abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_10188976
effe snel iets gepost
  zondag 4 mei 2003 @ 00:02:11 #127
50087 Werik
So what
pi_10189054
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 23:57 schreef nyphai het volgende:

[..]

Dan moet je The Sandman maar gaan lezen... dat is de gedachte achter deze samenvatting

Ja zeg, zo ken ik er nog honderd. Dan kan ik ook beschrijven hoe een krijgsheer paarse ogen heeft gekregen. En vervolgens zeggen, lees de boeken van David Gemmell maar waarom dit gebeurde

Dacht dat je ging lezen trouwens

I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
pi_10189065
quote:
Op zaterdag 3 mei 2003 23:58 schreef AirRaid het volgende:
effe snel iets gepost
Niet om je te beledigen .. maar,

Waarom ef snel iets posten. Waarom niet gewoon een halve dag langer wachtenm je post uitwerken tot iets leuks waar anderen wat meer mee kunnen.

Nu staat er vrij weinig tot niks. Als je nu gewoon een uurtje langer voor je post gaat zitten, en er wat leuks van maakt, zodat anderen er wat mee kunnen. Schrijf wat meer dan die 7 regels die er nu staan. ( nee ik heb niet geteld .. was maar een gokje).

Want om nu een hele post aan een omelet te besteden

Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 4 mei 2003 @ 00:05:02 #129
50087 Werik
So what
pi_10189127
Ik had al het vermoeden dat die man voorop zijn broer was en dat 1 van vrouwen waarschijnlijk die hoer is Maar die ander Of zit ik bij de eerste vrouw al helemaal fout?
I don't need a bath. I just bathed a year ago (Battlerager Phewt in The Legacy of the drow van R.A. Salvatore)[br][url]http://www.fantasycave.nl[/url]
  zondag 4 mei 2003 @ 00:05:53 #130
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189143
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:02 schreef Werik het volgende:

[..]

Ja zeg, zo ken ik er nog honderd. Dan kan ik ook beschrijven hoe een krijgsheer paarse ogen heeft gekregen. En vervolgens zeggen, lees de boeken van David Gemmell maar waarom dit gebeurde

Dacht dat je ging lezen trouwens

LoL ik heb m'n post al ge-edit, maar zo is Sandman gewoon... je leest veel dingen waarvan je denkt, huh om vervolgens ongeveer 20 delen verder te denken van, ooooh dat was het dus... Het is de stijl van de strip. Er komen uitspraken in voor zoals "When in doubt follow your fish" dat vertelt toch al genoeg zo of niet?

Ok, ok, twijfel alom
De Endless bestaan uit, Death (de laatste vrouw) Delirium (de eerste), Destiny (de man), Dream, Destruction, Desire en Despair

[Dit bericht is gewijzigd door nyphai op 04-05-2003 00:06]

Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
pi_10189147
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:02 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Niet om je te beledigen .. maar,

Waarom ef snel iets posten. Waarom niet gewoon een halve dag langer wachtenm je post uitwerken tot iets leuks waar anderen wat meer mee kunnen.

Nu staat er vrij weinig tot niks. Als je nu gewoon een uurtje langer voor je post gaat zitten, en er wat leuks van maakt, zodat anderen er wat mee kunnen. Schrijf wat meer dan die 7 regels die er nu staan. ( nee ik heb niet geteld .. was maar een gokje).

Want om nu een hele post aan een omelet te besteden

omdat ik nu effe its kon posten, morgen en maandag wil ik namelijk aan mijn werkstuk verder gaan
en posts hoeven ook niet altijd lang te zijn af en toe een kort stukje is ook lekker
  zondag 4 mei 2003 @ 00:09:25 #132
50087 Werik
So what
pi_10189214
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:05 schreef nyphai het volgende:

[..]

LoL ik heb m'n post al ge-edit, maar zo is Sandman gewoon... je leest veel dingen waarvan je denkt, huh om vervolgens ongeveer 20 delen verder te denken van, ooooh dat was het dus... Het is de stijl van de strip. Er komen uitspraken in voor zoals "When in doubt follow your fish" dat vertelt toch al genoeg zo of niet?

Ok, ok, twijfel alom
De Endless bestaan uit, Death (de laatste vrouw) Delirium (de eerste), Destiny (de man), Dream, Destruction, Desire en Despair

Jawel, maar als je in het bovenstaande verhaal leest dat 1 van die vrouwen wordt vermoord. Dan is het voor mij niet echt duidelijk waar in dat laatste stukje die 2e vrouw vandaan komt.
En ik vind het vanavond iets te zware kost om die website door te spitten, maar ik bloof dat ik het morgen zal doen.
  zondag 4 mei 2003 @ 00:11:26 #133
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189254
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:09 schreef Werik het volgende:

[..]

Jawel, maar als je in het bovenstaande verhaal leest dat 1 van die vrouwen wordt vermoord. Dan is het voor mij niet echt duidelijk waar in dat laatste stukje die 2e vrouw vandaan komt.
En ik vind het vanavond iets te zware kost om die website door te spitten, maar ik bloof dat ik het morgen zal doen.

