenix heeft mijn MSN)

wordt ik overgeslagen bij het eiland D&D groepje?
Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  maandag 5 mei 2003 @ 10:03:17 #159
50087 Werik
So what
pi_10212218
quote:
Op maandag 5 mei 2003 09:32 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

wordt ik overgeslagen bij het eiland D&D groepje?

Nee hoor, dit is van een andere oorsprong. Dit was eigenlijk meer een meeting van de dames (Amethist, Nyphai en Phoenix) en LD zou meekomen. Dus heb ik aan hem voorgesteld om nog een paar anderen uit te nodigen en een klein avontuurtje te spelen. Omdat hij in een eerdere post had gezegd dat hij ook D&D wilde spelen.

Maar als je mee wilt spelen, ben je denk ik van harte welkom. (Afspraak is bij mij thuis in Zaanstad op vrijdag over een week)

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  maandag 5 mei 2003 @ 10:35:27 #160
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10212768
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:03 schreef Werik het volgende:

[..]

Nee hoor, dit is van een andere oorsprong. Dit was eigenlijk meer een meeting van de dames (Amethist, Nyphai en Phoenix) en LD zou meekomen. Dus heb ik aan hem voorgesteld om nog een paar anderen uit te nodigen en een klein avontuurtje te spelen. Omdat hij in een eerdere post had gezegd dat hij ook D&D wilde spelen.

Maar als je mee wilt spelen, ben je denk ik van harte welkom. (Afspraak is bij mij thuis in Zaanstad op vrijdag over een week)

voeg me eens toe op msn knakker dan hebben we het er wel over, ik wil me niet opdringen hoor als jullie dat onderling besproken hebben, gewoon doen het is alleen dat mij het ook leuk lijkt om met eilanders een keertje te D&D-en. Kwam bij de Elf Fantasy Fair ook nog te sprake.
mijn hotmail is bekend, zie profiel.
  maandag 5 mei 2003 @ 10:38:33 #161
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10212820
hey nyphai ik heb je met zachte hand mijn grotje uitgewerkt
Op naar de volgende fantasy topic zo zou ik zeggen, vergeet niet in je postje te vermelden waar je naartoe gaat en in de daaropvolgende post waar je vandaan kwam. Veel plezier en succes in je queste
  maandag 5 mei 2003 @ 11:00:07 #162
50087 Werik
So what
pi_10213284
quote:
Op maandag 5 mei 2003 10:35 schreef Bar_the_Grey het volgende:

[..]

voeg me eens toe op msn knakker dan hebben we het er wel over, ik wil me niet opdringen hoor als jullie dat onderling besproken hebben, gewoon doen het is alleen dat mij het ook leuk lijkt om met eilanders een keertje te D&D-en. Kwam bij de Elf Fantasy Fair ook nog te sprake.
mijn hotmail is bekend, zie profiel.

Je bent toegevoegd hoor. En voel je nou niet gepasseerd. De basis van dit alles heeft een heel andere oorsprong. Ik dacht alleen dus gewoon hier in het topic een beetje te bespreken wat voor karakters er samengesteld worden. Vind ik zelf altijd wel leuk om te lezen. Vandaar dat ik het hier gepost heb.

En ik en Nyphai hadden al geantwoord op je post over dat D&D-en. Mij lijkt idd Nyphai's woonplaats het meest geschikt voor een FOK D&D meeting. (Ligt het meest centraal denk ik)

maandag 5 mei 2003 @ 11:16:43 #163
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10213737
* nyphai wordt wakker

Ooh mooi verhaal Bar, daar kan ik wat mee

En ja, iedereen is welkom bij mij in het dorp om te D&D'en

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 5 mei 2003 @ 11:18:26 #164
50087 Werik
So what
pi_10213783
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:16 schreef nyphai het volgende:
* nyphai wordt wakker

Ooh mooi verhaal Bar, daar kan ik wat mee

En ja, iedereen is welkom bij mij in het dorp om te D&D'en

Dorp? Is toch een stad?

En morguh trouwens. Ook al vrij? Dus een hoop fantasy vandaag?

[Dit bericht is gewijzigd door Werik op 05-05-2003 11:24]

maandag 5 mei 2003 @ 11:31:05 #165
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10214121
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:18 schreef Werik het volgende:

[..]

Dorp? Is toch een stad?

En morguh trouwens. Ook al vrij? Dus een hoop fantasy vandaag?

LoL in naam is het een stad, ik ben van oorsprong amsterdammer dus vandaar dorp

En terug ontopic;

Denk niet dat er nu al een verhaaltje van me komt... Maar vanavond zeker wel!

Ik heb trouwens gister deel 4 van de Wit'ch series aangeschaft
En deel 1 van Malazan gebeuren en great book of amber opgehaald... en had ook nog 2 delen shannara en nog deel 1 van fool's errand liggen...
Wees dus niet verbaasd als jullie me niet meer zo vaak zien

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  maandag 5 mei 2003 @ 11:36:43 #166
50087 Werik
So what
pi_10214294
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:31 schreef nyphai het volgende:

[..]

LoL in naam is het een stad, ik ben van oorsprong amsterdammer dus vandaar dorp

En terug ontopic;

Denk niet dat er nu al een verhaaltje van me komt... Maar vanavond zeker wel!