LOL die koningin die wordt vermoord is deel van een verhaaltje die verteld wordt in de free house, die hoort niet bij de endless... Ik had het expres ander kleurtje gedaan om dat onderscheid te maken.....
Ga toch mooi niet verklappen wie er dood gaat van hun.... tsk
Too soon, too late I could not see[br]Perhaps in time you will return to me[br]And if you wont, I still won't be alone[br]Your touch lingers, giving me a small sense of being home
  zondag 4 mei 2003 @ 00:14:20 #134
50087 Werik
So what
pi_10189308
Nou begrijp ik er helemaal geen snars meer van

Zal eerst maar eens een biertje gaan pakken misschien helpt dat. En morgen zal ik zoals beloofd die website doorspitten

zondag 4 mei 2003 @ 00:15:42 #135
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189335
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:14 schreef Werik het volgende:
Nou begrijp ik er helemaal geen snars meer van

Zal eerst maar eens een biertje gaan pakken misschien helpt dat. En morgen zal ik zoals beloofd die website doorspitten

Dan is Sandman een echte afrader voor jou LoL!
Gooi je msn aan, dan geef ik er tekst en uitleg bij
  zondag 4 mei 2003 @ 00:16:40 #136
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10189358
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:15 schreef nyphai het volgende:

[..]

Dan is Sandman een echte afrader voor jou LoL!
Gooi je msn aan, dan geef ik er tekst en uitleg bij

Schat af en toe ben je wazig
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  zondag 4 mei 2003 @ 00:18:25 #137
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189399
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:16 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik die strips wel te vaak hebben gelezen.... makes perfect sense to me
pi_10189426
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:06 schreef AirRaid het volgende:

[..]

omdat ik nu effe its kon posten, morgen en maandag wil ik namelijk aan mijn werkstuk verder gaan
en posts hoeven ook niet altijd lang te zijn af en toe een kort stukje is ook lekker

Een kort stukje is niks mis mee .. als er wat in staat. En als er iets gebeurt.
Maar goed .. ik zie wel of ik er nog iets van kan maken. Anders ga ik me eigen weg wel.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 4 mei 2003 @ 00:23:42 #139
50087 Werik
So what
pi_10189493
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:16 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Wazig is niets mis mee. En de uitleg maakt een hoop duidelijk hoor!
  zondag 4 mei 2003 @ 00:26:10 #140
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10189535
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:23 schreef Werik het volgende:

[..]

Wazig is niets mis mee. En de uitleg maakt een hoop duidelijk hoor!

dat is waar. alleen ik hoopte op veel meer, ivm die processie en zo
zoals ik al zei:

[00:27] <Lord_Dreamer> lol het is wel een leuk en goed stukkie , ik lees gewoon het processie gedeelte niet

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 04-05-2003 00:28]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  zondag 4 mei 2003 @ 00:27:41 #141
54155 Nocens_Veneficus
Broer van Tarran
pi_10189557
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:26 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

dan geef ik het hele sandman verhaal weg, is niet de bedoeling
Do not stand at my grave and weep. I am not there, I do not sleep[br]I am a thousand winds that blow. I am the diamond glints on snow[br]Do not stand at my grave and cry. I am not there, I did not die
  zondag 4 mei 2003 @ 00:28:51 #142
50087 Werik
So what
pi_10189573
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:26 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Ik geloof dat wij langs elkaar heen aan het posten zijn. Ik had het over dat verhaaltje in de storyteller. Of heb ik het mis

Ik had het mis dus

zondag 4 mei 2003 @ 00:30:23 #143
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189591
geneuzel, iedereen gewoon die graphic novels lezen en klaar
  zondag 4 mei 2003 @ 00:31:01 #144
50087 Werik
So what
pi_10189601
Ik heb nu eigenlijk wel zin om wat te posten, maar geen inspiratie.

Geneuzel??

zondag 4 mei 2003 @ 00:36:51 #145
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189683
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:31 schreef Werik het volgende:
Ik heb nu eigenlijk wel zin om wat te posten, maar geen inspiratie.

Geneuzel??

* nyphai geeft Werik celtic circle cd'tje
  zondag 4 mei 2003 @ 00:40:58 #146
50087 Werik
So what
pi_10189735
Ah, inspiratie. Post een stukje in mijn eigen Topic. Thnx Nyphai
  zondag 4 mei 2003 @ 00:44:14 #147
53296 nyphai
Fish go m00
pi_10189765
quote:
Op zondag 4 mei 2003 00:40 schreef Werik het volgende:
Ah, inspiratie. Post een stukje in mijn eigen Topic. Thnx Nyphai
LoL! Graag gedaan

en nogmaals mensen, dat stuk uit de Sandman... Het is nou eenmaal wazig, dat hoort

zondag 4 mei 2003 @ 01:15:08 #148
50087 Werik
So what
pi_10190097
Gepost
  zondag 4 mei 2003 @ 11:30:42 #149
44785 Bar_the_Grey
Questor & Servant
pi_10193313
had ik gisteren beloofd om een postje te zetten in de kerker, ben ik heel de dag bezig geweest en daarna druk aan het voorbereiden geweest voor een D&D speelavond. De avond eindigde anders dan verwacht(zoals altijd) mijn spelers hakt de oude minotaur tot gort zonder reden, daarna veranderd de dode minotaur in een oude man die dus dood is. Laat dat nu de oplossing zijn geweest om uit het labyrinth te komen
Die gezichtsuitdrukkingen toen ze dat beseften. Oja de oude man was ook een van de laatste magiers van een oude orde die ze aan het helpen zijn. Met zulke spelers heb je geen monsters nodig

Wordt voor de volgende speelavond weer flink dubben hoe het avontuur te vervolgen en hen uit die doolhof te krijgen.

Maar nu eerst maar eens die beloofde post in de kerkers.

Onrecht doen is een groter schande dan het te lijden. [br] Ook een wijze vergist zich wel eens, [br] maar alleen een dwaas volhardt in zijn vergissing. [br] (joodse wijsheden)
  zondag 4 mei 2003 @ 12:20:31 #150
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_10193918

.....the dancing sword of painfull death...........

mooi post

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')