Ik heb trouwens gister deel 4 van de Wit'ch series aangeschaft
En deel 1 van Malazan gebeuren en great book of amber opgehaald... en had ook nog 2 delen shannara en nog deel 1 van fool's errand liggen...
Wees dus niet verbaasd als jullie me niet meer zo vaak zien

Fool's errand was ook alweer van?? En is er een verzamelbundel van Amber dan?
  maandag 5 mei 2003 @ 11:47:26 #167
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10214583
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:36 schreef Werik het volgende:

[..]

Fool's errand was ook alweer van?? En is er een verzamelbundel van Amber dan?

Die's van Robin Hobb, soort van vervolg op Ships of magic had ik begrepen... en ja er is een bundel van Amber series van Roger Zelazny
  maandag 5 mei 2003 @ 11:50:44 #168
50087 Werik
So what
pi_10214673
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:47 schreef nyphai het volgende:

[..]

Die's van Robin Hobb, soort van vervolg op Ships of magic had ik begrepen... en ja er is een bundel van Amber series van Roger Zelazny

Ah, zie je wel had ik het goed. Dan moet je eerst de boeken van de zieners lezen (Engelse titel weet ik zo niet uit mijn hoofd). Anders zijn de boeken van fool's errand niet zo duidelijk vrees ik. Fool's errand is een direct vervolg van deze serie!!!!

Misschien dat ik die verzamelbundel ook maar ga aanschaffen.

maandag 5 mei 2003 @ 11:55:50 #169
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10214814
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:50 schreef Werik het volgende:

[..]

Ah, zie je wel had ik het goed. Dan moet je eerst de boeken van de zieners lezen (Engelse titel weet ik zo niet uit mijn hoofd). Anders zijn de boeken van fool's errand niet zo duidelijk vrees ik. Fool's errand is een direct vervolg van deze serie!!!!

Misschien dat ik die verzamelbundel ook maar ga aanschaffen.

Amber is geweldig... Roger Zelazny was een briljant man, rip.

Zieners? Je hebt Assasins, ships of magic en dan fool's errand.... voor zover ik weet?
Overigens, wit'ch series is ook geweldig

maandag 5 mei 2003 @ 12:02:05 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_10215021
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:55 schreef nyphai het volgende:

[..]

Zieners? Je hebt Assasins, ships of magic en dan fool's errand.... voor zover ik weet?

een goedemorgen, waarde aanwezigen!

Fool's errand is (qua hoofdpersoon iig) een vervolg op de Assasin-boeken...maar ze spelen iig allemaal in de zelfde wereld..hoe het chronologisch zit weet ik niet precies...

de wit'ch series is idd leuk..heb boek 1 inmiddels uit en die was zeer vermakelijk....binnenkort de rest maar eens halen....

nog een aanrader: de nieuwe Tad Williams: The war of the roses....

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  maandag 5 mei 2003 @ 12:03:09 #171
50087 Werik
So what
pi_10215054
quote:
Op maandag 5 mei 2003 11:55 schreef nyphai het volgende:

[..]

In het engels heet het de farseer trilogie en deze bestaat uit drie delen. Assasin is slechts 1 deel van deze trilogie.

Oh en deel 2 van the tawny man is ook al een tijdje uit en heet The golden fool.

maandag 5 mei 2003 @ 12:05:37 #172
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10215123
Oeps ..sorrie .. was druk bezig met Klussen he

ohw mijn MSN voor de liefhebbers dromer2@hotmail.com

Is alles weer Oke tussen werik en bar ? vast wel toch .. kan je nagaan . en dat allemaal door dat de dames leuke ideeen hebben

We kunnen vanavond als iedereen online is wel een overleg bij de ronde tafel houden op irc/msn

Werik . Doe ens een gok naar m'n toekomstige D&D karakter vooral als je de laatste posts in de kerker leest en zo

maandag 5 mei 2003 @ 12:10:13 #173
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10215257
Oh ja farseers, dat was toch voor ships of magic en niet na
En als't goed is zijn van die fool's gebeuren alle 3 al uit

LD, dat was geen leuk idee van de dames, dat was het noodlot

maandag 5 mei 2003 @ 12:12:09 #174
50087 Werik
So what
pi_10215308
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
Oeps ..sorrie .. was druk bezig met Klussen he

ohw mijn MSN voor de liefhebbers dromer2@hotmail.com

Is alles weer Oke tussen werik en bar ? vast wel toch .. kan je nagaan . en dat allemaal door dat de dames leuke ideeen hebben

We kunnen vanavond als iedereen online is wel een overleg bij de ronde tafel houden op irc/msn

Werik . Doe ens een gok naar m'n toekomstige D&D karakter vooral als je de laatste posts in de kerker leest en zo

Ik had al het vermoeden dat je een Human Fighter wilt spelen. (Of zit ik er falikant naast) Zal het aan de rest laten weten. Kunnen die met hun karakter er een beetje rekening mee houden. Enne overleg is goed hoor!
  maandag 5 mei 2003 @ 12:19:18 #175
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10215508
quote:
Op maandag 5 mei 2003 12:12 schreef Werik het volgende:

[..]

Ik had al het vermoeden dat je een Human Fighter wilt spelen. (Of zit ik er falikant naast) Zal het aan de rest laten weten. Kunnen die met hun karakter er een beetje rekening mee houden. Enne overleg is goed hoor!

Idd Human Fighter Alle rassen zijn vaak goed op een paar punten , maar er is geen ras zo veelzijdig als het human race . Het instinct om te overleven zit er diep in gebakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')